De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (32/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 22-11-2009 05:08
Oh mijnn god, echt een leuke gig gehad. Niet zo groot, was een huisfeest. Maar man, wat ben ik dronken Cool Was echt mooi, nog back2back gedraaid met een vriend van me Happy, laughing laatste uur ging echt helemaal los Cool Slaap lekker iedereen Happy, laughing

Ik zit nu nog lekker een paar boterhammen met filet americain te eten Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 22-11-2009 @ 05:18:28 (32%)
Tekhead    posted on 22-11-2009 05:43
Poster: Bootstrap
Oh mijnn god, echt een leuke gig gehad. Niet zo groot, was een huisfeest. Maar man, wat ben ik dronken Cool Was echt mooi, nog back2back gedraaid met een vriend van me Happy, laughing laatste uur ging echt helemaal los Cool Slaap lekker iedereen Happy, laughing

Ik zit nu nog lekker een paar boterhammen met filet americain te eten Happy, laughing
 %
Man man, helemaal te gek toch, en zo een boterhammetje met filet americain, heerlijk, mmmm, doe er wat, peper,zout en kappertjes op, Super.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
RemcoV    posted on 22-11-2009 07:51
Sicklife. Vanacht een keiharde gig gehad tot 5 uur. Zit nu alweer op mn werk, same story as yesterdayCool

Nu 48 uur wakker, als ik vanmiddag thuis kom slapen voor mn leven haha.
Tomazos    posted on 22-11-2009 08:56
pff wat een k*t avond..
was wat minder druk als normaal, en ik stond op het podium..
het podium is gemaakt voor 350 mensen van gewapend beton met tegels, met daaronder de bass kisten..

nah ik stond op het podium te draaien om die ruimte dicht te houden en de ruimte wat kleiner te maken..

met bijna een meter beton ertussen hebben we het toch voor elkaar gekregen om mijn cd speler(cdj1000mk3) 5x uit te laten vallen, omdat door de Bass de Cue knop ingedrukt werd..

heel irritant!.. (maar toch voelt 17Kw rms aan sub wel heel lekker, ook al ligt het een meter onder je te dreunen en voel je de stenen vloer waar jou meubel opstaat trillen.. of een drank bekertje op en neer ziet springen)

dus komen deze week nieuwe switches in de spelers.
en spelen uiteraard gewoon op de 0 db lijn..+6 db terug gedraaid op het mengpaneel,
en volgens het digitale systeem (alles is terug te vinden achteraf op een beeldscherm), ben ik niet 1 keer in de buurd gekomen van de 'limit' van de processor.. heerlijk zo'n geluids set wat Jou tegenhoud om harder te gaan draaien..Cool

ook ben ik lekker bruin gebakken door 'extra licht' wat op het podium stond..zo'n 8kW.. hadden ze gerepareerd en moest nog een plekje krijgen.. dus even tijdjelijk zo..
maar zag er wel vet uit nu dit als 'extra' erbij was..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 22-11-2009 @ 09:10:28 (51%)
Snoey    posted on 22-11-2009 09:27
DJR Dj's hier zijn lekker bezig lees ik!! \o/

@ Thomas
Overal waar ik tegenwoordig kom, is minimaal 1 Pioneer aanwezig waarvan 1 van die knoppen lam zijn. Echt super irritant!

@ RemcoV
Een echte die-hard lees ik, bijna winter, dus laat die winterslaap maar komen!

Net terug weer uit Amsterdam, vanavond stond ik in Candela op het Leidse Plein. 12 uur begonnen, was niet heel druk, om half 2 begon het lekker te lopen. Helaas was het publiek wel erg RNB geori?nteerd, dat maakte het onmogelijk om leuke feest plaatjes er door heen te gooien. Uiteindelijk wist ik naast saaie RNB nog leuke plaatjes te draaien die aansloegen. Who let the dogs out, King of Africa en Coco Jambo om maar wat voorbeeldjes te geven.?

Verder wat blokjes house tussen door gedraaid, die muziek van Dj Quintin blijft geweldig, het werkt altijd.?

Om 4 uur was ik klaar, ben ik nog even snel naar de kleine Cooldown Caf? gelopen om te kijken hoe die tent te werk ging. Het was volle bak daar, en er was veel entertainment van het personeel. Ze maakten shooters, trokken regelmatig aan de bel, deden hun dansjes enz. De Dj lulde als brugman door de microfoon, en draaide alles kort en door elkaar van A tot Z. Apart concept, maar wel leerzaam. Alleen het publiek binnen trok me totaal niet, vreemde mensen! Sta rustig aan de bar me drankje te doen en een beetje te sms'en, wilt zo'n meisje opeens steeds meelezen, die had niks te doen ofzo? Vervolgens vond een barman het nogal leuk om aan me oor te zitten, eerste barman in me leven waarmee ik stomme discussie moet voeren. Geen tent dus waar je rustig in je eentje even een bacotje kan drinken!! Verder wel een tent waarbij je het een en ander kan leren over een stukje entertainment in de uitgaansgelegenheden.?

Om 5 terug naar Candela, waar een afterparty gehouden werd. Heb daar nog wat drankjes gedronken en met de dj die daar stond te draaien nog lekker wezen babbelen.?

Volgende week zaterdag lekker vrij!?
?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 22-11-2009 09:32
Inderdaad, mensen behandel die knoppen normaal, van 'rammen' gaan ze echt niet sneller werken,

Poster: Snoey
Volgende week zaterdag lekker vrij!

mm hier Half..
heb even een ochtend klusje de za de 28e,(sinterklaas,bedrijfsfeestje) maar savonds tot nu toe vrijHappy, laughing,
Sexy mf is ook in de zenith.. mischien dat ik daar wel even heen ga Happy, laughing, en anders lekker thuis..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Snoey    posted on 22-11-2009 09:44
Poster: Tomazos
Inderdaad, mensen behandel die knoppen normaal, van 'rammen' gaan ze echt niet sneller werken,

mm hier Half..
heb even een ochtend klusje de za de 28e,(sinterklaas,bedrijfsfeestje) maar savonds tot nu toe vrijHappy, laughing,
Sexy mf is ook in de zenith.. mischien dat ik daar wel even heen ga Happy, laughing, en anders lekker thuis..

Vrijdag kwam ik een cdj800 tegen, waarvan de cue knop 90 graden geroteerd was... Zal deels met rammen te maken en deels met de productie. Waarom kunnen knoppen van Numark en Denon wel 2 jaar mee, en moeten de knoppen van de cdj's minimaal 4 keer per jaar gerepareerd worden..?

Ochtend klusjes, lekker vermoeiend! Maja zie je wel een keertje zonlicht tijdens het draaien Winking my eye

Sexy Mofo is een cool feest, nog geen editie meegemaakt die tegen gevallen is, dus zeker een aanrader!
Esmee    posted on 22-11-2009 09:56
Poster: Tekhead
bij de seniors wel ja. Teken dat het verdiend is he. Mij boeit het ook niet echt, maar altijd leuk meegenomen toch.

nja de afgelopen 4 jaar (geloof ik hoor) hebben die Oostbloklanden bij de junioren ook gewonnen en waren de 1e tm 5e plek eigenlijk wel daar vandaan....
Poster: Winston
@Esmee: Hmmm. Zullen we ook om iets wedden? Ik zou het nl. leuk vinden om te worden bediend.

haha Cool maar hoe gaan we dat dan doen... bel je me dan op: esm?eeheeee ik wil een biertje... ik kom dr al aaaahaaan winston rustigg

Poster: Winston
hahaha, heb hetzelfde. Tijdens 1 van de engels lessen kreeg een ieder de beurt. Ik was de enige in de klas die dat niet kon. De juf zich groen en geel ergeren en the, the, the, the, the, the, the, the, zeggen. En ik: de, de, ddde, te, dte, de, duh, de, teheh, .... Tot ze opgaf hopeloos geval. Cool

De tip van Snoey werkt wel aardig, t klinkt iig al stukken beter Happy, laughing
Bouncy    posted on 22-11-2009 10:10
Bouncy gaat tekeer, met gear!
RemcoV    posted on 22-11-2009 10:18
Poster: Bouncy

Wat maak jij een aparte sierlijke beweging als je aan de eq knoppen draaitCool
Snoey    posted on 22-11-2009 10:21
Waarom die Oranje leeuwen? xD

Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe je met die 4 kante ding met knopjes gebruikt als CDJ en EFX, ik zag je zelfs cue'en en pitchen als ik het goed zag :D
Snoey    posted on 22-11-2009 10:21
Poster: Esmee

De tip van Snoey werkt wel aardig, t klinkt iig al stukken beter Happy, laughing

Cool Happy, laughing
Bouncy    posted on 22-11-2009 10:27
Poster: Snoey
Waarom die Oranje leeuwen? xD

Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe je met die 4 kante ding met knopjes gebruikt als CDJ en EFX, ik zag je zelfs cue'en en pitchen als ik het goed zag :D

Je bedoelt die triggerfinger, die zit via midi aangesloten op m'n macbook, op m'n macbook draait traktor (en m'n macbook zie je niet... want die filmde de hele zooi Happy, laughing )

En oranje leeuwen.. tsja.. anders is dat schapje zo leeg?
EDIT: nog effe een soort van disclaimer om gezeik te voorkomen, dit was eigenlijk een test filmpje om te kijken hoe ik moest opnemen met camera er bij e.d. zoals je ook ziet draai ik niet bepaald serieus.. ik show dit filmpje alleen aan jullie omdat ik het nogal grappig vond :P
User edit by Bouncy on 22-11-2009 @ 10:31:20 (62%)
niiicola    posted on 22-11-2009 11:34
@boucy: Hehe, bij dat filmpje, als jij aan een knop draait Tongue
Gewoon.
Bouncy    posted on 22-11-2009 11:52
Poster: niiicola
@boucy: Hehe, bij dat filmpje, als jij aan een knop draait Tongue

Ja, t scherm van een macbook is nog al wiebeliewiebelie...
ScottB    posted on 22-11-2009 11:55
Poster: Bouncy

Nice!! Komt me wel een beetje bekend voor zoals je staat te draaien Winking my eye (Ben zelf ook nogal enthousiast tijdens het draaien Cool?)
Roov    posted on 22-11-2009 12:31
Wat een avond gister jonge, dacht ff rustig te gaan draaien terwijl wat vrienden met biertje op de bank zaten. Komen er ineens allemaal meisjes binnen, stuk of 7. Trekken hun topjes uit en gaan in hun BH tegen me aan lopen rijden en weet ik veel allemaal en dat allemaal bij mij thuis! Genieten Happy, laughing
Bouncy    posted on 22-11-2009 12:32
Ik had gisternacht hardstyle nacht in discotheek hier in de buurt... ik en hardstyle is ook best komisch Happy, laughing
MaximDJ    posted on 22-11-2009 12:33
Ik heb een MEGA nacht gehad met DJ Jean in Takens?Cool?GEWELDIG!!Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
main    posted on 22-11-2009 13:07
Poster: Roov
Wat een avond gister jonge, dacht ff rustig te gaan draaien terwijl wat vrienden met biertje op de bank zaten. Komen er ineens allemaal meisjes binnen, stuk of 7. Trekken hun topjes uit en gaan in hun BH tegen me aan lopen rijden en weet ik veel allemaal en dat allemaal bij mij thuis! Genieten Happy, laughing

had mij opgebeld! was zo gekomen, zover is t niet vanaf zeistCool
RemcoV    posted on 22-11-2009 13:07
Poster: MaximDJ
Ik heb een MEGA nacht gehad met DJ Jean in Takens?Cool?GEWELDIG!!Cool

Wat heb je gedaan met DJ Jean dan??Cool
niiicola    posted on 22-11-2009 13:11
Nu is ie heeel moe Tongue
Gewoon.
Esmee    posted on 22-11-2009 13:15
Poster: RemcoV

Cool

nu wordt hij druk en meldig hoor :P ga slapen ofzo xD
MaximDJ    posted on 22-11-2009 13:19
Poster: RemcoV

NIET WAT JIJ DENKT:p Meligheid heerst weer:P
De Full House in Takens even op de kop gezet:P Lekker gedraaid REMCOV:P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
niiicola    posted on 22-11-2009 13:22
Nog een afterparty middernacht gehouden? Tongue
Gewoon.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

196 Users online: 117 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 3.568
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.857.398