Hallo, kan iemand met ervaring mij vertellen welke table top cd spelers ik het beste kan kopen met een bedrag van 200 euro? ik?overweeg de US Blaster 7307 en de Numark Axis 4.
What do you think about Welke tabletop voor 200 euro ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
die gaat 170 euro kosten. vergelijkbaar met de axis. Maar hij is wel compleet anders. zo moet je het doen met 1 loop, geen bpm counter, maar je hebt wel scratch (al zal die wel ruk klinken) een beter uiterlijk, en volgens mij een pitch met een getal achter de komma (uitgaand van de plaatjes) dus als de kwaliteit ook nog een beetje goed is, denk ik dat we weer een winnaar in de prijsklasse onder 200E hebben.
denk ook dat de ndx de opvolger gaat vorden van de asix serie
Question everything
This is an old Topic
No new postings for 5.566 days. Post CommentThat would be 185.5 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.