Zoem Synq XTRM 1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jannickv    posted on 07-11-2009 20:42
Collega's,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn Synq... Het probleem is vooral irritant omdat mijn timecode er niet meer door werkt...

als ik de mixer zonder timecode ertussen aansluit op mijn mixer dan hoor ik duidelijk een zoem (toonarm ligt op de houder) en als ik mijn vinger op de toonarm leg dan stopt het gezoem (ik speel dus menselijke aarding) dus ik vrees dat er iets mis is met de aarding van mijn Synq?

De Synq's hebben geen gnd uitgang dus aansluiten op de mixer is geen optie...

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Terug brengen naar de winkel lijkt mij de enige oplossing...

Grtz
Jannickv
edit: owja ik weet er is een topic over maar daar wordt geen deftige oplossing gegeven buiten sluit je draden aan.. wat dus niet kan op een synq
User edit by jannickv on 07-11-2009 @ 20:46:01 (25%)

What do you think about Zoem Synq XTRM 1 ??

Vote :   

main    posted on 07-11-2009 20:44
nou de fout moet dus intern liggen, misschien even googlen en kijken of dat wat oplevert.

misschien is dit een bekend probleem.
jannickv    posted on 07-11-2009 20:46
google levert (voor mij altans, en ik vind veel op google) niks op..
tek-zotic    posted on 08-11-2009 00:24
staat hij op line of op phonoConfused probeer hem eens op line te zetten, kan helpen
Adrien1989    posted on 08-11-2009 00:57
Waarschijnlijk is je aarde idd vercracked, wat je kan proberen is je element eruit halen en die punten schoonmaken en element er weer opzetten. Als je geluk hebt is dat 'm. Maar meestal geeft dat een ander geluid.
jannickv    posted on 08-11-2009 11:56
Poster: Adrien1989
Waarschijnlijk is je aarde idd vercracked, wat je kan proberen is je element eruit halen en die punten schoonmaken en element er weer opzetten. Als je geluk hebt is dat 'm. Maar meestal geeft dat een ander geluid.

heb ik ook geprobeerd maar helpt niet... vroeger heb ik wel eens gehad dat dit hielp
Poster:?tek-zotic
staat hij op line of op phonoConfused probeer hem eens op line te zetten, kan helpen

Line en phone hebben er beide last van

This is an old Topic

No new postings for 5.645 days.
 Post CommentThat would be 188.2 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

148 Users online: 12 Guests (136 Unknown)
Pages generated today : 28.555
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.642.917