Help me AUB
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justic    posted on 13-11-2009 18:57
Hallo iedereen,

Ik heb een groot probleempje en luid als volgt.
Als ik op m'n mixer ( american audio MX-1400 DSP ) m'n effecten op een kanaal ( maakt niet uit welk ) wil gebruiken valt heel m'n geluidweg van dat kanaal. ( echt bij elk kanaal).
Kan iemand me helpen ?
Ik zou heel erg blij zijn !
Want ik moet volgendweekend draaien.
en zonder effecten is m'n set helemaal naar de haaien.
Alvast bedankt voor de moeite van het lezen en/of een reactie geven.

Met vriendelijke groet , Johnny

What do you think about Help me AUB ??

Vote :   

Estacy    posted on 13-11-2009 19:06
verder werkt ie wel gewoon goed? ik denk dat je ff een bliksembezoekje langs de dealer moet brengen, en vragen of je een mixer mag lenen in de tijd dat deze gemaakt wordt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
justic    posted on 13-11-2009 19:35
Poster: Estacy
verder werkt ie wel gewoon goed? ik denk dat je ff een bliksembezoekje langs de dealer moet brengen, en vragen of je een mixer mag lenen in de tijd dat deze gemaakt wordt.

ook al geprobeert maarja ik woon in valkenburg (LB) en de dealer in zeeland.
+ daarbij mogen ze me geen lenen en word hij naar american audio zelf opgestuurt :S.

toch bedankt voor je hulp :D
justic    posted on 13-11-2009 19:35
ja verder werkt wel alles
User edit by justic on 13-11-2009 @ 19:35:54 (94%)
Stagiar    posted on 13-11-2009 19:39
Zonder effecten kun je net zo goed een strakke mix neerzetten.
justic    posted on 13-11-2009 19:41
ja maar in mijn set zit flanger + echo dusja en zonder klinkt het niet en om binnen een week een nieuwe set klaar teklrijgen lukt me niet echt.
heb het naamelijk heel erg druk :S
Winston    posted on 13-11-2009 22:15
Snel een efx huren, maar dan moet je leren werken / aan wennen, dus ook niet goed.
Tic Toc
NNaughty    posted on 13-11-2009 22:27
hoezo zit in je set een flanger + echo? dan draai je toch gewoon je tracks zonder dat. of heb je al een heel optreden voorbereid Confused?? ik snap het denk ik niet. effecten zijn geen must, maar soms een toevoeging, al kan het zonder effecten ook een dope set zijn?
Stagiar    posted on 14-11-2009 18:15
Poster: justic
ja maar in mijn set zit flanger + echo dusja en zonder klinkt het niet en om binnen een week een nieuwe set klaar teklrijgen lukt me niet echt.
heb het naamelijk heel erg druk :S

Sorry, maar wat een bullshit zeg. Alleen al met je EQ kun je al een hele hoop doen met je effecten.

En om het je anders even wat makkelijker te maken: Edit gewoon de tracks waar je effecten in wil hebben op je PC. Gooi er gewoon echo en flanger in, fik de cdtjes, et voil?.

Als je zo erg gehecht bent aan je effecten moet je de originaliteit maar voor lief nemen.

hoppie    posted on 14-11-2009 18:34
of je bereid je stet's niet helemaal voor, een beedje doe ik ook wel maar grotendeels kijk ik wel op het feestje wat ik draai
Question everything
T_G    posted on 14-11-2009 21:24
Poster: Stagiar
Zonder effecten kun je net zo goed een strakke mix neerzetten.

inderdaad je hebt helemaal geen effecten nodig om goed te kunnen draaien doe gewoon je ding komt het allemaal goed! vroeger hadden we helemaal geen effecten!
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G

This is an old Topic

No new postings for 5.450 days.
 Post CommentThat would be 181.7 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: 10 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 14.386
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.165.147