Poster: Tekhead
antwerpse humor !
Aan alle Nederlanders: leer het nu toch eens af dat "Belgisch" Wij Vlamingen zijn een totaal ander volk dan onze franstalige zuiderburen, dus wij spreken geen Belgisch, wij schrijven geen Belgisch, wij hebben geen Belgische TV zenders, alleen zijn wij een (jammer genoeg)onderdeel van een stuk aardkloot, dat Belgie noemt, Capisch ?
Poster: timmy90
en zelfs de beste hebben wel eens pech,
hier david guetta die stilvalt tijdens een liveset, door een bekraste cd!
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1027631/2009/11/10/David-Guetta-valt-tot-tweemaal-toe-in-panne.dhtml
Poster: Winston
Hij dacht eerst dat het aan de CDJ lag. Ik ga altijd eerst vanuit dat het aan de cd ligt.
Maar goed voor de mensen die voor publiek draaien; is een lesje dat je erop voorbereid bent. Ik zou nu dus snel cue of hotcue drukken en snel mixen naar het volgend nummer. Ik zet mijn next track altijd meteen na dat ik de vorige track heb uitgemixed dus dat moet lukken. En dan pas onderzoeken wtf er is met die cd. Ik heb 3 decks en guetta heeft ook voldoende.
Verkeerde cd er uit gebeurt mij niet meer (hoop ik .....).
Poster: Tekhead
antwerpse humor !
Aan alle Nederlanders: leer het nu toch eens af dat "Belgisch" Wij Vlamingen zijn een totaal ander volk dan onze franstalige zuiderburen, dus wij spreken geen Belgisch, wij schrijven geen Belgisch, wij hebben geen Belgische TV zenders, alleen zijn wij een (jammer genoeg)onderdeel van een stuk aardkloot, dat Belgie noemt, Capisch ?
Poster: Winston
Hij dacht eerst dat het aan de CDJ lag. Ik ga altijd eerst vanuit dat het aan de cd ligt.
Maar goed voor de mensen die voor publiek draaien; is een lesje dat je erop voorbereid bent. Ik zou nu dus snel cue of hotcue drukken en snel mixen naar het volgend nummer. Ik zet mijn next track altijd meteen na dat ik de vorige track heb uitgemixed dus dat moet lukken. En dan pas onderzoeken wtf er is met die cd. Ik heb 3 decks en guetta heeft ook voldoende.
Verkeerde cd er uit gebeurt mij niet meer (hoop ik .....).
Poster: justjustin
volgens mij hebben ze Tomazos?al van zn bed gehaald vannacht hahahaha :P:P
Poster: Tomazos
(wel handig zo'n persoonlijke wekker)
Poster: Bootstrap
Onze hond is een concurrent van keyboard catGeen photoshop ofzo gebruikt!
Poster: Tomazos
je snapt hopelijk dat dat een geintje was naar jou en yorick??
quote>
Hhahahaa ja tuurlijk...
Poster: djdolivieira
Wat gaat die Late leeuw weer hard man. 190 post en 8 paginas alweer.
Poster: TimmyV
Er is natuurlijk altijd iemand die het serieus neemt.
Poster: Sandr
Het is stil hier!! Ik verveel me mensen!! Iemand nuttige/leerzame site waar ik m'n middag mee kapot kan lezen tot 3 uur?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.