ik draai nu inmiddels een jaar en de boekingen beginnen aardig te lopen. Ik wil de stijgende lijn voort zetten en met een oog naar de toekomst dus de mogelijkheid hebben met 4 decks te draaien. Aangezien er weinig verschil tussen de prijs en de 1d en 2d opzich zit, kan ik het beste een 1d kopen met een audio8 erbij. Dit houd dan de mogelijkheid open om timecode te gaan. Echter is dit wel een stukje meer aansluitwerk.
Ik weet dus wel aardig wat als het gaat om cdj's e.d. (matezo) , wat midicontrollers betreft wat minder. Er zullen waarschijnlijk nog tal van andere alternatieven zijn op de xone's. Echter is hier mijn keuze op gevallen, aangezien ik menig andere DJ's hiermee heb zien draaien.
Als ik met 4 decks aan de gang wil gaan, wat nog wel even zal duren aangezien het redelijk lastig is denk ik, zal ik dus een 4 decks moeten aanschaffen.?
Nog 1 vraag, zou het mogelijk zijn om 'zonder' een mixer meteen aan de slag te gaan. Het punt is dat ik mn draaiset nu compleet verkoop en van dat geld dus de digitale spullen wil gaan kopen. Daarnaast moet er dus nog een mixer komen, maar als ik het zonder kan, vind ik dat misschien net zo makkelijk..
Ik wil gewoon alle optie's duidelijk op een rij krijgen, vandaar al deze vragen mensen!
In ieder geval bedankt want ik weet al veel meer