Poster: Bawb
Voor 600 euro kun je best 2 Technics SL12**'s van Marktplaats trekken. Zitten vaak nog 2 Concorde Ortofon Pro's bij ook.
[Edit] Weet niet of ik dit mag linken: maar dit is wel gaaf voor 525 EURO denk ik!
Poster: Bambilaner
Ik heb zelf 2 Reloop RP-4000's M3D s.
Deze kosten ongeveer 240 euro geloof ik, en ik vind ze enorm goed werken.
Als je deze gewoon bent moet je ook helemaal niet wennen aan technics (vind ik) omdat ze zeer goed te vergelijken zijn... Ik ben er al een jaar zeer tevreden van, net zoals van het (inbegrepen) element.
Hoe lang ze zullen meegaan valt natuurlijk nog af te wachten, maar ze voelen best wel kwalitatief aan.
Ik denk dat het de ideale tafeltjes zijn voor thuisgebruik, binnen je budget...
Poster: Bawbniet twijfelen, maar direct kopen, 2 mooie SL's inclusief stofkappen (ook niet vanzelfsprekend), en 2 ortofon electro naalden (googel voor de prijs van dit setje naalden en element, niet goedkoop hoor. De rolls royce onder de TT's voor een prikje
Voor 600 euro kun je best 2 Technics SL12**'s van Marktplaats trekken. Zitten vaak nog 2 Concorde Ortofon Pro's bij ook.
[Edit] Weet niet of ik dit mag linken: maar dit is wel gaaf voor 525 EURO denk ik!
Poster: Tekhead
niet twijfelen, maar direct kopen, 2 mooie SL's inclusief stofkappen (ook niet vanzelfsprekend), en 2 ortofon electro naalden (googel voor de prijs van dit setje naalden en element, niet goedkoop hoor. De rolls royce onder de TT's voor een prikje