Poster: DjVictorF
Net met Roov van dit forum keihard gerocked op een 18th birthday bash. Waren met 3 dj's in totaal. Ik draaide met Roov B2B en het ging echt super! Draaiden lekker commerciele gouwe ouwe nummers met lekkere House afgewisselt. Mensen waren zeer tevreden over ons, ze vroegen een paar keer of wij nog gingen draaien toen die andere DJ bezig was, dus dat worden hopelijk weer een paar boekingen:D!
Poster: Tomazos
Tevens heb ik ook net per sms te horen gekregen dat de discotheek waar ik al 5 jaar op vrijdag draai per direct gesloten is..
er was een inval van +- 30 politie agenten, iedereen op de knieen, werd gefoulleerd..
omdat bij sommige bezoekers drugs is aangetroffen is de eigenaar +enkele bezoekers aangehouden/meegenomen..
de brandweer commandant en de burgemeester in persoon waren er persoonlijk bij,
de eigenaar en de burgemeester hebben al jaren mot.. dus waarschijnlijk dat daar het verband zit.
ik reed er net even langs en zit een grote plank hout tegen de deur geschroeft..,
nu maar afwachten wanneer die plaat hout er weer af gaat..
Poster: Tomazos
--
Tevens heb ik ook net per sms te horen gekregen dat de discotheek waar ik al 5 jaar op vrijdag draai per direct gesloten is..
er was een inval van +- 30 politie agenten, iedereen op de knieen, werd gefoulleerd..
omdat bij sommige bezoekers drugs is aangetroffen is de eigenaar +enkele bezoekers aangehouden/meegenomen..
de brandweer commandant en de burgemeester in persoon waren er persoonlijk bij,
de eigenaar en de burgemeester hebben al jaren mot.. dus waarschijnlijk dat daar het verband zit.
ik reed er net even langs en zit een grote plank hout tegen de deur geschroeft..,
nu maar afwachten wanneer die plaat hout er weer af gaat..
Poster: Snoey
Trouwens Amsterdam Centraal heeft sinds kort Starbucks, ben daar even een Lat? gaan halen, zodat ik lekker daar kon zitten om op de trein te wachten. Het is goede shit, geen wonder dat het zo'n succes is over de rest van de wereld.?
Ben in London helemaal verslaafd geraakt aan Starbucks, daar zit het werkelijk op bijna iedere straathoek!
Poster: StephaniePoster: Snoey
Ben in London helemaal verslaafd geraakt aan Starbucks, daar zit het werkelijk op bijna iedere straathoek!
Poster: Flexii
ik moet et oud op nieuw mischien werken, dikke oudejaarsparty paar duizend man, mag ik met licht spelen in een dikke loods,, lekker veel geld verdienen haha
Poster: ccc
En wat is Starbucks en hoe kun je daaar verslaafd aan raken?
En wat is Starbucks en hoe kun je daaar verslaafd aan raken?
Ja volgens mij ligt er bij ons in de stad niet zo'n ding. Ik zie nu dat het dus een koffie winkel is? Hoe kan dat dan verslavend zijn ten opzichte van andere koffie winkels?
En wat is Starbucks en hoe kun je daaar verslaafd aan raken?Poster: Flexiiwaar?
ik
moet et oud op nieuw mischien werken, dikke oudejaarsparty paar duizend
man, mag ik met licht spelen in een dikke loods,, lekker veel geld
Poster: Flexii
Er is er maar 1 in heel Nederland en die bevind zich op schiphol, maar je weet serieus niet wat starbucks is ofwat? Damn:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.