De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 04-12-2009 19:43
Beetje marketing hier en daar jwz Tongue. Appel Cider bij de Super de Boer, 2 euro oid Tongue. 750cl.
Snoey    posted on 04-12-2009 19:45
Poster: Bouncy

Ik probeer mensen te helpen?

WANT DANKZIJ DJRESOURCE EN MIJN GEDRAG HIER WERK IK NU WEL VOOR GEARJUNKIES!

Noem je dat helpen??

Leuk dat je voor 'GEARJUNKIES' werkt, maar ik heb geen idee wat dat is.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 04-12-2009 @ 19:55:07 (4%)
Snoey    posted on 04-12-2009 19:45
Poster: Adrien1989
Beetje marketing hier en daar jwz Tongue. Appel Cider bij de Super de Boer, 2 euro oid Tongue. 750cl.

Maar dan krijg je niet zo'n leuk flesje en er staat geen Jillz op. :P
JollyJunkie    posted on 04-12-2009 19:47
Je zin klopt niet Snoey Cool

Gearjunkies is geloof ik een site van BamBamStudio, voor producers. (linkje naar een shop van bambam mag toch wel? Happy, laughing)
TimmyV    posted on 04-12-2009 19:48
Stop is met dit gedoe. We zijn hier voor de gezelligheid, niet om elkaar af te zeiken. Late Leeuw toch? Neem nog een biertje of Jillz..Winking my eye.
Bouncy bedoelt het goed(denk ik) maar brengt het gewoon op een andere manier waar sommige niet tegen kunnen. Dat is niet de bedoeling om hem af te kraken. Als hij iets fout heeft of je bent het er niet mee eens dan corrigeer je hem gewoon. Op Een Normale Manier!!!!!
Ook jij Bouncy zou op een andere manier kunnen reageren op posts. Niet vervelend bedoelt, maar zoals je ziet ergeren mensen zich hieraan.
Hier en daar wat smiley's kan ook helpen om je post op te vrolijken.
We zijn hier om elkaar te helpen, informatie te delen. Dus hou het gezellig alsjeblieft!
Let's go f*cking mental
Adrien1989    posted on 04-12-2009 19:52
Poster: Snoey

Maar dan krijg je niet zo'n leuk flesje en er staat geen Jillz op. :P

Ajaan, die meuk is goed te zuipen Tongue
DjVictorF    posted on 04-12-2009 19:53
Poster: TimmyV
Stop is met dit gedoe. We zijn hier voor de gezelligheid, niet om elkaar af te zeiken. Late Leeuw toch? Neem nog een biertje of Jillz..Winking my eye.

Bouncy bedoelt het goed(denk ik) maar brengt het gewoon op een andere manier waar sommige niet tegen kunnen. Dat is niet de bedoeling om hem af te kraken. Als hij iets fout heeft of je bent het er niet mee eens dan corrigeer je hem gewoon. Op Een Normale Manier!!!!!

Ook jij Bouncy zou op een andere manier kunnen reageren op posts. Niet vervelend bedoelt, maar zoals je ziet ergeren mensen zich hieraan.

Hier en daar wat smiley's kan ook helpen om je post op te vrolijken.

We zijn hier om elkaar te helpen, informatie te delen. Dus hou het gezellig alsjeblieft!

Ik ondersteun deze goed geformuleerde argumentenCool

(Wou gewoon even net pratenCool Maar het komt er dus op neer dat ik het wel met je eens ben TimmyV!)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 04-12-2009 @ 19:56:23 (14%)
niiicola    posted on 04-12-2009 19:54
Pff... en al dit gedoe doordat ik vroeg of die laser goed was...
Gewoon.
Snoey    posted on 04-12-2009 19:56
Poster: JollyJunkie
Je zin klopt niet Snoey Cool

Ik ben vandaag nogal chaotisch :P
Bouncy    posted on 04-12-2009 19:56
Poster: main
kun je meer vertellen hoe je via DJR bij gearjunkies terecht bent gekomen?

ben geinteresseerd

BamBamStudio werkt zelf ook voor Gearjunkies, destijds heb ik hem voor de lol toegevoegd op MSN en ik ouwhoerde regelmatig met hem over verschillende PRO-AUDIO dingen. Afgelopen zomervakantie vroeg hij mij ineens of ik intresse had om de comunity dj2dj.nl (onderdeel van Gearjunkies) over te nemen en te helpen om het te reanimeren e.d. Toen ik aan hem vroeg waarom hij mij daarvoor koos, zij hij dat hij een aantal mensen in de gaten aan het houden was op verschillende fora en hij wel kon merken dat ik er meer kaas van had gegeten. Maargoed, DJ2DJ alleen vond ik een beetje saai werk om alleen dat te doen voor die gasten en ik had dus tijd over. Toen kwam Marc (BamBam) met de vraag: Jij hebt een apple hea? kun jij misschien logic studio reviewen?. Na d'r effe over na te hebben gedacht toch maar gedaan. In het begin had ik me toch effe vergist in wat er allemaal bij komt kijken en hoeveel werk het eigenlijk is (en dat vergeten veel mensen) maar dat werk heb ik er graag voor over! Toen bleek dat ik dus (schijnbaar) best wel goed kan schrijven. Gelijk Ableton Live er achteraan gereviewd, waarbij ik nog een stapje verder ben gegaan door screencasts te maken van vrijwel al het nuttige/intressante in het programma.

Als je intresse hebt moet je contact opnemen met Marc (BamBamStudio) want we zoeken nog wel mensen voor zover ik weet.

Mijn reviews zijn binnekort te bewonderen op Gearjunkies.com (ze liggen nu bij de fabrikant, te wachten op goedkeuring)
Adrien1989    posted on 04-12-2009 19:57
Poster: DjVictorF

Ik ondersteun deze goed geformuleerde argumentenCool

(Wou gewoon even net pratenCool Maar het komt er dus op neer dat ik het wel met je eens ben TimmyV!)

Ik ondersteun kale kutjes?Cool
DjVictorF    posted on 04-12-2009 20:04
Poster: Adrien1989

Ik ondersteun kale kutjes?Cool

Haha, ik ook!Cool
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
niiicola    posted on 04-12-2009 20:17
Als je bij Traktor met timcode wilt draaien heb je een Audio 4 of 8 DJ geluidskaart nodig... Waarvoor dient Audio 2 DJ dan?
Gewoon.
Bouncy    posted on 04-12-2009 20:31
Poster: niiicola
Als je bij Traktor met timcode wilt draaien heb je een Audio 4 of 8 DJ geluidskaart nodig... Waarvoor dient Audio 2 DJ dan?

Audio uitgang, de Audio2 heeft alleen links/rechts uitgang, geen ingang.
Bootstrap    posted on 04-12-2009 20:32
Zijn er eigenlijk nog meer mensen aan het knutselen om een surprise te maken? Cool Ik heb die van mij bijna af, morgen nog ff een gedicht in elkaar flansen en klaar is Thijs.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tomazos    posted on 04-12-2009 20:39
Poster: Bouncy
K begin DJResource een beetje zat te worden en ik denk dat mijn activiteit hier flink gaat dalen (want dat is toch wat jullie willen? ), wat DJResource eigenlijk niet verdient! WANT DANKZIJ DJRESOURCE EN MIJN GEDRAG HIER WERK IK NU WEL VOOR GEARJUNKIES!

wen er maar aan,
dit is al jaren zoHappy, laughing,

maar ga niet de moderator uithangen, want die funktie heb je niet Happy, laughing,
gewoon neutraal opstellen, is er niks aan de hand..

gassies die niks presteren en zich heel hoog proberen voor te doen worden zoiezo wel afgestraft hoorHappy, laughing,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
TimmyV    posted on 04-12-2009 20:40
Poster: Bootstrap
Zijn er eigenlijk nog meer mensen aan het knutselen om een surprise te maken? Cool Ik heb die van mij bijna af, morgen nog ff een gedicht in elkaar flansen en klaar is Thijs.

Ooh men...ik ben blij dat ik daar niet meer aan doe?Cool?Altijd een hekel gehad aan knutselen haha.
Alleen kerst is voor mij nog een reden om extra uit te pakken met dingen. Blijft toch wel het mooiste van het jaar. Kerst en Oud&Nieuw.
Let's go f*cking mental
Esmee    posted on 04-12-2009 20:51
Poster: Snoey
@ Esmee

Abonnement is altijd beter, zolang je binnen je bundel blijft is het goedkoper dan prepaid bellen.

ik zal alleen wel heel dom zijn... maar ik snap t hele abbonement gedoe niet helemaal. krijg je bijvoorbeeld bij hi. (met sms verdubbelaar) 75 belminuten en 150 smsjes? of 75 belminuten of 150 smsjes, en is het dan zo dat wanneer je 10 smsjes stuurt je nog maar 70 minuten kunt bellen?
en bijvoorbeeld bij kpn is het 100/100 dus dan heb je of 100 smsjes of 100 belminuten? (of een combinatie ervan)
User edit by Esmee on 04-12-2009 @ 21:07:00 (10%)
RiX    posted on 04-12-2009 21:03
Poster: Bootstrap

We doen het eens anders dit jaar... omdat we allemaal bij bedrijven/stichtingen werken waar we geen fatsoenlijk kerstpakket krijgen, hebben we lootjes getrokken en moeten we voor diegene een Kerstpakket in elkaar zetten. Best wel leuk dus...

En nu lekker aan het dichten en rijmen.
Bootstrap, succes met plakken en lijmen.
Booty, hoop dat je op djr blijft
en dat je anders je frusti's in een gedicht wegschrijft.

Sint
kippebotje    posted on 04-12-2009 21:13
Ik heb ook vaak zat suprises moeten maken maar niemand was altijd blij met mij suprisesUnhappy
waarom haat iedereen altijd pur schuim??:P
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Bouncy    posted on 04-12-2009 21:16
Pur schuim, LACHE! :D
Ooit een keer op school een kluisje volgespoten met purschuim, na een paar uur stond t ding bol zegmaar...
kippebotje    posted on 04-12-2009 21:22
Ik heb ook een keer een bos van 250 sleutels aan iemand gegeven en daar zat dan een goede sleutel tussen van het kluisje wat hij er bij kreegCool
na een half uur had i um gevonden met hulp van iemand anders:P
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Mathiz    posted on 04-12-2009 21:26
ik vertrek nu om te draaien... wish me luck!!!
Bouncy    posted on 04-12-2009 21:40
Poster: RiX
Booty, hoop dat je op djr blijft
en dat je anders je frusti's in een gedicht wegschrijft.

Sint

Are you tokking 'bout meh?
Esmee    posted on 04-12-2009 21:46
k denk t wel Winking my eye
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

174 Users online: 5 Guests (169 Unknown)
Pages generated today : 2.501
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.419