Effecten.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 06-11-2009 16:18
Ik heb voor TFM Radio een paar demo pakketten aangevraagt voor professionele jingles bij een aantal bedrijven. Nu heb ik het eerste 2 pakketen binnen, om te janken, wat een ontzettend simpel gepruts.
Nu zit ik mij af te vragenm en misschien dat BamBam dit weet, als ik zelf professionele jngles wil maken, ik heb vaak complimenten over mijn (diepe en zware) stem gehad alsmede mijn engelse uitspraak, wat zou dan een goed apparaat zijn om effecten mee te maken met puur alleen je stem? Dingen als echo, galm, pitch bereik van je stem etc.
Voor eventuele achtergrond tunes zijn er genoeg cd's te koop of pakketten te downloaden dus dat komt wel goed denk ik.

Iemand enig idee wat en eventueel waar te verkrijgen?

What do you think about Effecten. ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 07-11-2009 11:42
Je zal eens een effect voiceprosesor moeten proberen en daar een beetje mee gaan kl*ten.
CDJ2000Nexus XDJ700 EFX1000 DJM2000 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 07-11-2009 @ 11:43:06 (2%)
tairip    posted on 07-11-2009 12:25
Ik zou het gewoon met een goede microfoon, goede geluidskaart doen en wat software plugins. Een compressor, beetje EQ wellicht en misschien als je wil wat effecten zoals galm, echo, delay, flanger enz. enz.

Waves Gold Bundle is een goede alleen wel erg duur waarschijnlijk kan je het met een gratis VST.
Dolivieira    posted on 07-11-2009 12:27
Poster: tairip
Ik zou het gewoon met een goede microfoon, goede geluidskaart doen en wat software plugins. Een compressor, beetje EQ wellicht en misschien als je wil wat effecten zoals galm, echo, delay, flanger enz. enz.

Waves Gold Bundle is een goede alleen wel erg duur waarschijnlijk kan je het met een gratis VST.
 \

dat is ook een mogelijkheid, Ik denk een goedkopere ook want ik denk wel dat ArCee welll een beetje redelijke geluids kaart heb.
CDJ2000Nexus XDJ700 EFX1000 DJM2000 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 07-11-2009 20:40
voicecontroler van Roland, leuk en professioneel.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 08-11-2009 14:42
Ja, het gaat mij met name om een goed apparaat, gebruiksvriendelijk, buiten de pc om, waarmee ik net als nu geluidsopnames kan verbouwen zeg maar. Dus, iets inspreken, en dan via het apparaat het geluid van je mic aanpassen. De mic die ik heb is erg goed, dat is een professionele zang microfoon, die klinkt erg goed. Die loopt al via zo'n moinimic van Beheringer waarmee ik mijn stem meer wamte kan geven tijdens het presenterenm van mijn show. Wat mijn idee is, als ik iets wil inspreken dat ik de mic op een apparaat aansluit waarmee ik mijn stem a;l voor de opname kan verbouwen cq instellen. Als dat te lastig word, dan een mooi en simpel programma om opgenomen teksten te veranderen.
Met Audasity kan diyt eventueel ook wel, maar ik vind het toch beperkt.

This is an old Topic

No new postings for 4.952 days.
 Post CommentThat would be 165.1 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

77 Users online: 7 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 23.076
Most visitors online this month : 164
Lifetime Pageviews since 2003 : 210.896.249