Reloop RMP-3 met IQ2+ of RMX-40
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Amarillo    posted on 25-11-2009 17:02
Ik wil de reloop RMP-3 gaan kopen in combinatie met een reloop mixer, nu zit ik alleen te twijfelen tussen
1. Reloop IQ2+
2. Reloop RMX-40

Ik weet het groot verschil, 2 of 4 channel mixer... Ik heb in principe (nog niet) geen 4 channels nodig maar misschien wil ik er later nog een player bij kopen...

Mijn vraag welke vinden jullie beter (qua: kwaliteit en/of ervaring met het product)

alvast bedankt!

What do you think about Reloop RMP-3 met IQ2+ of RMX-40 ??

Vote :   

dJORD    posted on 25-11-2009 17:52
ik zou voor de iq2+usb gaan dan heb je full midi, en ik zou praten met VictorF die is van een 4channel mixer naar een iq2 gegaan
DjVictorF    posted on 25-11-2009 18:24
IQ2+ USB eigenaar meld zich!

Tja, een vriend van mij heeft de RMX 40 en ik dus de IQ2. Zelf vind ik mijn mixer lekkerder draaien en hij zit echt bomvol met leuke functies!
Ik vind de IQ dus een leukere mixer dan de RMX 40, alleen het enige is dat hij minder kanalen heeft.
Verder vind ik dat je voor thuis eigelijk niet meer dan 2 kanalen nodig hebt. Zat eerst ook alleen maar naar 4 kanalen te kijken, maar dacht later.. waarom naar 4 kanaals kijken als ik maar 2 kanalen nodig hebWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 25-11-2009 @ 18:27:26 (65%)
Hardshort    posted on 26-11-2009 01:42
IQ2+ USB eigenaar 2!

Prima mixer, fijner dan de rmx-40 Blackfire, je kan 4 apparaten aansluiten en alles is schakelbaar naar line dus gaat prima, hij is ook veel prettiger naar je eigen hand te zetten kwa instellingen. kan ook nog een ipodje er aan hangen, en het is 1 van de eerste mixers die ik gezien heb waarin je ook gewoon een 3,5mm (mini jack) kan pluggen voor je hp EN een normale 6,35mm (jack).

Ik ben er dol tevreden over! Faders zijn overigens ook een stuk beter (alpha).

@dJORD
Wat?mis ik over MIDI trouwens ? of moet ik mn gebruiksaanwijzing & specs beter lezen Cool??
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
tek-zotic    posted on 26-11-2009 13:24
Poster: Hardshort
IQ2+ USB eigenaar 2!

Prima mixer, fijner dan de rmx-40 Blackfire, je kan 4 apparaten aansluiten en alles is schakelbaar naar line dus gaat prima, hij is ook veel prettiger naar je eigen hand te zetten kwa instellingen. kan ook nog een ipodje er aan hangen, en het is 1 van de eerste mixers die ik gezien heb waarin je ook gewoon een 3,5mm (mini jack) kan pluggen voor je hp EN een normale 6,35mm (jack).

Ik ben er dol tevreden over! Faders zijn overigens ook een stuk beter (alpha).

@dJORD
Wat?mis ik over MIDI trouwens ? of moet ik mn gebruiksaanwijzing & specs beter lezen Cool??

die minijack heeft mijn ecler evo4 ook :d
ik zou ook voor de IQ gaan, is een erg fijne mixer en vind hem er goed uitzien ook
Snaad    posted on 26-11-2009 14:25
Ik zie nu pas dat dit topic er ook in het Nederlands is.? Kopie van mn antwoord aan de andere kant:

Ik heb een Reloop RMX 40, ik vind het een verschrikkelijk lekker apparaat. Werkt prima, goeie faders, effecten werken prima, natuurlijk net iets minder dan de djm 700, maar daar betaal je ook minder voor Wat prijs/kwaliteit verhouding betreft vind ik Reloop sowieso al veel beter dan de Pioneer, maar dat is een ander onderwerp. Mijn ervaring is dus bijzonder positief

This is an old Topic

No new postings for 5.553 days.
 Post CommentThat would be 185.1 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

57 Users online: 4 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 1.870
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.574.023