Waar draaien de aankomende tijd? (6/22)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dolivieira    posted on 15-11-2009 10:28
Misschien is er al een topic over. Maar het lijkt me leuk dat we elke week ongeveer weten wie waar draait.?
Of het nou op een Party is, Discotheek, Club, Dancing, Club, Cafe, Radio maak niet uit waar, is het leuk om te weten wie waar is en wat hij er van vond. of het een leuke avond is geweest. Of geen zak aan. Gingen de mensen los of niet. Waar heb je een live set op de radio gemaakt.?

Dat soort ervaringen lijkt me?leuk om te weten. Barst maar los!!???

Je mag ook een paar Weken of Maanden vooruit blikken. Special voor de jongens of meisjes die maar een gig of minder per maand heeft.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 28-07-2013 @ 00:03:10 (28%)

What do you think about Waar draaien de aankomende tijd? ??

Vote :   2 members like this  

Stephanie    posted on 30-11-2009 11:41
Poster: ArCee
Ik wil ook wel eens iets anders horen als dezelfde uitgekauwde house plaatjes namelijk, en afgaande op de reacties van mensen die ik spreek, vele met mij. Het lijkt alleen wel alsof weinig clubs dat aandurven? Met alle gevoelgen van dien.

Veel clubs en discotheken zijn gigantisch op hun muil gegaan met dom achter de "bleepjes" rage aan te lopen. Hiermee hebben ze een groot deel van de bezoekers weggejaagd en nu de "bleepjes" hype ten einde loopt krijgen ze die niet meer terug. Daarnaast proberen veel zaken de tent vol te trekken met "grote" namen als Chuckie, maar die zie je in de zomer op bijna ieder groot (gratis) festival dus dat zet ook geen zoden meer aan de dijk.

Naar mijn idee, gewoon lekker allround blijven als discotheek, zorgen dat je publiek voor de zaak en de gezelligheid komt en niet voor de zoveelste "bekende" dj of grote act.

O ja, onder allround versta ik wel meedoen met de trends, dus wat een hype is net wat meer aandacht geven op een avond. Het werkt.....kijk maar naar Chez Marknesse, we draaien daar zonder problemen "Let the bass kick", Grease, Lady Gaga, Sidney Samson en Offspring op 1 avond.
User edit by Stephanie on 30-11-2009 @ 11:44:12 (11%)
Dolivieira    posted on 30-11-2009 11:51
Die domme club eigenaren die betalen ook veel te veel voor die topgasten.

Ik moest vrijdag in een cafe draaien daar stond ook Bingoplayers (1000euro ex) Okay die gasten zijn goed bezig,?Maar nu komt het Winston Post ook 1000 euro ex. Wat heeft die man gepresteerd om zoveel te vragen. Omdat die in GTST heeft gespeelt? Hij draaide helemaal plaatjes van een jaar oud of meer. Kom op man, het wordt steeds gekker.
Sandr    posted on 30-11-2009 11:56
Als blijkt dat een BNer die plaatjes draait zoveel meer mensen trekt dat je die 1000 euro daar makkelijk uithaalt vind ik het niet zo gek...

Hetzelfde als met Valerio, bakt er ook niet veel van (wat ik gehoord heb) maar daar komen wel veel mensen (meisjes) op af.

Punt is en blijft wel dat je zulke mensen eigenlijk hoort te boeken als extratje voor je vaste publiek en niet om publiek te trekken. Anders komen de mensen straks alleen nog maar als er speciale avonden zijn en kan je de andere dagen de tent ongeveer wel sluiten.
Play that funky music white boy....
Dolivieira    posted on 30-11-2009 11:59
Poster: Sandr
Als blijkt dat een BNer die plaatjes draait zoveel meer mensen trekt dat je die 1000 euro daar makkelijk uithaalt vind ik het niet zo gek...

.

Dat was het probleem ook het was niet drukker.

Dus verlies, veel verlies.
User edit by Dolivieira on 30-11-2009 @ 12:01:37 (18%)
Sandr    posted on 30-11-2009 12:11
Dan doe je inderdaad iets niet goed.

En ik denk dat allround blijven altijd het veiligst is. Dan kun je speciale thema avonden organiseren met wel 1 stijl muziek.

Op normale avonden blijf je dan wel flexibel om voor het publiek te draaien dat op die avond binnenstapt. Bij ons is het in de winter wat meer house en urban dat je draait maar in de zomer wordt er wat meer feest muziek gedraaid omdat er dan veel toeristen zitten die dat graag horen.
RiX    posted on 30-11-2009 12:20
@ Stephanie: totally mee eens! Kijk, vernieuwende dj's als LBL, FDG en Erick E zijn enkele jaren terug nieuwe wegen ingeslagen met PYHUFD, The Beat Is Rockin, LBL en Marcella-remixen op 3fm e.d., maar de hele 'bleebjeshouse'scene is totaal uitgemolken.

De eerste platen van Vato vond ik ook nog wel leuk, totdat dat ook weer werd uitgemolken. Het is op Beatport nu zelfs als met Google, er staat zo veel meuk op, dat je de goede dingen bijna niet meer kunt vinden.
Stephanie    posted on 30-11-2009 13:08

Hetzelfde als met Valerio, bakt er ook niet veel van (wat ik gehoord heb) maar daar komen wel veel mensen (meisjes) op af.

Punt is en blijft wel dat je zulke mensen eigenlijk hoort te boeken als extratje voor je vaste publiek en niet om publiek te trekken. Anders komen de mensen straks alleen nog maar als er speciale avonden zijn en kan je de andere dagen de tent ongeveer wel sluiten.

Helemaal mee eens, al blijf ik het wel jammer vinden dat mensen als Valerio, Winston, en vroeger Froukje de Both een beetje de naam van het dj-en te grabbel gooien. Ga dan Special Guest spelen, fotoshootjes doen met het publiek oid en laat het draaien over aan mensen die er wel verstand van hebben.
Maar wat Sandr zegt is wel waar, dit soort dingen horen een extraatje te zijn en niet hetgene waar de club op draait. Anders doe je iets niet goed!
Snoey    posted on 30-11-2009 13:55
Woensdag en Vrijdag weer @ club Smokey Rembrandtplein!?

Za laat ik nog even open.

www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 30-11-2009 17:55
Zaterdag draaien @ sneakerz Cd release tourHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Snoey    posted on 30-11-2009 18:06
Cool!
Dolivieira    posted on 01-12-2009 08:02
Poster: Stephanie

Helemaal mee eens, al blijf ik het wel jammer vinden dat mensen als Valerio, Winston, en vroeger Froukje de Both een beetje de naam van het dj-en te grabbel gooien. Ga dan Special Guest spelen, fotoshootjes doen met het publiek oid en laat het draaien over aan mensen die er wel verstand van hebben.

Maar wat Sandr zegt is wel waar, dit soort dingen horen een extraatje te zijn en niet hetgene waar de club op draait. Anders doe je iets niet goed!

Okay, daar ben ik het met jou en sandr eens maar om dan zoveel geld te vragen voor een tent waar maar?200 man max in kunnen. denk ik not done.?

trouwens draaien aanstaande Zaterdag 5 Dec Sneakerz Preview Club Doxx In vlaardingen
User edit by Dolivieira on 01-12-2009 @ 08:03:56 (14%)
Sandr    posted on 01-12-2009 10:21
Poster: Tomazos
Zaterdag draaien @ sneakerz Cd release tourHappy, laughing

In the Zenith? Mijn vriendin is zaterdag jarig en die woont in Venray. Ik heb dus zaterdagavond vrijgenomen voor haar verjaardag (Romaticus als ik ben) en ben in Venray, wie weet gaan we wel even op stap en kom ik even koekeloeren in de Zenith...
DonBasco    posted on 01-12-2009 11:14
De Zenith, altijd goed voor een romantisch avondje met z'n 2-en....Smile
User edit by DonBasco on 01-12-2009 @ 11:14:43 (1%)
Sandr    posted on 01-12-2009 11:33
Verstandig dat je er een smiley achter zet, anders was ik ff flink over de zeik gegaanWinking my eye

Maar tegen de tijd dat we naar de zenith gaan is mijn romantische potje al leeg. Dan moet ik ook oppassen dat ik niet heel de avond met een Dj/Lj of andere interessante persoon sta te ouwehoeren anders?heb ik op het eind van de avond weer wat boze ogen op me gericht dat ik zo ongezellig was Winking my eye

(zal niet de eerste keer zijnWinking my eye

Trouwens afgelopen zaterdag samen met Dj Rockid gedraaid.?Hij draaide wel?goed maar ook niks bijzonders, toch zonde dat hij dan zoveel meer geld?vangt dan mijWinking my eye?
Stephanie    posted on 01-12-2009 13:06
Trouwens afgelopen zaterdag samen met Dj Rockid gedraaid.?Hij draaide wel?goed maar ook niks bijzonders, toch zonde dat hij dan zoveel meer geld?vangt dan mijWinking my eye?

Wen er maar aan. Er zijn zoveel dj's die (technisch) beter zijn dan de bekende namen. Echter de bekende namen hebben geluk gehad, een goede marketingmachine en/of de juiste connecties. Daardoor trekken ze zalen vol met vaak een kwaliteitsniveau die vele anderen ook hebben. Is hard, maar waar.
Snoey    posted on 01-12-2009 13:29
Als je weet hoeveel konten sommige dj's hebben moeten kussen voor die positie, ben je blij dat je jezelf nog recht in de spiegel kan aankijken.
Sandr    posted on 01-12-2009 13:34
Zit wat in, maar er komen ook geregeld mensen waarvan ik denk: JA die doen het gewoon erg goed.

Maar inderdaad zijn er helaas ook bekendere namen die niet veel bijzonders klaarspelen.... Voor mij hoeven ze geen 2de keer te komen dan maar helaas beslis ik dat nietWinking my eye
Bootstrap    posted on 01-12-2009 13:46
Maar tegen de tijd dat we naar de zenith gaan is mijn romantische potje al leeg. Dan moet ik ook oppassen dat ik niet heel de avond met een Dj/Lj of andere interessante persoon sta te ouwehoeren anders?heb ik op het eind van de avond weer wat boze ogen op me gericht dat ik zo ongezellig was Winking my eye

(zal niet de eerste keer zijnWinking my eye

Haha dat is erg herkenbaar Cool Ik sta soms ook hele avonden met de DJ te lullen, vond mn ex ook niet zo leuk Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Sandr    posted on 01-12-2009 13:58
Is het daarom je ex? Want dan moet ik gaan oppassenWinking my eye

Maar ff ontopic: Aankomende zaterdag vrij, das lang geleden zal wel even raar zijn.
Bootstrap    posted on 01-12-2009 14:03
Hmm nee dat gelukkig niet, is een lang verhaal Cool

edit: ik heb deze week trouwens ook geen feesten staan..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 01-12-2009 @ 14:05:02 (100%)
Snoey    posted on 01-12-2009 14:06
Ik heb tegenwoordig de keuze om bij een tent op zaterdag te draaien, dat een andere dj me om 3 uur overneemt, en ik zelf nog even 2 uurtjes uit kan gaan :P
Tomazos    posted on 01-12-2009 16:35

In the Zenith? Mijn vriendin is zaterdag jarig en die woont in Venray. Ik heb dus zaterdagavond vrijgenomen voor haar verjaardag (Romaticus als ik ben) en ben in Venray, wie weet gaan we wel even op stap en kom ik even koekeloeren in de Zenith...

nope, week erna weerHappy, laughing 12 decemberHappy, laughing
Sandr    posted on 01-12-2009 16:44
Spijtig, zo vaak kom ik daar niet namelijk..

Draait Bart daar nog steeds? Of Robarto Feliz heet tie tegenwoordig ook wel voor house geloof ik.
Tomazos    posted on 01-12-2009 16:48
Bart draaid er inderdaad nogsteedsHappy, laughing,
en Maus, Laurens, en ik danHappy, laughing
Sandr    posted on 01-12-2009 16:54
Maus en Laurens ken ik niet geloof ik. Ben ooit 1x in de Zenith geweest, was tijdens een SexyMotherFucker feest. De grootste tegenvaller van die avond was Valerio. Wat draaide die een potje slecht daarzo. Maar dat terzijdeWinking my eye
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

157 Users online: 12 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 2.629
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.547