Poster: Bouncy
Ik probeer mensen te helpen?
WANT DANKZIJ DJRESOURCE EN MIJN GEDRAG HIER WERK IK NU WEL VOOR GEARJUNKIES!
Poster: Adrien1989
Beetje marketing hier en daar jwz. Appel Cider bij de Super de Boer, 2 euro oid
. 750cl.
Poster: Snoey
Maar dan krijg je niet zo'n leuk flesje en er staat geen Jillz op. :P
Poster: TimmyV
Stop is met dit gedoe. We zijn hier voor de gezelligheid, niet om elkaar af te zeiken. Late Leeuw toch? Neem nog een biertje of Jillz...
Bouncy bedoelt het goed(denk ik) maar brengt het gewoon op een andere manier waar sommige niet tegen kunnen. Dat is niet de bedoeling om hem af te kraken. Als hij iets fout heeft of je bent het er niet mee eens dan corrigeer je hem gewoon. Op Een Normale Manier!!!!!
Ook jij Bouncy zou op een andere manier kunnen reageren op posts. Niet vervelend bedoelt, maar zoals je ziet ergeren mensen zich hieraan.
Hier en daar wat smiley's kan ook helpen om je post op te vrolijken.
We zijn hier om elkaar te helpen, informatie te delen. Dus hou het gezellig alsjeblieft!
Poster: JollyJunkie
Je zin klopt niet Snoey
Poster: main
kun je meer vertellen hoe je via DJR bij gearjunkies terecht bent gekomen?
ben geinteresseerd
Poster: DjVictorF
Ik ondersteun deze goed geformuleerde argumenten![]()
(Wou gewoon even net pratenMaar het komt er dus op neer dat ik het wel met je eens ben TimmyV!)
Poster: Adrien1989
Ik ondersteun kale kutjes?
Poster: niiicola
Als je bij Traktor met timcode wilt draaien heb je een Audio 4 of 8 DJ geluidskaart nodig... Waarvoor dient Audio 2 DJ dan?
Poster: Bouncy
K begin DJResource een beetje zat te worden en ik denk dat mijn activiteit hier flink gaat dalen (want dat is toch wat jullie willen? ), wat DJResource eigenlijk niet verdient! WANT DANKZIJ DJRESOURCE EN MIJN GEDRAG HIER WERK IK NU WEL VOOR GEARJUNKIES!
Poster: Bootstrap
Zijn er eigenlijk nog meer mensen aan het knutselen om een surprise te maken?Ik heb die van mij bijna af, morgen nog ff een gedicht in elkaar flansen en klaar is Thijs.
Poster: Snoey
@ Esmee
Abonnement is altijd beter, zolang je binnen je bundel blijft is het goedkoper dan prepaid bellen.
Poster: Bootstrap
Zijn er eigenlijk nog meer mensen aan het knutselen om een surprise te maken?Ik heb die van mij bijna af, morgen nog ff een gedicht in elkaar flansen en klaar is Thijs.
Poster: RiX
Booty, hoop dat je op djr blijft
en dat je anders je frusti's in een gedicht wegschrijft.
Sint
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.