Uitgaanswebsite
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 12-11-2009 09:57
Momenteel ben ik bezig met het bouwen van een uitgaanswebsite, die zich richt op het uitgaanspubliek.
Nou ben ik nog op zoek naar onderwerpen die ik extra aan mijn website kan toevoegen, momenteel heb ik bijvoorbeeld: de strijd tegen katers, cocktails, beste clubs (reviews), vrijkaarten, een klaagmuur waar mensen hun klacht over het uitgaan kunnen droppen, een foto / video zone.
Heb je nog suggesties of onderwerpen die ik aan mijn website kan toevoegen? Laat het maar weten!

N.B. De website heeft als thema Uitgaan en van dit onderwerp wijk ik niet af, dus geen algemene dingen zoals sport, games, etc.
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-11-2009 @ 09:58:36 (27%)

What do you think about Uitgaanswebsite ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 12-11-2009 10:00
net zoiets als partyflock?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Limb-Girdle    posted on 12-11-2009 10:03
Mja, daar zou je het een beetje mee kunnen vergelijken, alleen ik wil er een eigen draai aangeven. Niet puur gericht alleen op de uitgaansagenda (waar PF het meest om bekend staat), maar ook alle andere zaken die betrekking hebben tot het uitgaan.
Bawb    posted on 12-11-2009 10:13
Haha, een photodatabase van feesten met een tag mogelijkheid.

Zodat je een vierkantje om het gezicht van dat ene leuke meisje kan zetten, wiens naam en nummer je kwijt bent, en via dat taggen mensen kan oproepen die haar kennen om jou mogelijk de info te verschaffen!
tairip    posted on 12-11-2009 10:14
Poster: LimbGirdle
Mja, daar zou je het een beetje mee kunnen vergelijken, alleen ik wil er een eigen draai aangeven. Niet puur gericht alleen op de uitgaansagenda (waar PF het meest om bekend staat), maar ook alle andere zaken die betrekking hebben tot het uitgaan.

Op Partyflock wordt zo'n beetje alles wat met de dance scene te maken heeft uitgelicht.
qntr0l    posted on 12-11-2009 10:20
En dan hebben we ook nog clubjudge, is ook zoiets.
Limb-Girdle    posted on 12-11-2009 10:26
Misschien anders gevraagd, wat missen jullie op die sites?
bambamstudio    posted on 12-11-2009 10:29
Poster: tairip

Op Partyflock wordt zo'n beetje alles wat met de dance scene te maken heeft uitgelicht.

precies, dus wat voegt je site toe graag ik me af?
Limb-Girdle    posted on 12-11-2009 10:34
Mijn idee voor de website is, om de kern van het uitgaan te pakken. De uitgaansagenda staat hier niet centraal, maar onderzoek te doen naar de bezoeker van de clubs.
Op basis van onderzoek, wil ik artikelen gaan schrijven over welke cocktails er worden genomen, welke muziekstijl men kiest, waarom wel of geen oordoppen tijdens het uitgaan, etc.

User edit by Limb-Girdle on 12-11-2009 @ 14:37:03 (91%)
bambamstudio    posted on 12-11-2009 10:45
Ik vindt je website erg donker. krijg er geen uitgaansgevoel bij
Sandr    posted on 12-11-2009 10:46
Wat ik bij club judge mis is dat ze veel discotheken in de database hebben staan maar over maar vrij weinig echt wat te vertellen hebben.

Nu zie ik niet in dat je dit snel beter kan doen want om elke discotheek te bekijken en daarbij een verhaal te schrijven kost wel wat tijd.

Verder heb ik niks aan de klachten van een ander, dus de klachtenmuur zal voor mijn geen toegevoegde waarde zijn.

Drinks en cocktail zie ik nog niet echt voor me. Hoe wil je dit in het vat gieten (leuk, drinks in het vat gieten). Een top 10 van dranken is niet zo boeiend en altijd persoonlijk. Elke week een andere cocktail tip, die thuis makkelijk klaar te maken zijn, lijkt me nog wel de moeite waard.

Maar ik denk niet dat een cocktail tip per week je site tot een succes maakt.

Misschien kan je het beter op je eigen regio toe spitsen. Dan kan je ook alle kleine feestjes en kroegjes benoemen die op de grotere sites niet vernoemd worden....
Play that funky music white boy....
MaximDJ    posted on 12-11-2009 11:51
Gastenboek! Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
trustt    posted on 12-11-2009 12:53
waarom staat er in je logo een vlaamse leeuw ? Cool
nils7    posted on 12-11-2009 13:42
Poster: Sandr
Wat ik bij club judge mis is dat ze veel discotheken in de database hebben staan maar over maar vrij weinig echt wat te vertellen hebben.

Nu zie ik niet in dat je dit snel beter kan doen want om elke discotheek te bekijken en daarbij een verhaal te schrijven kost wel wat tijd.

Verder heb ik niks aan de klachten van een ander, dus de klachtenmuur zal voor mijn geen toegevoegde waarde zijn.

Drinks en cocktail zie ik nog niet echt voor me. Hoe wil je dit in het vat gieten (leuk, drinks in het vat gieten). Een top 10 van dranken is niet zo boeiend en altijd persoonlijk. Elke week een andere cocktail tip, die thuis makkelijk klaar te maken zijn, lijkt me nog wel de moeite waard.

Maar ik denk niet dat een cocktail tip per week je site tot een succes maakt.

Misschien kan je het beter op je eigen regio toe spitsen. Dan kan je ook alle kleine feestjes en kroegjes benoemen die op de grotere sites niet vernoemd worden....

zo iets als stappenbreda bedoel je dan denk ik?
User edit by nils7 on 12-11-2009 @ 13:44:56 (1%)
Sandr    posted on 12-11-2009 13:58
Zoiets ja, als dat voor zijn regio nog niet bestaat is lijkt me dit aantrekkelijker dan de zoveelste landelijke die eigenlijk niks toevoegt..
Play that funky music white boy....
Limb-Girdle    posted on 12-11-2009 14:36
Bedankt iedereen voor het reageren.
Nu ik jullie meningen heb gelezen, ga ik is even kijken waar een 'gat' in de markt is, betreft het uitgaan.

This is an old Topic

No new postings for 5.604 days.
 Post CommentThat would be 186.8 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

107 Users online: 48 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 131
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.109.649