De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (23/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

jannickv    posted on 18-11-2009 22:17
och bij mij is het spammen gestopt sinds ik pro ben xD stiekem wou ik die status gewoon snel :p
edit: sinds wanneer ben ik franshoos xD ik ben de laatste 3 jaar daar niet meer geweest :p
User edit by jannickv on 18-11-2009 @ 22:17:58 (100%)
JollyJunkie    posted on 18-11-2009 22:20
Haha ik begrijp het wel roov, dan zit je daar zo: ik moet iets verzinnen, ik wil 3000 posts, ik moet iets verzinnen?Cool
En dan denk je boeie!
Boyd    posted on 18-11-2009 22:25
Poster: Roov
Dit is mijn 3000ste post Cool
Nu houd ik weer ff op met spammen Happy, laughing

Tja ik zie net ook dat ik de 2000 gepasseerd ben, helemaal niet gemerkt.
Leo981    posted on 18-11-2009 22:26
Poster: JollyJunkie
Haha Rover kon je niet wachten totdat je wat zinnigs had bedacht om te zeggen??Cool
 Want, meneer (j)apie is hier wel zinvol bezig??
JollyJunkie    posted on 18-11-2009 22:27
Daar is de LL toch voor?
Leo981    posted on 18-11-2009 22:29
Daar is de LL toch voor?
 Ja, idd, maar dan moet je niet zeuren op anderen heThumbs Up ?)
Boyd    posted on 18-11-2009 22:29
Daar is de LL toch voor?

Ja, tenzij het echt uit de hand loopt.

Dit is dus ook weer zo'n post van mij die eigenlijk niks voorsteltCool
Bouncy    posted on 18-11-2009 22:31
Op hoeveel posts zit ik eigenlijk inmiddelsConfused
EDIT: 1802 dus Happy, laughing
User edit by Bouncy on 18-11-2009 @ 22:32:02 (63%)
Leo981    posted on 18-11-2009 22:32
Poster: BoydGrift

Ja, tenzij het echt uit de hand loopt.

Dit is dus ook weer zo'n post van mij die eigenlijk niks voorsteltCool
 Oke, maar roov deed niet iets dat echt te ver ging ofzo hoor, dus, dan hoeft ie niet te zeuren:P.
Leo981    posted on 18-11-2009 22:32
Poster: Bouncy
Op hoeveel posts zit ik eigenlijk inmiddelsConfused

EDIT: 1802 dus Happy, laughing
 Mwuahahahahaha, ik heb er 83 *more evil laughter*.
JollyJunkie    posted on 18-11-2009 22:33
Waha waar gaat dit over.
Mooie post trouwens Bouncy!
Is wel erg noodzakelijk dat je eerst post om te kijken op hoeveel je zit, anders weet je het natuurlijk niet?Cool
Bart_    posted on 18-11-2009 22:53
Iemand toevallig zijn DAP k-115 of k-112 kapot?:p
Heb hier nog 2x HF driver liggen voor 112/115 en een laagdriver voor de 112 :p
Adrien1989    posted on 18-11-2009 23:03
Als iets nog niet kapot is kan het altijd stuk gaan?Cool.
Winston    posted on 18-11-2009 23:10
Poster: Tekhead
Je ziet dat ik zelfs de kleine aanpassingen bij leden hun profiel heb opgemerkt

Ik heb net 2 dagen terug ontdekt dat er DJR nog een geheime moderator erbij heeft.
Tic Toc
Bouncy    posted on 18-11-2009 23:19
Ik ook, ik weet alleen niet meer waar ik hem zag... Onder een foto of productie volgens mij...
Flexii    posted on 18-11-2009 23:43
ik heb een nieuwe website gemaakt (althans voorlopig concept)

Iemand die zich geroepen voelt zijn mening te geven hier is de link
User edit by Flexii on 19-11-2009 @ 00:19:02 (100%)
Bootstrap    posted on 19-11-2009 02:49
Welterusten DJR, ik heb net een southpark trilogie achter de rug. Morgen gelukkig pas om 13:15 college Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Snoey    posted on 19-11-2009 07:27
Vannacht mijn nieuwe koptelefoon gebruikt, de HDJ2000.?

In de trein had ik hem alvast op me Ipod aangesloten, geluid klonk goed en hij sluit beter af dan me Stanton.?

Eenmaal tijdens het draaien.?
De koptelefoon is licht en past prima op het voorhoofd. Eerste wat me opviel het geluid, dat mag dan wel van betere kwaliteit zijn, echter als je 2 platen op 1 oor hebt, hoor je ze minder goed. Bij de Stanton kon ik het prima horen, het geluid was simpel, dus de platen waren beter te onderscheiden. Voordeel is dan wel weer dat ik met de HDJ2000 dat de headphone een stuk zachter stond dan de Stanton. Na twee uurtjes begon de headphone een beetje zeer te doen op het hoofd en het oorschelp, iets wat bij de Stanton niet gebeurde, die klemt niet zo er en is ook licht. Het kussentje onder de beugel van de Stanton is ook dikker. De vaste gasten vonden mijn gepimpte Stanton mooier dan de Pioneer, maar ik denk dat de pioneer binnenkort ook meer met steentjes bedekt gaat worden.?

Conclusie tot nu: Ik ben niet heel erg onder de indruk van deze koptelefoon met deze prijs. Het enige voordeel is dat ie een stuk zachter hoeft te staan dan de Stanton. Verder is het een leuke gadget om mee te imponeren bij je collega DJ's. Meer argumenten waarom de HDJ2000 beter is dan de DJpro2000 heb ik niet. De Stanton was voor mij toch de beste headphone, ondanks de lagere geluidskwaliteit. Ik houd voorlopig de HDJ2000, maar voor koptelefoon die 4 keer zo veel kost, valt het erg tegen!
www.soundcloud.com/ten-hooven
RemcoV    posted on 19-11-2009 09:16
Misschien is het ook even een kwestie van wennen SnoeySmile

Ik heb laatst ook voor het eerst een set gedraait met hdj2000, ik moet zeggen dat ik ook niet echt onder de indruk was. Zeker niet voor dat geld.

Ik heb nu een Technics RP-DH1200 en een Pioneer HDJ1000 als back-up.

Sinds ik de Technics heb, ben ik verliefd. Ding zit perfect (wat zwaar en groot maar dat went). Geluid is ideaal en hij is nu slechts 120 euro bij de bekende webshops.
Stefjuuh    posted on 19-11-2009 09:41
Het zal inderdaad wennen zijn. Vind het jammer dat hij je toch zo tegenvalt. Ik vind t altijd weer heerlijk om hem even op te hebben, en dat hij zachter kan is een heel mooi punt! Ik denk dat als jij de HDJ zo hard zet als je stanton, je het ook prima kan horen..
RemcoV    posted on 19-11-2009 09:44
Poster: Stefjuuh
Het zal inderdaad wennen zijn. Vind het jammer dat hij je toch zo tegenvalt. Ik vind t altijd weer heerlijk om hem even op te hebben, en dat hij zachter kan is een heel mooi punt! Ik denk dat als jij de HDJ zo hard zet als je stanton, je het ook prima kan horen..

Als ik de Stanton vergelijk met de Pioneer, moet ik toch wel nageven de Pioneer echt veel beter is.
Daar valt natuurlijk van te zeggen dat hij 4x zo duur isSmile

Punt bij de stanton is dat ik hem niet lekker vind zitten, te veel plastic en hij valt niet lekker op mijn oren.

Zo zie je maar, headphones zijn echt persoonsgebonden!
Sandr    posted on 19-11-2009 10:06
Poster: Snoey

Als het afgelegen is, sowieso vervoer regelen! Iedereen wilt zuipen en zich dus geen zorgen maken over het vervoer. Verder kan je er voor kiezen om 1 entree prijs te vragen en dan kan men de hele avond gratis zuipen. Bijv 50 entree, is onbeperkt drinken (postmix, bier, wijn en mixjes) en dan zijn daar flesjes en whiskeys niet bij inbegrepen.?

Verder kan je kijken of je iets van show elemeneten er bij kan doen, der zijn concepten waarbij strippers een optreden doen. Nu hoeven het niet pers? strippers te zijn, als het maar vermakelijk is.?

Beter is het om na 12en open te gaan, de meeste mensen vieren het eerst toch in eigen dorp en komen pas na het aftellen enz naar de clubs en caf?'s. Dus van 1 tot en met 5 open zijn, zorgen dat de bussen kwart voor 1 klaar staan, laat ze een buskaartje kopen voor 4 euro ofzo, en dan de entree minimaal 50.?

Heb je gelijk een leuke opening van je tent.

En over de muziek, gewoon lekker alles door elkaar. Maar geen Nederlandstalig, denk eerder aan het jaren 90 zomerhitjes gehalte en de clubknallers van 5 tot 10 jaar geleden. Klubheads of Dj BoozieWoozie en Safri Duo en daar tussen door lekker Cocojambo en bailando. En natuurlijk de backstreetboys en de spicegirls. Lekker oud en fout! En een hoog 'o die ja' gehalte.

We hebben altijd een standaard busdienst, maar dat is ook wel logisch als je zo afgelegen ligt. Vorig jaar hebben we een all inclusive gedaan voor slechts 35 euro gratis vervoer, entree en onbeperkt drinken... geen slechte prijs maar toch geen drukte.

Specials als danseressen etc hebben we ook vaak en met oud en nieuw zal dit ook geen probleem zijn. Wat je zegt klopt wel allemaal, maar dit zijn dingen die we zelf ook weten en doen.

Ik ben op zoek naar een concept om mensen te trekken. De all inclusive van vorig jaar was geen succes. Misschien i.c.m. iets anders wel, maar wat dan? Dat is de vraag.

Als we op de posters en flyers zetten: Danseressen en special acts, komen daar niet echt mensen op af.

Dus ben echt op zoek naar een concept dat mensen naar de tent laat komen ipv een concept dat mensen het naar hun zin laat hebben als ze binnen zijn. (klinkt krom maar als er maar mensen zijn is het bij ons altijd feest)
Play that funky music white boy....
Crazy    posted on 19-11-2009 10:11
Je locatie verplaatsen ?
Estacy    posted on 19-11-2009 10:14
je kunt wat mensen vragen wat ze MISSEN in hum omgeving qua uitgaan. net als Amnesia indoor een tijdje geleden, dat was stervens druk, omdat er bijna geen uitgaans plekken zijn voor jongeren onder de 18.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sandr    posted on 19-11-2009 10:37
Poster: Crazy
Je locatie verplaatsen ?

Haha, het gebouw met hydraulische krikken omhoog halen, er een paar opleggers onderrijden en karren maar....

Effe in een stadcentrum neerzetten en gaan met die banaan!

Goed plan!!
Play that funky music white boy....
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

164 Users online: 11 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 25.968
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.925.430