Poster: ArCee
Ik wil ook wel eens iets anders horen als dezelfde uitgekauwde house plaatjes namelijk, en afgaande op de reacties van mensen die ik spreek, vele met mij. Het lijkt alleen wel alsof weinig clubs dat aandurven? Met alle gevoelgen van dien.
Poster: Sandr
Als blijkt dat een BNer die plaatjes draait zoveel meer mensen trekt dat je die 1000 euro daar makkelijk uithaalt vind ik het niet zo gek....
Als blijkt dat een BNer die plaatjes draait zoveel meer mensen trekt dat je die 1000 euro daar makkelijk uithaalt vind ik het niet zo gek...
Hetzelfde als met Valerio, bakt er ook niet veel van (wat ik gehoord heb) maar daar komen wel veel mensen (meisjes) op af.
Punt is en blijft wel dat je zulke mensen eigenlijk hoort te boeken als extratje voor je vaste publiek en niet om publiek te trekken. Anders komen de mensen straks alleen nog maar als er speciale avonden zijn en kan je de andere dagen de tent ongeveer wel sluiten.
Poster: Stephanie
Helemaal mee eens, al blijf ik het wel jammer vinden dat mensen als Valerio, Winston, en vroeger Froukje de Both een beetje de naam van het dj-en te grabbel gooien. Ga dan Special Guest spelen, fotoshootjes doen met het publiek oid en laat het draaien over aan mensen die er wel verstand van hebben.
Maar wat Sandr zegt is wel waar, dit soort dingen horen een extraatje te zijn en niet hetgene waar de club op draait. Anders doe je iets niet goed!
Poster: Tomazos
Zaterdag draaien @ sneakerz Cd release tour
Trouwens afgelopen zaterdag samen met Dj Rockid gedraaid.?Hij draaide wel?goed maar ook niks bijzonders, toch zonde dat hij dan zoveel meer geld?vangt dan mij?
Maar tegen de tijd dat we naar de zenith gaan is mijn romantische potje al leeg. Dan moet ik ook oppassen dat ik niet heel de avond met een Dj/Lj of andere interessante persoon sta te ouwehoeren anders?heb ik op het eind van de avond weer wat boze ogen op me gericht dat ik zo ongezellig was
(zal niet de eerste keer zijn
In the Zenith? Mijn vriendin is zaterdag jarig en die woont in Venray. Ik heb dus zaterdagavond vrijgenomen voor haar verjaardag (Romaticus als ik ben) en ben in Venray, wie weet gaan we wel even op stap en kom ik even koekeloeren in de Zenith...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.