HK Audio Pr:O Sub A
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rayadam    posted on 07-11-2009 23:41
Heren,

Ik heb in huis: 2 x HK Audio Pr:O 15 en sinds kort dan de Sub A erbij.

Nu zou ik heel graag willen weten hoe ik deze met elkaar verbind. Ik heb dus 1 SUB A

Klopt het alvolgt:

Van de beide Pr:o 15 Speakon naar de Sub, it that all. Of moet ik iets vanuit het mengpaneel of versterker doen. Normaal ga ik rechtsstreeks van de Pro:15 naar de versterker.

Op de Sub A zitten de volgende aansluitingen:

Line Out Mid/High (OUT L en OUT R)
Input L en Input R
Through L en Through R

Graag jullie input?

What do you think about HK Audio Pr:O Sub A ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 07-11-2009 23:53
Inderdaad gewoon van je mengpaneel met XLR naar je sub, dan van je sub met speakon naar je tops.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
rayadam    posted on 08-11-2009 11:44
Bedankt voor je antwoord

Hoe ga ik dan naar mijn versterker, normaal ging dat vanuit mijn mengpaneel.

Zoals je nu schetst hebben we de volgende situatie:

Mengpaneel -----> XLR SUB (OUT L en OUT R)
Tops? ----------> Speakon SUB (INPUT L en INPUT R)

Moet ik dan misschien weer van de SUB naar de versterker. (THROUGH L en THROUGH R)
Estacy    posted on 08-11-2009 13:53
van je mixer met XLR naar je versterker (die in je SUB zit) en vanuit je sub naar je tops.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
rayadam    posted on 08-11-2009 15:06
Ik snap het even niet meer, sorry. Ik ben leesblind dus is het voor mij erg lastig om iets te lezen.

Begrijp ik het goed dat de versterker niet meer nodig is, omdat hij in de SUB zit.

Mengpaneel -----> XLR SUB (OUT L en OUT R)
Tops? ----------> Speakon SUB (INPUT L en INPUT R)
Estacy    posted on 08-11-2009 15:20
je mengpaneel kabels moeten in de IN L en IN R van je SUB, niet in je OUT. de speakers moeten in de OUT van je SUB
Bootstrap    posted on 08-11-2009 18:04
Het ligt er dus aan of je subwoofer passief of actief is.. Als hij actief is heb je geen versterker meer nodig en moet de boel worden aangesloten zoals hierboven wordt vermeldt. Volgens mij is die woofer van HK audio actief.

Als hij passief is moet het zo:

mengpaneel-->via xlr of tulp naar versterker-->via xlr naar woofer-->via speakon naar tops

Succes!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
djjh    posted on 08-11-2009 19:18
de subwoofer is actief, maar er is maar een speakon out. en die levert maar 300 watt, terwijl je toppen 400 watt rms aankunnen. dus je moet hem op de manier die bootstrap hierboven zegt aansluiten. dus mengpaneel-->via xlr naar je versteker voor je toppen dan van je versterker met speakon naar je toppen en via ja versterker met xlr naar je subwoofer.
User edit by djjh on 08-11-2009 @ 19:30:44 (27%)
Estacy    posted on 08-11-2009 19:39
wat OOK kan, is vanuit je mixer naar je sub, vanuit je sub naar je amp (via de XLR uit, niet de speakon uit) en vanuit je amp naar je toppen. zijn je toppen meteen gefilterd.

This is an old Topic

No new postings for 5.453 days.
 Post CommentThat would be 181.8 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 14 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 30.528
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.045.583