Waar draaien de aankomende tijd? (3/22)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dolivieira    posted on 15-11-2009 10:28
Misschien is er al een topic over. Maar het lijkt me leuk dat we elke week ongeveer weten wie waar draait.?
Of het nou op een Party is, Discotheek, Club, Dancing, Club, Cafe, Radio maak niet uit waar, is het leuk om te weten wie waar is en wat hij er van vond. of het een leuke avond is geweest. Of geen zak aan. Gingen de mensen los of niet. Waar heb je een live set op de radio gemaakt.?

Dat soort ervaringen lijkt me?leuk om te weten. Barst maar los!!???

Je mag ook een paar Weken of Maanden vooruit blikken. Special voor de jongens of meisjes die maar een gig of minder per maand heeft.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 28-07-2013 @ 00:03:10 (28%)

What do you think about Waar draaien de aankomende tijd? ??

Vote :   2 members like this  

XMatiC    posted on 24-11-2009 16:51
Deze vrijdag :
21:00 tot 22:30 pr? x-mos don bosco
00:00 tot 02:00?Wini's B-day
na 4?tot Confused????? ?Wini's B-day?

Deze zaterdag & zondag : gewoon in mijn kamer :D
www.youtube.com/LennertDJ
wannes951    posted on 24-11-2009 17:09
deze vrijdag :
22-24 mexican fever party
01-03 cocktailparty
Stephanie    posted on 24-11-2009 17:32
Poster: djdolivieira
En Sas gaat weer met de TMF show mee.

En dat deed ze goed! Even dikke complimenten voor haar platenkeuze, Sas komt er wel!
Saskia    posted on 24-11-2009 17:49
Happy, laughing..? was echt heel gezellig zaterdag Happy, laughing van jou kan ik nog veel leren Winking my eye
Stephanie    posted on 24-11-2009 18:05
Poster: Saskia
Happy, laughing..? was echt heel gezellig zaterdag Happy, laughing van jou kan ik nog veel leren Winking my eye

Bijvoorbeeld hoe je Tiesto naast de beat inmixt?Cool

Jaja, zelfs de beste maakt fouten, en dat is hiermee maar weer eens bewezen?Cool
User edit by Stephanie on 24-11-2009 @ 18:06:15 (2%)
Saskia    posted on 24-11-2009 18:06
Wanneer was dat dan!?!
RiX    posted on 24-11-2009 18:10
En daarom is ze een pro, de rest heeft het niet gehoord waarschijnlijk Winking my eye Kwestie van je sterke kanten accentueren en je minder sterke kanten camoufleren...
User edit by RiX on 24-11-2009 @ 18:10:50 (100%)
Roov    posted on 24-11-2009 18:13
Aankomende feesten :
04-12-09 DJ Roov & DJ Remzy @ Le Bon Vivant (Rotterdam)
10-12-09 DJ Roov & V-Licious @ Klassenfeest (Soest)
11-12-09 DJ Roov @ Voltage (Boemerang Baarn)
11-12-09 DJ Roov & DJ Remzy @ Le Bon Vivant (Rotterdam)

November was een rustige maand eigenlijk!
User edit by Roov on 24-11-2009 @ 18:13:42 (1%)
Snoey    posted on 25-11-2009 08:06
Net terug uit Amsterdam!?

Het was een vrij drukke avond, helaas wel wat nare dingen gebeurt!!
Sta je lekker te draaien, 2 grote meiden groepen, was echt super gezellig. Tot dat een van die meiden het nodig vond een glas op een man zijn gezicht kapot te slaan.
Die jongen bots per ongeluk tegen der aan en morst wat bier over der heen. Moet je daar voor nou echt glas kapot slaan op zijn gezicht!? Het moet niet gekker worden!!?
Politie der bij, die vrouw werd gelukkig mee genomen door de agenten. Maar het vervelende was, dat die grote groep meiden ook weg gingen. En 3 minuten later ging de andere meiden groep ook weg, stonden er alleen nog mannen en stelletjes in de zaak.?
Dus ik was lekker bezig en opeens kan je weer helemaal overnieuw beginnen. Het kwartier was dus echt een hel, had werkelijk geen idee wat ik moest draaien. Uiteindelijk kwam het goed, ging weer lekker, kwamen weer veel mensen binnen. Opeens weer een vechtpartij, tussen 2 mannen. Weer de sfeer weg, toen was ik er even klaar mee. Uiteindelijk na 20 minuten weer de draad kunnen oppikken en gelukkig kwam na 2en de 'party crew' met veel toeristen binnen, dus werd het weer gezellig.?

Was het bijna 4 uur, draai me laatste plaatjes, word ik half aangerand door een Chinees meisje.?

Lekker nog wezen na plakken, waarna ik vervolgens op station me trein wil pakken. Was er bij de trein 1 deur open met conducteurs, waar ik bij instappen me vervoersbewijs moet laten zien. Ik mijn OV kaart laten zien, hebben ze hem ingenomen, want hij was beschadigd. Ik had ook ?geen ID bij me, wouden ze me bijna voor fraude naar de politie brengen?Cool

Uiteindelijk na een lang en vooral vermoeiend gesprek met de conducteurs, hebben ze me laten gaan, maar mijn OV kaart hielden ze in beslag. Ik naar Starbucks om mijn frustratie weg te drinken met een lekker kop koffie, nemen ze me 50 euro biljet niet aan!! Toen was ik er helemaal klaar mee!

Zo maar naar het postkantoor een nieuwe OV kaart aanvragen voor 30 euro, die vanaf de kerstvakantie niet meer geldig is!

Vanavond weer draaien, hopelijk kunnen de mensen dan wel NORMAAL met glas over weg!! En als het dan net zo druk is als vannacht, de conducteurs mij niet gaan vermoeien met dreigementen om mij voor fraude te laten oppakken en starbucks wel mijn geld wel aanneemt, dan word het vast en zeker een top avondje!
www.soundcloud.com/ten-hooven
MaximDJ    posted on 25-11-2009 09:09
Amai, dat is nogal een verhaal zeg. Wat een kutdag!
Had ik ook gister, omdat door een flightcase er echt een diepe dikke kras op mijn CDJ 400 zit aan de zijkant nu...En een soort van weggeslagen stukje plastig aan de voorkant, waar alle verf vanaf is Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Sandr    posted on 25-11-2009 09:16
Poster: Stephanie

Bijvoorbeeld hoe je Tiesto naast de beat inmixt?Cool

Jaja, zelfs de beste maakt fouten, en dat is hiermee maar weer eens bewezen?Cool

Ik zal je in de gaten houden 2de kerst Winking my eye
Play that funky music white boy....
Stephanie    posted on 25-11-2009 11:12
Poster: Sandr
Ik zal je in de gaten houden 2de kerst Winking my eye

J.D.M.W.J.N.L.K. ?Cool
Sandr    posted on 25-11-2009 11:44

J.D.M.W.J.N.L.K. ?Cool

Voor mensen die hem niet begrijpen en toch de discussie willen blijven volgen:
Je Doet Maar Wat Je Niet Laten Kan

Maar dat doe ik altijd alWinking my eye Ik vroeg me wel af, doen jullie nog iets speciaals met kerst? Of hijs jij jezelf in een kerstoutfit?
Stephanie    posted on 25-11-2009 13:53
Je Doet Maar Wat Je Niet Laten Kan

Knap, knap.....i'm impressed!

Poster:?Sandr
Of hijs jij jezelf in een kerstoutfit?

Daar betaald TMF me niet voldoende voor?Cool

Saskia    posted on 25-11-2009 13:58
Ik neem je wel een kerstmuts mee :P
Stefjuuh    posted on 25-11-2009 14:11

Daar betaald TMF me niet voldoende voor?Cool

Mic pakken, iedereen een euro laten inleggen zodat jij in een kerstpak staat..
Winston    posted on 25-11-2009 14:15
Poster: Snoey

Later op de avond probeerde ik wat feestplaatjes te draaien, maar dat lukte niet echt, het publiek had blijkbaar geen zin om even lekker los te gaan. Resultaat van de avond is dan ook dat de bar het lekker druk heeft gehad en de dansvloer dit keer wat meer stil stond dan anders. Laatste uur eigenlijk alleen nog house en relaxte vrolijke RNB gedraaid, dat deed het nog wel goed.?

Ja dat gebeurt redelijk vaak. Ik heb geleerd dat je je als DJ niet veel van moet aantrekken. Belangrijkste is dat het publiek het naar haar zin heeft en blijft consumeren aan de bar. En als dat betekent alleen maar goede luistermuziek draaien, doe maar.
Tic Toc
Renzis    posted on 25-11-2009 14:27
Ik draai donderdag (morgen) in de 108 in Alkmaar, later die avond ook Kaduukradio. Voor belangstellende: kom babbeltje maken, entree is gewoon gratiss
Sandr    posted on 25-11-2009 14:27

Dank je! HBO heWinking my eye

Maar jullie doen met de?show ook niks kerstmis achtigs? Behalve kerst muziek draaien uiteraard...
User edit by Sandr on 25-11-2009 @ 14:28:09 (4%)
Stephanie    posted on 25-11-2009 14:48
Dank je! HBO heWinking my eye
Maar jullie doen met de?show ook niks kerstmis achtigs? Behalve kerst muziek draaien uiteraard...

We verzinnen vast wel iets (sneeuwballen gooien naar de huis-dj??), maar nog geen idee wat. Ben eigenlijk nog helemaal niet met kerst bezig....
User edit by Stephanie on 25-11-2009 @ 14:49:20 (16%)
Sandr    posted on 25-11-2009 14:51

sneeuwballen gooien naar de huis-dj

Afgezaagd, gebeurd tijdens de schuimparties al met strandballen Winking my eye

Maar we zullen zien dan, ben benieuwd wat wij gaan doen... ben door afstudeerstage de laatste tijd wat minder betrokken bij het hele reilen en zeilen daarzo.

Maar komt vast goed tegen die tijd Winking my eye

DOPELAFUNK    posted on 25-11-2009 15:03
schoolfeest aanstaande vrijdag heb er zin in niet heel bijzonder maar ben ook pas 145
Saskia    posted on 25-11-2009 15:10
145 sow
dat is jong
Jorrit    posted on 25-11-2009 15:57

We verzinnen vast wel iets (sneeuwballen gooien naar de huis-dj??), maar nog geen idee wat. Ben eigenlijk nog helemaal niet met kerst bezig....

Wanneer zien we NIKSISTOF in Chez? Winking my eye
Stephanie    posted on 25-11-2009 18:06
Poster: Jorrit
Wanneer zien we NIKSISTOF in Chez? Winking my eye

Stuur me maar een voorstel, je hebt m'n mailadres.
User edit by Stephanie on 25-11-2009 @ 18:06:51 (19%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

121 Users online: 7 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 15.766
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.156.942

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use