Poster: LimbGirdle
Mja, daar zou je het een beetje mee kunnen vergelijken, alleen ik wil er een eigen draai aangeven. Niet puur gericht alleen op de uitgaansagenda (waar PF het meest om bekend staat), maar ook alle andere zaken die betrekking hebben tot het uitgaan.
Poster: tairip
Op Partyflock wordt zo'n beetje alles wat met de dance scene te maken heeft uitgelicht.
Poster: Sandr
Wat ik bij club judge mis is dat ze veel discotheken in de database hebben staan maar over maar vrij weinig echt wat te vertellen hebben.
Nu zie ik niet in dat je dit snel beter kan doen want om elke discotheek te bekijken en daarbij een verhaal te schrijven kost wel wat tijd.
Verder heb ik niks aan de klachten van een ander, dus de klachtenmuur zal voor mijn geen toegevoegde waarde zijn.
Drinks en cocktail zie ik nog niet echt voor me. Hoe wil je dit in het vat gieten (leuk, drinks in het vat gieten). Een top 10 van dranken is niet zo boeiend en altijd persoonlijk. Elke week een andere cocktail tip, die thuis makkelijk klaar te maken zijn, lijkt me nog wel de moeite waard.
Maar ik denk niet dat een cocktail tip per week je site tot een succes maakt.
Misschien kan je het beter op je eigen regio toe spitsen. Dan kan je ook alle kleine feestjes en kroegjes benoemen die op de grotere sites niet vernoemd worden....