Poster: Joep
Ik dacht inderdaad ook dat je alleen niet mocht linken...
Poster: RiX
Zet die 1200 maar uit je hoofd. Ik denk namelijk dat je dan de Panasonic-nep-versie krijgt voor dat geld. De 1200 is namelijk in NL 139 euro.
Over garantie: Een HP wordt gemaakt voor gebruik, zwaar gebruik. Als er dan binnen de garantietijd iets kapot gaat en/of breekt, valt dat binnen garantie, want de HP hoort minstens zo lang mee te gaan als de garantietijd aangeeft. Daarin sta je dus in je recht.
Poster: Joep
Ondanks de positieve reacties over de Stanton DJ PRO 2000, heb ik toch de Denon DN HP700 besteld. Ik vond de Stanton er namelijk een beetje goedkoop en breekbaar uit zien, terwijl de Denon mij meteen aansprak qua looks.
Poster: JollyJunkie
Die Stanton is toch wel de stevigste koptelefoon die ik ken, heb namelijk nog nooit van iemand gehoord dat hij gebroken was.
Poster: Estacy
vraag eens aan eigenaars van een Technics RP-DJ1200/1210 hoe lang ze em al hebben, er zijn er een hoop die em al 8 jaar hebben!?
Poster: JollyJunkie
Die Stanton is toch wel de stevigste koptelefoon die ik ken, heb namelijk nog nooit van iemand gehoord dat hij gebroken was.
Poster: hoppie
ik ken een iemand waarvan die kapot is, maar die is er ook op gaan staan
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.