Poster: Bootstrap%
Oh mijnn god, echt een leuke gig gehad. Niet zo groot, was een huisfeest. Maar man, wat ben ik dronkenWas echt mooi, nog back2back gedraaid met een vriend van me
laatste uur ging echt helemaal los
Slaap lekker iedereen
Ik zit nu nog lekker een paar boterhammen met filet americain te eten
Poster: Snoey
Volgende week zaterdag lekker vrij!
Poster: Tomazos
Inderdaad, mensen behandel die knoppen normaal, van 'rammen' gaan ze echt niet sneller werken,
mm hier Half..
heb even een ochtend klusje de za de 28e,(sinterklaas,bedrijfsfeestje) maar savonds tot nu toe vrij,
Sexy mf is ook in de zenith.. mischien dat ik daar wel even heen ga, en anders lekker thuis..
Poster: Tekhead
bij de seniors wel ja. Teken dat het verdiend is he. Mij boeit het ook niet echt, maar altijd leuk meegenomen toch.
Poster: Winston
@Esmee: Hmmm. Zullen we ook om iets wedden? Ik zou het nl. leuk vinden om te worden bediend.
Poster: Winston
hahaha, heb hetzelfde. Tijdens 1 van de engels lessen kreeg een ieder de beurt. Ik was de enige in de klas die dat niet kon. De juf zich groen en geel ergeren en the, the, the, the, the, the, the, the, zeggen. En ik: de, de, ddde, te, dte, de, duh, de, teheh, .... Tot ze opgaf hopeloos geval.
Poster: Bouncy
Bouncy gaat tekeer, met gear!
Poster: Esmee
De tip van Snoey werkt wel aardig, t klinkt iig al stukken beter
Poster: Snoey
Waarom die Oranje leeuwen? xD
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe je met die 4 kante ding met knopjes gebruikt als CDJ en EFX, ik zag je zelfs cue'en en pitchen als ik het goed zag :D
Poster: niiicola
@boucy: Hehe, bij dat filmpje, als jij aan een knop draait
Poster: Bouncy
Bouncy gaat tekeer, met gear!
Poster: Roov
Wat een avond gister jonge, dacht ff rustig te gaan draaien terwijl wat vrienden met biertje op de bank zaten. Komen er ineens allemaal meisjes binnen, stuk of 7. Trekken hun topjes uit en gaan in hun BH tegen me aan lopen rijden en weet ik veel allemaal en dat allemaal bij mij thuis! Genieten
Poster: MaximDJ
Ik heb een MEGA nacht gehad met DJ Jean in Takens??GEWELDIG!!
Poster: RemcoV
Wat heb je gedaan met DJ Jean dan??
Poster: RemcoV
Wat heb je gedaan met DJ Jean dan??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.