Nogal een vervelend probleem waar ik nu mee zit. Onlangs een Pioneer CMX-3000 en een DJM-3000 ingebouwd in een Prodjuser Slant-112 flightcase. Bij de CMX geen enkel probleem, bij de DJM iets meer moeite maar lukte uiteindelijk ook nog.
Nu het probleem: Door het inbouwen van de DJM in de case krijg ik een vervelende pieptoon in de signaalweg als de master openstaat (zelfs met alle kanaalfaders dicht). Blijkbaar?komen de schroeven die aan de zijkant van de DJM zitten tegen het schuifprofiel van de case aan en veroorzaakt dat de storing. Als ik de DJM uit de case haal is de storing volledig weg.
Wat ik al geprobeerd heb: - kabels gewisseld; geen effect. - andere cd-speler aangesloten; probleem is dan eigenaardig genoeg weg! - schroeven uit de zijkant van de DJM gehaald; met wat schuiven krijg ik de pieptoon bijna volledig weg maar kan het zo niet vastschroeven dus ook geen oplossing.
Kent iemand het probleem of weet iemand een oplossing? Thx
What do you think about Slant-112 flightcase + DJM-3000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb het probleem (voorlopig) kunnen oplossen. Blijkbaar geeft?de combinatie van DJM en CMX een storing wanneer ze op dezelfde rackprofielen gemonteerd worden. Heb nu wat schuim onder de rackoren van de CMX gestoken en schroeven niet te strak aangedraaid, want anders komt de storing terug. Probleem tot nu toe opgelost dus
Ik moet zeggen dat ik dat nog niet geprobeerd heb, omdat ik het ook al een hele tijd gewoon ben om de controller dicht bij te hebben. Maar ok voorlopig nog geen probleem gemerkt dus we wachten af h?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.