De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (8/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

Flexii    posted on 11-11-2009 22:33
Poster: Tekhead
antwerpse humor !

Aan alle Nederlanders: leer het nu toch eens af dat "Belgisch" Wij Vlamingen zijn een totaal ander volk dan onze franstalige zuiderburen, dus wij spreken geen Belgisch, wij schrijven geen Belgisch, wij hebben geen Belgische TV zenders, alleen zijn wij een (jammer genoeg)onderdeel van een stuk aardkloot, dat Belgie noemt, Capisch ?

ahjoh dat went,, wij nederlanders worden ook bijna altijd hollander genoemd,, dat ben ik als limburger ook niet
Winston    posted on 11-11-2009 22:50
Poster: timmy90
en zelfs de beste hebben wel eens pech,

hier david guetta die stilvalt tijdens een liveset, door een bekraste cd!

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1027631/2009/11/10/David-Guetta-valt-tot-tweemaal-toe-in-panne.dhtml

Hij dacht eerst dat het aan de CDJ lag. Ik ga altijd eerst vanuit dat het aan de cd ligt.

Maar goed voor de mensen die voor publiek draaien; is een lesje dat je erop voorbereid bent. Ik zou nu dus snel cue of hotcue drukken en snel mixen naar het volgend nummer. Ik zet mijn next track altijd meteen na dat ik de vorige track heb uitgemixed dus dat moet lukken. En dan pas onderzoeken wtf er is met die cd. Ik heb 3 decks en guetta heeft ook voldoende.

Verkeerde cd er uit gebeurt mij niet meer (hoop ik .....).
Tic Toc
DJADMIN    posted on 11-11-2009 22:56
Poster: Winston

Hij dacht eerst dat het aan de CDJ lag. Ik ga altijd eerst vanuit dat het aan de cd ligt.

Maar goed voor de mensen die voor publiek draaien; is een lesje dat je erop voorbereid bent. Ik zou nu dus snel cue of hotcue drukken en snel mixen naar het volgend nummer. Ik zet mijn next track altijd meteen na dat ik de vorige track heb uitgemixed dus dat moet lukken. En dan pas onderzoeken wtf er is met die cd. Ik heb 3 decks en guetta heeft ook voldoende.

Daarvoor heb we de eject lock he
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
donkey    posted on 11-11-2009 22:56
Poster: Tekhead
antwerpse humor !

Aan alle Nederlanders: leer het nu toch eens af dat "Belgisch" Wij Vlamingen zijn een totaal ander volk dan onze franstalige zuiderburen, dus wij spreken geen Belgisch, wij schrijven geen Belgisch, wij hebben geen Belgische TV zenders, alleen zijn wij een (jammer genoeg)onderdeel van een stuk aardkloot, dat Belgie noemt, Capisch ?

Jij weet het tenminste
Maniax
Flexii    posted on 11-11-2009 22:57
Poster: Winston

Ja dat is wat ik ook zei,, ik snap die redenatie niet,, als mij dat gebeurd dan duw ik gewoon meteen een nieuwe nummmer er in,, zolang de muziek maar weer loopt, dan kun je uitzoeken wat het was, zeker als je 3 decks hebt, volgens mij zelfs 4 kan het niet goed zien
Winston    posted on 11-11-2009 23:12
@DJADMIN: ja, maar die gebruik ik niet. Uit gewoonte druk ik eerst cue en dan pas eject.

@Flexii: ja, volgens mij staan er 4.
Tic Toc
Tomazos    posted on 11-11-2009 23:14
Poster: justjustin

volgens mij hebben ze Tomazos?al van zn bed gehaald vannacht hahahaha :P:P

je snapt hopelijk dat dat een geintje was naar jou en yorick??

tja en wat ik gedaan heb, er is een vriendin van me hier paar dagen, is net uit met dr vriendje en heeft natuurlijk hoop liefdes verdriet en veel gezeik aan dr kop.. aangezien ik 200 km verder woon is ze hier t/m zaterdag om gewoon lekker rustig aan te doen en geen gezeik te hebbenHappy, laughing

dus tot zaterdag ben ik hier wat minderHappy, laughing,

zaterdag als ik naar de zenith ga zet ik haar onderweg thuis weer afHappy, laughing,
(wel handig zo'n persoonlijke wekkerCool)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Flexii    posted on 11-11-2009 23:23
Poster: Tomazos
(wel handig zo'n persoonlijke wekkerCool)

Dat ligt aan de manier waarop je gewekt wordtCool
Tomazos    posted on 11-11-2009 23:27
nja.. vanochtend was t meer een kwelgeest,

ik hou van uitslapen, en zei is millitair,
dus ze was er al vroeg uit.. maakt mij wakker.. ik: laat me nou es dromen.. zei: oh waar droomde je over dan? ik: nah weet k dus niet:P, zei: oke droom maar verder.. ik weer slapen, was ik NET weer aan het dromen, maakt ze me wakker: "en? waar droomde je over" grrrrCool :P

maja tijdens dat Kleine stukje dromen.. was ik in real time alweer 2 uurtjes verder aan het slapen, en voelde voor mij echt als 5 seconden,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 11-11-2009 @ 23:29:01 (46%)
Bootstrap    posted on 12-11-2009 00:26
Onze hond is een concurrent van keyboard cat CoolGeen photoshop ofzo gebruikt!

piano dog
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tekhead    posted on 12-11-2009 00:27
Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 12-11-2009 00:32
Wat gaat die Late leeuw weer hard man. 190 post en 8 paginas alweer.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 12-11-2009 03:08
wat betekend, dat we eigenlijk een bende lallers zijn he ? Een gelal heel de LL vol, LOL
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 12-11-2009 07:28
Poster: Bootstrap
Onze hond is een concurrent van keyboard cat CoolGeen photoshop ofzo gebruikt!

piano dog

Dat is geen hond, dat is een schaap met een hondenkop.?

Kwam trouwens net in de trein een stikker tegen met de tekst: 'Halalbert Hein', is dat nieuw ofzo??

Net gedraaid in Amsterdam, dit vond ik 1 van de mindere avonden sinds maanden. Publiek was niet gezellig te krijgen, echt me best gedaan. Maar het bleef slechts bij saaie RnB en House, en geen lekkere vrolijke feest nummertjes. Verder was de zaal over de hele avond wel redelijk gevult, maar dan nog vond ik het niet gezellig.
www.soundcloud.com/ten-hooven
justjustin    posted on 12-11-2009 09:47
Poster: Tomazos

je snapt hopelijk dat dat een geintje was naar jou en yorick??

quote>

Hhahahaa ja tuurlijk Winking my eye...

Bouncy    posted on 12-11-2009 09:50
Poster: djdolivieira
Wat gaat die Late leeuw weer hard man. 190 post en 8 paginas alweer.

T is idd een Bouncy Ride ja...
Flexii    posted on 12-11-2009 09:59
zo en nu heb ik weekend
tom-j    posted on 12-11-2009 10:27
Poster: TimmyV

Er is natuurlijk altijd iemand die het serieus neemt.

zoals jijCool
Sandr    posted on 12-11-2009 12:55
Het is stil hier!! Ik verveel me mensen!! Iemand nuttige/leerzame site waar ik m'n middag mee kapot kan lezen tot 3 uur?
Play that funky music white boy....
Flexii    posted on 12-11-2009 13:10
Poster: Sandr
Het is stil hier!! Ik verveel me mensen!! Iemand nuttige/leerzame site waar ik m'n middag mee kapot kan lezen tot 3 uur?

De late leeuw xD haha
qntr0l    posted on 12-11-2009 14:15
Zie dat ik zojuist PRO ben geworden :D.
Adrien1989    posted on 12-11-2009 14:17
Krijgen we nu taart? :P
Estacy    posted on 12-11-2009 14:20
heb ik wel zin in eigenlijk!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Adrien1989    posted on 12-11-2009 14:20
Ja toch Happy, laughing
Saskia    posted on 12-11-2009 14:21
Krijg honger van jullie.. Net uit school en kan weer aan mijn huiswerk beginnen. Wat is de middelbare school toch leuk
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

155 Users online: 4 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 2.925
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.843