Technics SL-DZ1200 uit de handel? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Poort    posted on 13-10-2005 21:49

Heej Hallo daar.

ik heb een vraag je.

ik hoorde laats dat de Technics SL-DZ1200 uit de handel is genomen.

Schijnt van wegen alle maal rare fouten ofzo?

klopt dat? niet dat ik er intressen in heb maar altijd handig om te wetenHappy, laughing

Wie weet hier wat meer overHappy, laughing?

What do you think about Technics SL-DZ1200 uit de handel? ??

Vote :   

Tekhead    posted on 09-11-2005 23:05
Idd, de huidige oems zijn goed, en kunnen veel, verliezen snel waarde, dus denk ik dat het vertrouwen van de  consument niet zo groot is als bij technics
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DJ-Emotion    posted on 10-11-2005 09:42
Poster: Tekhead
Idd, de huidige oems zijn goed, en kunnen veel, verliezen snel waarde, dus denk ik dat het vertrouwen van de  consument niet zo groot is als bij technics

Het zit meer tussen de oren! daar kan Technics nu nog van profiteren maar niet voor lang.
Tekhead    posted on 14-11-2005 23:32
Poster: DJ-Emotion
Poster: Tekhead
Idd, de huidige oems zijn goed, en kunnen veel, verliezen snel waarde, dus denk ik dat het vertrouwen van de consument niet zo groot is als bij technics

Het zit meer tussen de oren! daar kan Technics nu nog van profiteren maar niet voor lang.

maak het kiezen nog wat lastiger ja
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
lmols    posted on 15-11-2005 14:23
Ik heb inmiddels de ene SLDZ1200 die hier staat voorzien van 2 nieuwe firmware versies, en de laatste (versie 2.3) (mijn SLDZ had origineel 1.3 overigens) is op sommige gebieden een verbetering. O.a. de time stretching is wel iets verbeterd (maar kan nog steeds niet aan een CDJ1000 tippen).

Helaas zitten er ook weer nieuwe bugs in. Zo had ik nl een aantal sample loops, die perfect synchroon konden lopen, die nu na ongeveer 12 maten niet meer doen.  Heel goed Technics/Panasonic ...

Overigens beweren ze bij Panasonic nog steeds dat er geen nieuwe firmware versies bestaan Happy, laughing

Ik weet nu van het bestaan af van versies 1.3, 1.7, 1.9, 2.1 en 2.3 .....
MadSteven    posted on 15-11-2005 14:30
Wat een flop... Dat ze hem maar snel ritueel verbranden wat mij betreft...

Excuse me my language, maar dat mag toch niet voor die prijs!

This is an old Topic

No new postings for 7.099 days.
 Post CommentThat would be 236.6 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

59 Users online: 8 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 25.535
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.639.897