Ik ga zaterdag de Denon S3700 van Woudtje overnemen. Nou ben ik opzoek naar een standaard waar de spelers op passen, omdat ze boven mn draaitafels gaan komen. Nou zie ik alleen een goeie standaard voor 275 euro, maar vind dit nogal veel voor "slechts" een standaard. Heeft iemand andere ideeen? Zo ja zou ik die graag willen horen!
What do you think about CDspeler standaard ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zelf maken van hout! (heeft lucalicious van dit forum ook gedaan) heb er een staan voor mn axis (zie booth foto's), werkt perfect kun je altijd nog zwart verven. en is stevig genoeg als je (redelijk) dikke planken neemt en sterke (lange) schroeven.
No new postings for 5.481 days. Post CommentThat would be 182.7 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.