Poster: Roov
Dit is mijn 3000ste post
Nu houd ik weer ff op met spammen
Poster: JollyJunkieWant, meneer (j)apie is hier wel zinvol bezig??
Haha Rover kon je niet wachten totdat je wat zinnigs had bedacht om te zeggen??
Poster: JollyJunkieJa, idd, maar dan moet je niet zeuren op anderen he
Daar is de LL toch voor?
Poster: JollyJunkie
Daar is de LL toch voor?
Poster: BoydGriftOke, maar roov deed niet iets dat echt te ver ging ofzo hoor, dus, dan hoeft ie niet te zeuren:P.
Ja, tenzij het echt uit de hand loopt.
Dit is dus ook weer zo'n post van mij die eigenlijk niks voorstelt
Poster: BouncyMwuahahahahaha, ik heb er 83 *more evil laughter*.
Op hoeveel posts zit ik eigenlijk inmiddels
EDIT: 1802 dus
Poster: Tekhead
Je ziet dat ik zelfs de kleine aanpassingen bij leden hun profiel heb opgemerkt
Poster: Stefjuuh
Het zal inderdaad wennen zijn. Vind het jammer dat hij je toch zo tegenvalt. Ik vind t altijd weer heerlijk om hem even op te hebben, en dat hij zachter kan is een heel mooi punt! Ik denk dat als jij de HDJ zo hard zet als je stanton, je het ook prima kan horen..
Poster: Snoey
Als het afgelegen is, sowieso vervoer regelen! Iedereen wilt zuipen en zich dus geen zorgen maken over het vervoer. Verder kan je er voor kiezen om 1 entree prijs te vragen en dan kan men de hele avond gratis zuipen. Bijv 50 entree, is onbeperkt drinken (postmix, bier, wijn en mixjes) en dan zijn daar flesjes en whiskeys niet bij inbegrepen.?
Verder kan je kijken of je iets van show elemeneten er bij kan doen, der zijn concepten waarbij strippers een optreden doen. Nu hoeven het niet pers? strippers te zijn, als het maar vermakelijk is.?
Beter is het om na 12en open te gaan, de meeste mensen vieren het eerst toch in eigen dorp en komen pas na het aftellen enz naar de clubs en caf?'s. Dus van 1 tot en met 5 open zijn, zorgen dat de bussen kwart voor 1 klaar staan, laat ze een buskaartje kopen voor 4 euro ofzo, en dan de entree minimaal 50.?
Heb je gelijk een leuke opening van je tent.
En over de muziek, gewoon lekker alles door elkaar. Maar geen Nederlandstalig, denk eerder aan het jaren 90 zomerhitjes gehalte en de clubknallers van 5 tot 10 jaar geleden. Klubheads of Dj BoozieWoozie en Safri Duo en daar tussen door lekker Cocojambo en bailando. En natuurlijk de backstreetboys en de spicegirls. Lekker oud en fout! En een hoog 'o die ja' gehalte.
Poster: Crazy
Je locatie verplaatsen ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.