[PIOdemo] Wo 25-11-2009 Kampen (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-11-2009 13:46
De PFS Groep organiseert, samen met Pioneer Benelux en AudioXL, een CDJ-2000 / 900 Demo avond. Daarnaast zullen er diverse JBL producten te bewonderen zijn.

Ik ga een stukje vertellen over de CDJ's en Rekordbox software. Tevens zullen de spelers er staan zodat iedereen er even met zijn vingers aan kan zitten.Voor de seriueze mensen is er een inruil actie die avond en een verloting (nee, helaas is de prijs geen CDJ-2000 Thumbs Up ).

Banner: PFS Pioneer Demo 2009

Flevoweg 90, Kampen
Aanvang : 19:00 uur.

Download hier de uitnodiging voor deze demo avond (PDF, 3MB).

Schrijf u voor 24 november in middels ons inschrijfformulier.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-11-2009 10:01 (4%)

What do you think about [PIOdemo] Wo 25-11-2009 Kampen ??

Vote :   

Daylight    posted on 16-11-2009 10:48
Poster: mrwhoopie
Poster: DjDaylight

Ik werk bij de PFS Groep en ga over de Demo avond van de CDJ-2000 maar heb nog geen mail van je ontvangen.

De actie houd het volgende in: Ruil je een werkend DJ Product in ( maakt niet uit welk merk/bouwjaar ) krijg je korting op 1 CDJ-2000. Ruil je 2 werkende DJ producten in dan krijg je op 2 CDJ-2000 korting enz. enz.

Het is natuurlijk niet zo dat je bij inruil van ( 10 ) dingen een speler gratis krijgt! Maar dat lijkt me logisch!

Hopelijk heb ik jullie zo allemaal zo voldoende ge?nformeerd en zie jullie 25 november a.s. in Kampen

Arjen Bottenberg

PFS Groep BV

038-3333048

www.pfs.nl

Ik had gestuurd naar informatie@pfs.nl,ik begrijp natuurlijk dat julie daar iets willen verdienen,maar ik hoop ook dat julie begrijpen dat ik een dvj1000 niet kan achterlaten aan 600? korting.Daarmee dus de mail zodat we ms tot een overeenkomst konden komen.

Ik weet niet zeker of ik je mail heb ontvangen en heb beantwoord.
Zou je anders nogmaals een mailtje willen sturen en dan naar arjen@pfs.nl Dan krijg ik hem namelijk rechtstreeks binnen!
Ik hoor het wel!!

Mocht je al wel een mail van mij hebben ontvangen hoef je uiteraard niet nogmaals een mail te sturen!

Daylight    posted on 16-11-2009 10:53
Poster: djdolivieira
Mensen maken zich weer druk om niks, Kan jij mij vertellen welke software programma of welke Digitale DJgear geen bugs hadden? Allemaal dacht ik.

Eerlijk gezegt durf ik dat niet met zekerheid te zeggen!
Misschien dat iemand anders je hier een passend antwoord op kan geven!
Succes!!!
Estacy    posted on 16-11-2009 10:58
over die korting, als je dus een DJ headphone van 20E inlevert, krijg je dan evenveel korting als dat je een CDJ 1000mk2 inlevert?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lead    posted on 16-11-2009 13:51
Poster: Tekhead
Idd, ga bijna wekenlijks naar Breda (vriend van mij heeft daar een winkel). Maar Pioneer kan de Pot op met hun hautaine houding, als Pioneer het niet de moeite vindt om de grootste stad van Belgie aan te doen, zou ik niet weten waarom ik geld zou geven voor hun produkten.

Wellicht ben ik actiever met het verspreiden van nieuws dan mijn collega in Belgie. Ik meld het hier als ik ergens een avond te vinden ben. Niet iedereen denkt daaraan natuurlijk. Wellicht zijn er al avonden geweest maar is de berichtgeving hierover aan je voorbij gegaan.

Ik heb ook alleen maar met Nederland van doen (is genoeg overigens), voor Belgie is een ander persoon aangesteld.

Poster: djdolivieira
Mensen maken zich weer druk om niks, Kan jij mij vertellen welke software programma of welke Digitale DJgear geen bugs hadden? Allemaal dacht ik.

Rekordbox is nog niet eens uitgegeven, kun je dan al spreken van een bug ? Winking my eye
Let the BASS be louder
main    posted on 16-11-2009 13:55
er gaan geruchten rond dat de beginverkoop datum verschoven is door een bug in rekordbox.
Daylight    posted on 16-11-2009 14:30
Poster: Estacy
over die korting, als je dus een DJ headphone van 20E inlevert, krijg je dan evenveel korting als dat je een CDJ 1000mk2 inlevert?

In princiepe is dat wel de opzet!
De exacte korting hoor je op de dag zelf!

Aanmelden dus op www.pfs.nl
Daylight    posted on 17-11-2009 14:54
Iedereen die zich nog niet heeft opgegeven voor de CDJ-2000 demo kan zich aanmelden tot 24 november 2009!!

Check the site: www.pfs.nl

Tot woensdag 25 november in Kampen
mrwhoopie    posted on 17-11-2009 22:07
Mail verstuurd Winking my eye
Daylight    posted on 18-11-2009 15:17
Poster: mrwhoopie
Mail verstuurd Winking my eye

Mail beantwoord Cool
KingDing3ling    posted on 19-11-2009 10:26

In princiepe is dat wel de opzet!
De exacte korting hoor je op de dag zelf!

Aanmelden dus op www.pfs.nl
 Laat z'n CDJ 1000 MK3's wel thuis staan en kijkt of er ergens een doos met een goedkope Pioneer headphone ligt. Cool
User edit by KingDing3ling on 19-11-2009 @ 10:27:09 (2%)
Dolivieira    posted on 19-11-2009 10:57
Poster: Lead

Rekordbox is nog niet eens uitgegeven, kun je dan al spreken van een bug ? Winking my eye

Niet echt eigelijk. maar ja, ik ben niet de gene die daar druk om maakt.?De jongens die?pioneer een minder warm hart dragen die maken er een punt van. Ik denk dat pioneer er alleen maar goed om doet om het een klein beetje uittestellen. en het produkt zo goed mogelijk bij? de klanten te brengen.?

Daar?is?DENON ?de fout mee in gegaan bij de S3700 als je kijkt hoeveel updates hun al uitgebracht hebben ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 19-11-2009 @ 11:21:26 (1%)
Daylight    posted on 19-11-2009 11:12
Poster: KingDing3ling
Laat z'n CDJ 1000 MK3's wel thuis staan en kijkt of er ergens een doos met een goedkope Pioneer headphone ligt. Cool

Dat lijkt me inderdaad verstandig!
Denk dat je er op bijv. marktplaats meer voor vangt als dat je hem bij ons inruilt.
Daylight    posted on 23-11-2009 11:27
Ja ja het is bijna zover!!!

Aanstaande woensdagavond organiseerd de PFS Groep in samenwerking met Pioneer Benelux en
Audio XL de Pioneer CDJ-2000 Demo.

Meld je nu aan op www.pfs.nl en we zien jouw woensdagavond vanaf 19.00 uur in
Party Hotel 't Haasje te Kampen!!!
Bartjens    posted on 23-11-2009 11:35
Krijg je een uitnodiging via de mail, of is het de bedoeling dat je de uitnodiging uit de beginpost print en meeneemt?
www.djbrowbeat.com
Daylight    posted on 23-11-2009 12:23
Poster: Bartjens
Krijg je een uitnodiging via de mail, of is het de bedoeling dat je de uitnodiging uit de beginpost print en meeneemt?

Je krijgt je toegangsbewijs via de mail!
Bartjens    posted on 23-11-2009 12:27
ok, en wanneer kunnen we die verwachten Cool
www.djbrowbeat.com
Daylight    posted on 23-11-2009 14:08
ok, en wanneer kunnen we die verwachten Cool

Dan moet je je wel eerst even aanmelden op www.pfs.nl. of op de link helemaal bovenaan deze pagina!
Bartjens    posted on 23-11-2009 14:09
heb ik gedaan, zo'n 2 weken geleden....
www.djbrowbeat.com
Daylight    posted on 23-11-2009 14:44
heb ik gedaan, zo'n 2 weken geleden....

Dan zou je ook een toegangsbewijs moeten hebben ontvangen!

Heb namelijk alle aanvragen een toegangs bewijs gemaild.
Niet dat dit echt noodzakelijk is maar dan weten wij in iedergeval hoeveel mensen er ongeveer komen.

Meld je anders nog ff een keer aan dan kan ik kijken of je je inderdaad al hebt aangemeld.
Bartjens    posted on 23-11-2009 15:02
ok, done. Ook 2 andere pers erbij aangemeld.
www.djbrowbeat.com
Daylight    posted on 23-11-2009 15:13
ok, done. Ook 2 andere pers erbij aangemeld.

Had ff gekeken maar jullie hadden je alle drie al aangemeld.
Heb het toegangsbewijs nogmaals gemaild.

Moet je maar ff kijken of je ze hebt ontvangen.
Bartjens    posted on 23-11-2009 15:50
Ik moet je helaas teleurstellen, maar ik heb nog niets ontvangen op het opgegeven mail adres.
Stuur me anders even een pm Cool
www.djbrowbeat.com
Daylight    posted on 23-11-2009 16:08
Ik moet je helaas teleurstellen, maar ik heb nog niets ontvangen op het opgegeven mail adres.
Stuur me anders even een pm Cool

Heel?vreemd.
Bij deze nodig ik jullie zo uit!
Dan maar geen toegangsbewijs.
Ik weet dat jullie komen.

Tot a.s. woensdag in Party Hotel 't Haasje te Kampen
Aanvang 19.00 uur
KingDing3ling    posted on 23-11-2009 16:10
Heb je een spamfilter? Gaat het via hotmail? Kijk dan in ongewenste mail.
Bartjens    posted on 23-11-2009 16:20

Heel?vreemd.
Bij deze nodig ik jullie zo uit!
Dan maar geen toegangsbewijs.
Ik weet dat jullie komen.

Tot a.s. woensdag in Party Hotel 't Haasje te Kampen
Aanvang 19.00 uur

Thx, vreemd inderdaad. Cool

Poster: KingDing3ling
Heb je een spamfilter? Gaat het via hotmail? Kijk dan in ongewenste mail.

uiteraard gecheckt Cool
www.djbrowbeat.com
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

103 Users online: 47 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 192
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.109.710