De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (22/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

Flexii    posted on 03-12-2009 17:14
Poster: DjVictorF

Ik zou geen LG nemen! Krijg je spijt van! Heb zelf de Viewty. Die is verschrikkelijk sloom! Als ik mijn Mp3 wil opstarten doet hij er wel geteld 30 seconden over! Een vriend van mij heeft de Arena en die is ook al zo sloom.

LG zou ik zeker niet pakken, slechtste telefoons die er maar zijn, heb er zelf een gehad die bleef altijd hangen, mijn broertje heeft ene gehad die kon hij naar 2 weken terugbrengen want hij deed niks meer, een maat van mij had ene die is ook inmiddels al 3 keer teruggeweest, en nog een andere maat van mij heeft hem na 2 weken ook weggedaan omdat touchscreen niks meer deed.

Nou dit vind ik toch wel overduidelijk dan kan het toch geen toeval meer zijn (waren niet allemaal de zelfde modellen)
Saskia    posted on 03-12-2009 17:15
LG inderdaad nooit pakken, nog nooit iemand gezien die er geen probleme mee had!
Tomazos    posted on 03-12-2009 17:17
ik had ooit een LG Prada, geruilt tegen een LG Shine,
beide weg gedaan, over gegaan op nokia n73, en toen ik nieuwe uit mocht zoeke de Iphone genomenCool, heb me iphone 3G nu sinds Mei, en bevalt me 100%
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
jannickv    posted on 03-12-2009 17:38
waarom doet mijn lg cookie niet lastig? werkt gewoon 100% xD
Saskia    posted on 03-12-2009 17:43
Wacht maar af dat komt nog wel Winking my eye
Esmee    posted on 03-12-2009 18:07
Poster: DjVictorF

Ik zou geen LG nemen! Krijg je spijt van! Heb zelf de Viewty. Die is verschrikkelijk sloom! Als ik mijn Mp3 wil opstarten doet hij er wel geteld 30 seconden over! Een vriend van mij heeft de Arena en die is ook al zo sloom.

is die arena net zo sloom Cool de viewty is echt verschrikkelijk sloom (vriendin heeft hem) cookie vind ik niet zo mooi... dus nu wil ik eigenlijk het liefste gewoon samsung star of die hi messenger phone waar snoey t over had. Maar ik kijk nog even verder... me moeder zei net, ja als je wil dat ik mee betaal moeten wel eerst je cijfers omhoog... blablabla altijd maar dat gezeur over school...
ja ikw eet, het is belangrijk, maar ik heb echt even geen zin meer... nog 2 weekjes, dan is t vakantie Happy, laughing
en dan direct na de vakantie pw/tentamen week....
Tomazos    posted on 03-12-2009 18:16
die arena e.d dat schuiven, met 2 vingers vergroten, die menu'tjes enzo.. zijn allemaal afgeleid van de iphone..

ik heb gister me iphone gejaibreakt.. en kan erop zette wat ik wil, ipv alleen app's van Apple..
de muziek herkenning vind ik ideaal.. terwijl een dj aant draaien is.. dat programma'tje aan, heb je vrijwel alle nummers van zijn setHappy, laughing
LLCoolP    posted on 03-12-2009 18:18
Poster: Saskia
LG inderdaad nooit pakken, nog nooit iemand gezien die er geen probleme mee had!

haha nee precies, na deze LG viewty?ga ik me echt iets degelijks halen .

Al 2 keer weg laten brengen en nog blijft die vast hangen, accu die binnen ??n dag al?leeg isCool
Erg lastig SM ss zowUnhappy
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 03-12-2009 @ 18:18:24 (3%)
qntr0l    posted on 03-12-2009 18:19
Poster: Tomazos
die arena e.d dat schuiven, met 2 vingers vergroten, die menu'tjes enzo.. zijn allemaal afgeleid van de iphone..

ik heb gister me iphone gejaibreakt.. en kan erop zette wat ik wil, ipv alleen app's van Apple..
de muziek herkenning vind ik ideaal.. terwijl een dj aant draaien is.. dat programma'tje aan, heb je vrijwel alle nummers van zijn setHappy, laughing

Shazam, echt geniaal! Ik sta er soms echt van te kijken, dat die ook gewoon de juiste remix vindt!
Tomazos    posted on 03-12-2009 18:21
Poster: qntr0l

Shazam, echt geniaal! Ik sta er soms echt van te kijken, dat die ook gewoon de juiste remix vindt!

inderdaad, de meeste remixen vind hij ook..
en dan nog biography+discography of een youtube link erbij ook nog:P
LLCoolP    posted on 03-12-2009 18:23
Poster: qntr0l?Shazam, echt geniaal! Ik sta er soms echt van te kijken, dat die ook gewoon de juiste remix vindt!

Voor ons als DJ wel handig, weet je meteen welke plaat je in huis moet hebben!

Maar ik bekijk het zo:
normaal vroeg iemand aan je;
Jij als dj, moet toch zeker wel weten hoe dit vet plaatje heet?!(en je maakt weer ff een babbeltje en mensen zien dat je verstand van muziek hebt).

Maar nu staat iedereen wat suf naar zijn telefoon te kijken op de dansvloer niet echt sociaal he!
kippebotje    posted on 03-12-2009 18:27
Poster: LLCoolP

haha nee precies, na deze LG viewty?ga ik me echt iets degelijks halen .

Al 2 keer weg laten brengen en nog blijft die vast hangen, accu die binnen ??n dag al?leeg isCool
Erg lastig SM ss zowUnhappy

De accu van me lg renoir was binnen 15 min bellen leeg en ik heb um een half haar gehad ofzo.Cool
gelukkig heb ik nu een blackberry die doet het echt veel beter
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Tomazos    posted on 03-12-2009 18:34

Voor ons als DJ wel handig, weet je meteen welke plaat je in huis moet hebben!

Maar ik bekijk het zo:
normaal vroeg iemand aan je;
Jij als dj, moet toch zeker wel weten hoe dit vet plaatje heet?!(en je maakt weer ff een babbeltje en mensen zien dat je verstand van muziek hebt).

Maar nu staat iedereen wat suf naar zijn telefoon te kijken op de dansvloer niet echt sociaal he!

vroeger waren er nog geen drempels maar kuilen,
vroeger kwamen dj's nog met een grote koffer vol vinyl
LLCoolP    posted on 03-12-2009 18:43
Tomazos: nee precies:P maar gezelligheid kent geen tijd!
User edit by LLCoolP on 03-12-2009 @ 18:44:33 (100%)
Ashley    posted on 03-12-2009 18:44
Poster: kippebotje

De accu van me lg renoir was binnen 15 min bellen leeg en ik heb um een half haar gehad ofzo.Cool
gelukkig heb ik nu een blackberry die doet het echt veel beter

ik zit er ook aan te denken om een BB aan te schaffen dan wel te bestellen via de hi site. hoe zit dat eigenlijk in het begin, je haalt dat ding uit ze doos zet hem aan en hebt meteen internet? :p ben wel benieuwd hoe dat werkt zeg maar... anyone?
Maar wat nou als het lukt, mama?
Bouncy    posted on 03-12-2009 18:46
Poster: Ashley

ik zit er ook aan te denken om een BB aan te schaffen dan wel te bestellen via de hi site. hoe zit dat eigenlijk in het begin, je haalt dat ding uit ze doos zet hem aan en hebt meteen internet? :p ben wel benieuwd hoe dat werkt zeg maar... anyone?

Op de iStone gaat dat wel zo Happy, laughing
MaximDJ    posted on 03-12-2009 18:49
Aah, onder het genot van een Grolsch Kanon ff DJR'en?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
LLCoolP    posted on 03-12-2009 18:52
Poster: MaximDJ
Aah, onder het genot van een Grolsch Kanon ff DJR'en?Cool

En jong, al flink aangeschoten? Cool?(Kanon)

Die Sinterklaas gedichten maken doet fout
alleen maar woordspelingen deze week, nog iemand last van deze symptomen?
?
User edit by LLCoolP on 03-12-2009 @ 18:52:58 (5%)
Estacy    posted on 03-12-2009 18:56
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
LLCoolP    posted on 03-12-2009 19:01
Poster: Estacy

heb je laatst toevallig niet gekeken naar:
DE MEEST SEXY COMMERCIELS?

Was de reclame boodschap van de Ihone,
omdat die al die functie niet heeft heb je tijd voor andere dingen
en dus: Zouden mensen met een Iphone meer seks hebben

Coolghehe hoe bedenken ze het
Stefjuuh    posted on 03-12-2009 19:01

Als je dat op je abbo hebt, ja. Eventueel moet je via je provider's website een sms laten sturen met de internetgegevens (Dit is vaak gratis)
MaximDJ    posted on 03-12-2009 19:03

En jong, al flink aangeschoten? Cool?(Kanon)

Die Sinterklaas gedichten maken doet fout
alleen maar woordspelingen deze week, nog iemand last van deze symptomen?
?

Na 6 stuks begint het tipen al moeilijiker te worden:p
en met Frans Duijts eronder is het fest hier helemaal compleeet
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 03-12-2009 @ 19:03:52 (24%)
kippebotje    posted on 03-12-2009 19:07

voor de BB heb je een aparte abbo van hi nodig om te internetten( Hi eindeloos online BlackBerry)
Als die is aangemeld en je zet je telefoon aan dan stelt hij zelf alles in en download i de bestanden die je nodig hebt om er optimaal gebruik van te maken.
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Ashley    posted on 03-12-2009 19:17
Poster: kippebotje

voor de BB heb je een aparte abbo van hi nodig om te internetten( Hi eindeloos online BlackBerry)
Als die is aangemeld en je zet je telefoon aan dan stelt hij zelf alles in en download i de bestanden die je nodig hebt om er optimaal gebruik van te maken.

ja klopt dat eindeloos online zit erbij! ok thanks, Happy, laughing ga het echt ff doen asap, want word gek van mijn LG SHINE (inderdaad het mag best nog een keer gezegt worden hoe kut lg wel niet is)
Maar wat nou als het lukt, mama?
LLCoolP    posted on 03-12-2009 19:20

ja klopt dat eindeloos online zit erbij! ok thanks, Happy, laughing ga het echt ff doen asap, want word gek van mijn LG SHINE (inderdaad het mag best nog een keer gezegt worden hoe kut lg wel niet is)

hoe kut LG wel niet isWinking my eyemag nog eens gemeld wordenWinking my eye
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

97 Users online: 6 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 19.289
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.443.940