Poster: JollyJunkie
Dat heb ik je proberen uit te leggen
Of heb je het nog niet gelezen?
Poster: walend
ha via timecode, en dat is?
edit: Stomme vraag door zelf wat op te zoeken kom ik het wel te weten.
ja mijn denon heeft MIDI, dus dit begint interessant te worden.
Poster: WalterRavensberg
ga met time code cd's/platen draaien... dan kun je gewoon je sl's of cdj's blijven gebruiken en je hoeft er alleen maar een laptopje met je muziek collectie naast te zetten...
zo'n time code systeem is ook bij vaste installaties zoals discotheken snel te installeren... je hoeft dan als dj alleen maar je time code cd's en je laptop mee te nemen...
succes...
Poster: JollyJunkie
Weet je het wel zeker van die Korg Zero 4?
Ik dacht er namelijk eerst ook aan om deze aan te schaffen, maar nadat ik hem heb uitgeprobeerd in ee shop heb ik er vanaf gezien.
Voornaamste reden was dat de pots echt helemaal niet lekker voelen, heel licht, heel klein en heel dicht op elkaar. Het EQ klonk ook niet erg lekker, effecten klonken niet lekker, faders voelden niet lekker...
Poster: T_G
en daarbij ik vind persoonlijk zelf dat de hele lol van DJen eruit gaat als je op de pc draaien gaat
Poster: T_G
of niet, ik zou als ik jou was lekker op cd's of vinyl blijven draaien. 't duurt toch nog wel ff voordat alles veranderd en daarbij ik vind persoonlijk zelf dat de hele lol van DJen eruit gaat als je op de pc draaien gaat