Poster: DjVictorF
Niemand weet wat Dubstep is.. Nouja, als ik het aan iemand laat horen vraag ik: wat voor muziek stijl is dit? Ze hebben geen idee allemaal.
Poster: Bouncythermiet, dynamiet,stethoscoop,microfoontje, zuur, cirkelzaag, kan allemaal :P
Betonschaar!?
Poster: Esmee
Nou naar school fietsen was een ramp. Naar huis fietsen was in 2 sec gedaan... echt keiharde windstoten in me rug.... echt gevaarlijk gewoon.... af en toe remde ik maar af... ik heb alleen getrapt toen ik op me fiets stapte en toen ik bij t stoplicht stond... maar voorderest werd ik echt naar huis geblazen.
En ik heb mn koptelefoon :D eindelijk:D
en nu heeft mn moeder hem in de kluis gestopt waar ik de code niet van weet....
Poster: Leo981
thermiet, dynamiet,stethoscoop,microfoontje, zuur, cirkelzaag, kan allemaal :P
Poster: kippebotje
Vergeet de gas brander niet
Poster: Stefjuuh
Heen had ik vol mee, maar terug durfde ik t niet aan.. Toch maar busje terug gepakt
Poster: Bootstrap
En de haakse slijper
Poster: Sandr
Ik zelf dacht aan iets van een 25+ avond. Wel breed opzetten met allerhande optredens, maar dat is wel iets dat zou kunnen aanslaan. Iemand anders nog ideeen?
Poster: Saskia
Stomme storing van vodafone
Poster: TimmyV
Ja echt he! Vanaf 13:00 uur geen bereik meer. En nu geeft hij nog steeds aan dat hij geen verbinding kan maken als ik bel of sms. Terwijl ik toch duidelijk 4 verbindings streepjes heb.
Altijd handig zo'n storing als je in de beveiliging werkt. NOT!
Poster: Saskia
Stomme storing van vodafone
Poster: Leo981diamant slijpschijf
thermiet, dynamiet,stethoscoop,microfoontje, zuur, cirkelzaag, kan allemaal :P
Poster: Sandr
@ Bartjens:
Je hebt pm!
Maar voor in Zeeland is dit nog niet zo'n goed plan, best kans dat mensen los gaan daarop maar je moet de mensen wel binnen krijgen en met een dubstep avond of een grote dubstep artiest zal dit niet zo makkelijk gaan.
Dus ik zoek echt een thema dat al aanspreekt voordat het feest is. Het moet mensen trekken!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.