De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 (13/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 09-11-2009 21:23
Het is LAAT!
Er is een LEEUW!

Welkom in de late leeuw!

De late leeuw, het enige topic waar je helemaal los mag gaan (behalve de volgende 3 regels)

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

In dit topic accepteren we iedereen, het maakt niet uit wat je muzieksmaak of gearkeuze is!

Mooie dames zijn meer dan welkom! Happy, laughing
User edit by Bouncy on 10-11-2009 @ 15:20:35 (35%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 27 ??

Vote :   

DjVictorF    posted on 15-11-2009 02:12
Net met Roov van dit forum keihard gerocked op een 18th birthday bash. Waren met 3 dj's in totaal. Ik draaide met Roov B2B en het ging echt super! Draaiden lekker commerciele gouwe ouwe nummers met lekkere House afgewisselt. Mensen waren zeer tevreden over ons, ze vroegen een paar keer of wij nog gingen draaien toen die andere DJ bezig was, dus dat worden hopelijk weer een paar boekingen:D!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Roov    posted on 15-11-2009 02:14
Poster: DjVictorF
Net met Roov van dit forum keihard gerocked op een 18th birthday bash. Waren met 3 dj's in totaal. Ik draaide met Roov B2B en het ging echt super! Draaiden lekker commerciele gouwe ouwe nummers met lekkere House afgewisselt. Mensen waren zeer tevreden over ons, ze vroegen een paar keer of wij nog gingen draaien toen die andere DJ bezig was, dus dat worden hopelijk weer een paar boekingen:D!

Yeah! Ging zeker goed!Happy, laughing
Bart_    posted on 15-11-2009 03:15
goed gedaan jongens!Winking my eye
Ik ga nu in m'n bed, want ik ben nogal moe.
Tomazos    posted on 15-11-2009 08:11
zo.. nu net thuis van de zenith..

en het was druk gek!!,

zal even wat foto's neer planten als deze op internet staan.. want er zijn paar mooie 'handjes in de lucht' foto's gemaakt,

Heb gister gedraaid samen met een maatje van me, omdat mijn zaal best wel druk was lekker lopen experimenteren.. en even de gok genomen wat feest muziek erin te knallen (liberte e.d), en tot me verbazing werkte dat dus echt SUPER..

nja, foto's volgen..
natuurlijk was de zaal niet ram vol, maar Gezellig vol, vergeleken met eerdere weken die vrijwel Leeg waren.. het gaat de goeie kant op dus:D

vrijdag zit het gegarandeerd vol (ivm met een druk schoolfeest,) dan komt ook RTL4 opnamens maken, en dan de zaterdag is ook weer voor mijHappy, laughing,

nu is het een kwestie van mond op mond reclame van de bezoekers onderling naar de buitenwereld,

--
Tevens heb ik ook net per sms te horen gekregen dat de discotheek waar ik al 5 jaar op vrijdag draai per direct gesloten is..

er was een inval van +- 30 politie agenten, iedereen op de knieen, werd gefoulleerd..
omdat bij sommige bezoekers drugs is aangetroffen is de eigenaar +enkele bezoekers aangehouden/meegenomen..

de brandweer commandant en de burgemeester in persoon waren er persoonlijk bij,
de eigenaar en de burgemeester hebben al jaren mot.. dus waarschijnlijk dat daar het verband zit.

ik reed er net even langs en zit een grote plank hout tegen de deur geschroeft.. Unhappy,
nu maar afwachten wanneer die plaat hout er weer af gaat..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 15-11-2009 @ 08:18:48 (100%)
Snoey    posted on 15-11-2009 08:35
Terug uit Amsterdam, deze avond in Candela gedraaid bij het Leidse Plein. Het een is een donkere en lange discotheek. Om 12 uur begonnen, was nog niet druk, beetje gaan experimenteren met dance classics, 90's, top 40 en wat latin. Na 1en begon het eindelijk te lopen, ik probeerde de apres ski (zonder NL talig) op te gaan, maar dat ging hem niet worden. Uiteindelijk werden het HipHop, Reggaeton en Chuckie house, en ik gooide er voor de afwisseling oude zomer hitjes met het rnb tempo erin.?

Om 3 uur werd duidelijk waarom Hiphop het goed deed, de resident nam het over en draait heel veel hiphop. Die man had wel skills! Scratchen en bizarre overgangen, ik was onder de indruk, hij heeft de dansvloer lekker vol gehouden.?

Na 4en ff snel wat te eten gaan scoren, de Burger King werd het met 2 long chickens. Die troep was niet te vreten, heb die 2e niet eens opgegeten.?

Na 5en ging het dicht nog even wezen hangen, zodat ik niet te lang op de trein hoefte te wachten op het Centraal Station.

Aankomende zaterdag opnieuw Candela, dan is er ook een afterparty tot 10 uur!?
Trouwens Amsterdam Centraal heeft sinds kort Starbucks, ben daar even een Lat? gaan halen, zodat ik lekker daar kon zitten om op de trein te wachten. Het is goede shit, geen wonder dat het zo'n succes is over de rest van de wereld.?

Woensdag weer draaien in Smokey!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Snoey    posted on 15-11-2009 08:37
Poster: Tomazos

Tevens heb ik ook net per sms te horen gekregen dat de discotheek waar ik al 5 jaar op vrijdag draai per direct gesloten is..

er was een inval van +- 30 politie agenten, iedereen op de knieen, werd gefoulleerd..
omdat bij sommige bezoekers drugs is aangetroffen is de eigenaar +enkele bezoekers aangehouden/meegenomen..

de eigenaar en de burgemeester hebben al jaren mot.. dus waarschijnlijk dat daar het verband zit.

ik reed er net even langs en zit een grote plank hout tegen de deur geschroeft.. Unhappy,

Dat meen je niet! Is het die club in Enkhuizen? Ik had vorige week ook zo'n controle, gelukkig was er niks gevonden, anders gingen wij ook dicht.?

Hopelijk komt ie er met een waarschuwing van af!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 15-11-2009 08:41
tja,

zijn altijd wel bezoekers met drugs op zak..
burgemeester hier wil alle horeca weg hebben..
gaat bijv invoeren dat tenten dicht moeten om 02.00u, terwijl t pas om 2.00u druk word..
en verleend geen nieuwe vergunningen enzo.. en verlengt ook niks

dus ik zie dit gewoon als een 'naai' aktie van de burgemeester..
die is zo corrupt als de nete, want hij werd bij zaandam uit zijn funktie ontheven omdat hij was betrokke bij een omkoop kwestie e.d dat aan het licht kwam, en toen is hij weer terug naar hier geplaatst.. zijn echt 10 tallen dingen die niet kloppen waar hij bij betrokken is hier.

en die eigenaar en de burgemeester waren alles behalve vriendjes..
stakkers hier in de gemeente raad,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 15-11-2009 @ 08:43:49 (20%)
Dyno    posted on 15-11-2009 10:30
Mijn eerste post via mijn nieuwe Sony Ericsson Satio! Wat een mobieltje!

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 15-11-2009 @ 13:17:44 (4%)
tom-j    posted on 15-11-2009 10:42
Poster: Tomazos
--

waar slaat het op om de eigenaar op te pakken als er bezoekers zijn die drugs op zak hebben?
daar?sluit je toch ook geen club voor ??
kunnen ze hier in Breda ook wel de meeste clubs sluiten.
Saskia    posted on 15-11-2009 12:14
Kunnen ze overal denk ik wel de meeste clubs sluiten, er zijn zoveel mensen die drugs bij zich hebben dat kan je echt niet tegengaan.
Dikke onzin om een club te sluiten, zal wel inderdaad een naaiactie zijn dan..
@Snoey: Gaat lekker zo te lezen Winking my eye
TimmyV    posted on 15-11-2009 12:34
@Tomazos en Snoey: Altijd weer leuk om te horen dat de avond geslaagd was Happy, laughing. Buiten het feit dan over de inval.
Hoop voor je dat hij gewoon weer geopend wordt Tomazos
Let's go f*cking mental
niiicola    posted on 15-11-2009 12:51
Ik heb op de een of andere manier heeel veel zin in oud & nieuw TongueGa dit jaar meer vuurwerk kopen dan normaal LOL
Gewoon.
Flexii    posted on 15-11-2009 13:29
ik moet et oud op nieuw mischien werken, dikke oudejaarsparty paar duizend man, mag ik met licht spelen in een dikke loods,, lekker veel geld verdienen haha
Stephanie    posted on 15-11-2009 13:35
Poster: Snoey
Trouwens Amsterdam Centraal heeft sinds kort Starbucks, ben daar even een Lat? gaan halen, zodat ik lekker daar kon zitten om op de trein te wachten. Het is goede shit, geen wonder dat het zo'n succes is over de rest van de wereld.?

Ben in London helemaal verslaafd geraakt aan Starbucks, daar zit het werkelijk op bijna iedere straathoek!
Flexii    posted on 15-11-2009 13:36
Poster: Stephanie
Poster: Snoey

Ben in London helemaal verslaafd geraakt aan Starbucks, daar zit het werkelijk op bijna iedere straathoek!

In barcelona ook, iedere straat zo'n beetje ene
User edit by Flexii on 15-11-2009 @ 15:13:31 (8%)
ccc    posted on 15-11-2009 14:09
En wat is Starbucks en hoe kun je daaar verslaafd aan raken?

Poster: Flexii
ik moet et oud op nieuw mischien werken, dikke oudejaarsparty paar duizend man, mag ik met licht spelen in een dikke loods,, lekker veel geld verdienen haha

waar?
User edit by ccc on 15-11-2009 @ 14:10:29 (100%)
LouisCasper    posted on 15-11-2009 14:12
Poster: ccc

Je weet toch wel wat Starbucks is?!
http://www.louiscasper.com
niiicola    posted on 15-11-2009 14:16
Jorrit    posted on 15-11-2009 14:44

Je maakt een grap?Cool
Saskia    posted on 15-11-2009 14:47
KEN JE STARBUCKS NIET?!
ccc    posted on 15-11-2009 14:52
Ja volgens mij ligt er bij ons in de stad niet zo'n ding. Ik zie nu dat het dus een koffie winkel is? Hoe kan dat dan verslavend zijn ten opzichte van andere koffie winkels?
Flexii    posted on 15-11-2009 15:11
Ja volgens mij ligt er bij ons in de stad niet zo'n ding. Ik zie nu dat het dus een koffie winkel is? Hoe kan dat dan verslavend zijn ten opzichte van andere koffie winkels?

Er is er maar 1 in heel Nederland en die bevind zich op schiphol, maar je weet serieus niet wat starbucks is ofwat? Damn:P
Ashley    posted on 15-11-2009 15:11
ben eindelijk echt wakker Happy, laughing
gister gedraaid op de 16th bday van me beste maatje!
was erg leuk en gezellig

28e draaien in de Maassilo in Rotterdam!!! fucking vet
Maar wat nou als het lukt, mama?
Flexii    posted on 15-11-2009 15:12

ik
moet et oud op nieuw mischien werken, dikke oudejaarsparty paar duizend
man, mag ik met licht spelen in een dikke loods,, lekker veel geld

waar?

In Belgi? ergens, ben vergeten waar
User edit by Flexii on 15-11-2009 @ 15:12:54 (1%)
Dyno    posted on 15-11-2009 17:38

Er is er maar 1 in heel Nederland en die bevind zich op schiphol, maar je weet serieus niet wat starbucks is ofwat? Damn:P

Er zijn er momenteel 3 in Nederland; Schiphol, Utrecht Centraal en Amsterdam Centraal. (en binnenkort ook op Leiden Centraal.)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

221 Users online: 8 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 21.439
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.317.135

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use