Poster: mrwhoopiePoster: DjDaylight
Ik werk bij de PFS Groep en ga over de Demo avond van de CDJ-2000 maar heb nog geen mail van je ontvangen.
De actie houd het volgende in: Ruil je een werkend DJ Product in ( maakt niet uit welk merk/bouwjaar ) krijg je korting op 1 CDJ-2000. Ruil je 2 werkende DJ producten in dan krijg je op 2 CDJ-2000 korting enz. enz.
Het is natuurlijk niet zo dat je bij inruil van ( 10 ) dingen een speler gratis krijgt! Maar dat lijkt me logisch!
Hopelijk heb ik jullie zo allemaal zo voldoende ge?nformeerd en zie jullie 25 november a.s. in Kampen
Arjen Bottenberg
PFS Groep BV
038-3333048
www.pfs.nl
Ik had gestuurd naar informatie@pfs.nl,ik begrijp natuurlijk dat julie daar iets willen verdienen,maar ik hoop ook dat julie begrijpen dat ik een dvj1000 niet kan achterlaten aan 600? korting.Daarmee dus de mail zodat we ms tot een overeenkomst konden komen.
Ik weet niet zeker of ik je mail heb ontvangen en heb beantwoord.
Zou je anders nogmaals een mailtje willen sturen en dan naar arjen@pfs.nl Dan krijg ik hem namelijk rechtstreeks binnen!
Ik hoor het wel!!
Mocht je al wel een mail van mij hebben ontvangen hoef je uiteraard niet nogmaals een mail te sturen!
Poster: djdolivieira
Mensen maken zich weer druk om niks, Kan jij mij vertellen welke software programma of welke Digitale DJgear geen bugs hadden? Allemaal dacht ik.
Poster: Tekhead
Idd, ga bijna wekenlijks naar Breda (vriend van mij heeft daar een winkel). Maar Pioneer kan de Pot op met hun hautaine houding, als Pioneer het niet de moeite vindt om de grootste stad van Belgie aan te doen, zou ik niet weten waarom ik geld zou geven voor hun produkten.
Poster: djdolivieira
Mensen maken zich weer druk om niks, Kan jij mij vertellen welke software programma of welke Digitale DJgear geen bugs hadden? Allemaal dacht ik.
Poster: Estacy
over die korting, als je dus een DJ headphone van 20E inlevert, krijg je dan evenveel korting als dat je een CDJ 1000mk2 inlevert?
Poster: mrwhoopie
Mail verstuurd
Poster: DjDaylightLaat z'n CDJ 1000 MK3's wel thuis staan en kijkt of er ergens een doos met een goedkope Pioneer headphone ligt.
In princiepe is dat wel de opzet!
De exacte korting hoor je op de dag zelf!
Aanmelden dus op www.pfs.nl
Poster: Lead
Rekordbox is nog niet eens uitgegeven, kun je dan al spreken van een bug ?
Poster: KingDing3ling
Laat z'n CDJ 1000 MK3's wel thuis staan en kijkt of er ergens een doos met een goedkope Pioneer headphone ligt.
Poster: Bartjens
Krijg je een uitnodiging via de mail, of is het de bedoeling dat je de uitnodiging uit de beginpost print en meeneemt?
ok, en wanneer kunnen we die verwachten
heb ik gedaan, zo'n 2 weken geleden....
ok, done. Ook 2 andere pers erbij aangemeld.
Ik moet je helaas teleurstellen, maar ik heb nog niets ontvangen op het opgegeven mail adres.
Stuur me anders even een pm
Poster: DjDaylight
Heel?vreemd.
Bij deze nodig ik jullie zo uit!
Dan maar geen toegangsbewijs.
Ik weet dat jullie komen.
Tot a.s. woensdag in Party Hotel 't Haasje te Kampen
Aanvang 19.00 uur
Poster: KingDing3ling
Heb je een spamfilter? Gaat het via hotmail? Kijk dan in ongewenste mail.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.