De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

Bartjens    posted on 18-11-2009 16:12
Poster: DjVictorF
Niemand weet wat Dubstep is.. Nouja, als ik het aan iemand laat horen vraag ik: wat voor muziek stijl is dit? Ze hebben geen idee allemaal.

Dubstep zegt niemand wat, totdat je het draaid!!
Afgelopen zaterdag lekker allround feest gehad voor 140 man. Eerst beetje bekende house plaatjes, daarna een techno plaatje en toen een dikke dubstep plaat, en werkelijk de hele tent ging op de kop. Iedereen vond het geweldig, ondanks dat "dubstep" bij de meeste niets zegt!!
www.djbrowbeat.com
Sandr    posted on 18-11-2009 16:16
@ Bartjens:

Je hebt pm!

Maar voor in Zeeland is dit nog niet zo'n goed plan, best kans dat mensen los gaan daarop maar je moet de mensen wel binnen krijgen en met een dubstep avond of een grote dubstep artiest zal dit niet zo makkelijk gaan.

Dus ik zoek echt een thema dat al aanspreekt voordat het feest is. Het moet mensen trekken!
Play that funky music white boy....
Esmee    posted on 18-11-2009 17:00
Nou naar school fietsen was een ramp. Naar huis fietsen was in 2 sec gedaan... echt keiharde windstoten in me rug.... echt gevaarlijk gewoon.... af en toe remde ik maar af... ik heb alleen getrapt toen ik op me fiets stapte en toen ik bij t stoplicht stond... maar voorderest werd ik echt naar huis geblazen.

En ik heb mn koptelefoon :D eindelijk:D
en nu heeft mn moeder hem in de kluis gestopt waar ik de code niet van weet....Cool
Bouncy    posted on 18-11-2009 17:11
Betonschaar!?Cool
Esmee    posted on 18-11-2009 17:12
= boze ouders :P
ik wacht wel gewoon... 17 days left...
Leo981    posted on 18-11-2009 17:20
Poster: Bouncy
Betonschaar!?Cool
 thermiet, dynamiet,stethoscoop,microfoontje, zuur, cirkelzaag, kan allemaal :P
Stefjuuh    posted on 18-11-2009 17:22
Poster: Esmee
Nou naar school fietsen was een ramp. Naar huis fietsen was in 2 sec gedaan... echt keiharde windstoten in me rug.... echt gevaarlijk gewoon.... af en toe remde ik maar af... ik heb alleen getrapt toen ik op me fiets stapte en toen ik bij t stoplicht stond... maar voorderest werd ik echt naar huis geblazen.

En ik heb mn koptelefoon :D eindelijk:D
en nu heeft mn moeder hem in de kluis gestopt waar ik de code niet van weet....Cool

Heen had ik vol mee, maar terug durfde ik t niet aan.. Toch maar busje terug gepaktWinking my eye
kippebotje    posted on 18-11-2009 17:22
Poster: Leo981

Vergeet de gas brander nietCool
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Bootstrap    posted on 18-11-2009 17:23
Poster: kippebotje
Vergeet de gas brander nietCool

En de haakse slijper Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Esmee    posted on 18-11-2009 17:24
Poster: Stefjuuh

Heen had ik vol mee, maar terug durfde ik t niet aan.. Toch maar busje terug gepaktWinking my eye

jah nja van school naar huis lopen is voormij korter dan eerst 2 minuten lopen naar de bus, dan een mega omroute via de bus van 20 minuten... terwijl ik ook gewoon in 8 minuutjes naar school kan lopen.
JollyJunkie    posted on 18-11-2009 17:27
Poster: Bootstrap

En de haakse slijper Cool

5W Laser Happy, laughing
Estacy    posted on 18-11-2009 17:53
we vergeten de nitraten en betonvlinders!

Ik had vanmorgen om 11.00 interessetest, volop wind tegen voor 10km?Cool?natuurlijk kwamen we te laat...?
terugweg was wel relaxed :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
niiicola    posted on 18-11-2009 17:57
Ja, had ik ook CoolMaar ik kwam op tijd Tongue
Gewoon.
Saskia    posted on 18-11-2009 18:00
Stomme storing van vodafone Unhappy
DjVictorF    posted on 18-11-2009 18:09
MC Martin op je beeldscherm!

Geweldig dit!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Snoey    posted on 18-11-2009 18:41
Poster: Sandr
Ik zelf dacht aan iets van een 25+ avond. Wel breed opzetten met allerhande optredens, maar dat is wel iets dat zou kunnen aanslaan. Iemand anders nog ideeen?

Als het afgelegen is, sowieso vervoer regelen! Iedereen wilt zuipen en zich dus geen zorgen maken over het vervoer. Verder kan je er voor kiezen om 1 entree prijs te vragen en dan kan men de hele avond gratis zuipen. Bijv 50 entree, is onbeperkt drinken (postmix, bier, wijn en mixjes) en dan zijn daar flesjes en whiskeys niet bij inbegrepen.?

Verder kan je kijken of je iets van show elemeneten er bij kan doen, der zijn concepten waarbij strippers een optreden doen. Nu hoeven het niet pers? strippers te zijn, als het maar vermakelijk is.?

Beter is het om na 12en open te gaan, de meeste mensen vieren het eerst toch in eigen dorp en komen pas na het aftellen enz naar de clubs en caf?'s. Dus van 1 tot en met 5 open zijn, zorgen dat de bussen kwart voor 1 klaar staan, laat ze een buskaartje kopen voor 4 euro ofzo, en dan de entree minimaal 50.?

Heb je gelijk een leuke opening van je tent.

En over de muziek, gewoon lekker alles door elkaar. Maar geen Nederlandstalig, denk eerder aan het jaren 90 zomerhitjes gehalte en de clubknallers van 5 tot 10 jaar geleden. Klubheads of Dj BoozieWoozie en Safri Duo en daar tussen door lekker Cocojambo en bailando. En natuurlijk de backstreetboys en de spicegirls. Lekker oud en fout! En een hoog 'o die ja' gehalte.
www.soundcloud.com/ten-hooven
TimmyV    posted on 18-11-2009 18:54
Poster: Saskia

Ja echt he! Vanaf 13:00 uur geen bereik meer. En nu geeft hij nog steeds aan dat hij geen verbinding kan maken als ik bel of sms. Terwijl ik toch duidelijk 4 verbindings streepjes heb.
Altijd handig zo'n storing als je in de beveiliging werkt. NOT!
Let's go f*cking mental
justjustin    posted on 18-11-2009 19:48
Poster: TimmyV

Ja echt he! Vanaf 13:00 uur geen bereik meer. En nu geeft hij nog steeds aan dat hij geen verbinding kan maken als ik bel of sms. Terwijl ik toch duidelijk 4 verbindings streepjes heb.

Altijd handig zo'n storing als je in de beveiliging werkt. NOT!

me 2
Esmee    posted on 18-11-2009 19:51
Poster: Saskia

echt he... ik me pa een smsje sturen met de vraag of me koptelefoon dr al is.... na 3 uur had ik nog niets terug ik thuis. PAP waarom sms je neit terug Cool hij... uhhm ik heb zeker binnen 3 minuten geantwoord....
hmmm.... vreemd... maar dr bleek dus een storing te zijn... lekker handig....
Tekhead    posted on 18-11-2009 19:55
Poster: Leo981
 diamant slijpschijf
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bartjens    posted on 18-11-2009 19:59
Poster: Sandr
@ Bartjens:

Je hebt pm!

Maar voor in Zeeland is dit nog niet zo'n goed plan, best kans dat mensen los gaan daarop maar je moet de mensen wel binnen krijgen en met een dubstep avond of een grote dubstep artiest zal dit niet zo makkelijk gaan.

Dus ik zoek echt een thema dat al aanspreekt voordat het feest is. Het moet mensen trekken!

Hehe, als jij Benga en Caspa weet te regelen kom ik naar Zeeland!!!?Cool

Btw, Pm terug!!
www.djbrowbeat.com
main    posted on 18-11-2009 20:03
dubstep probeersel gepost bij productionsCool?
vind t best vet om te maken moet ik zeggen, nu nog leren hoe Cool
Tekhead    posted on 18-11-2009 20:05
@Esmee: je personal text is veranderd zie ik, slechte herinnering of ervaring gehad ?
Esmee    posted on 18-11-2009 20:14
oh was al weer een tijdje terug, ( maandje ofzoConfused) iets met een vriendin van me... ik hou dr niet van als mensen achter je rug om het over je hebben. Zeg het maar gewoon recht in me gezicht of hou gewoon je b*k...
Ik ben vaak zelf iets te recht voor zn raap... maar dat vind ik beter dan t achter mensen hun rug om te zeggen... daar hou ik gewoon niet van Cool
Tekhead    posted on 18-11-2009 20:21
Ik ken dat ook meid, die idioten die vriendelijk in je gezicht zijn, maar zo snel en zo diep mogelijk een mes in je rug proppen, en als ze iets ernstigs gedaan hebben, hun schuld afschuiven op anderen, en ze komen er meestal nog mee weg ook, op zo'n momenten verlies ik m'n geduld wel eens, jammer voor die andere dan.

Je ziet dat ik zelfs de kleine aanpassingen bij leden hun profiel heb opgemerkt
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

182 Users online: 22 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 23.359
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.922.821