Poster: djdolivieiraIdd, ga bijna wekenlijks naar Breda (vriend van mij heeft daar een winkel). Maar Pioneer kan de Pot op met hun hautaine houding, als Pioneer het niet de moeite vindt om de grootste stad van Belgie aan te doen, zou ik niet weten waarom ik geld zou geven voor hun produkten.
Breda is nog te doen voor jou dan. Half uurtje van Antwerpen.
Poster: Bartjenszal een samenwerking zijn met Pio, daar de demo's door mensen van Pioneer zelf gegeven wordt
Dan hoef je dus ook niet bij zo'n demo langs... hoef je je ook niet verder druk te maken over Pioneer...
En als ik dit zo lees, dan organiseert in dit geval PFS de demo en niet Pioneer zelf.?
Poster:?Tekhead
Maar Pioneer kan de Pot op met hun hautaine houding
En ik heb gezegd dat ik geen geld geef aan een bedrijf dat ons geen service en erkenning wil geven
Poster: Tekhead
En ik heb gezegd dat ik geen geld geef aan een bedrijf dat ons geen service en erkenning wil geven, niet dat ik nooit geld zou geven voor Pioneer, je moet m'n woorden niet verdraaien.
?Maar Pioneer kan de Pot op met hun hautaine houding, als Pioneer het niet de moeite vindt om de grootste stad van Belgie aan te doen, zou ik niet weten waarom ik geld zou geven voor hun produkten.
Poster: mrwhoopie
Heeft er iemand al d mensen van pfs kunnen bereiken?Ik heb namelijk een mail gestuurd of ze intresse hadden in mijn gear maar ik krijg maar geen reply.
Die inruilactie houd dat in dat ik mijn dvd1000 en cdj1000 en eventueel CEP 700 kan inruilen tegen 2 cdj2000?
Poster: Bartjens
Precies, op uitnodiging van het betreffende bedrijf. Dus waarom Pioneer de pot op kan begrijp ik niet helemaal. Kun je beter zeggen over de "grote" evenementen bureaus/verhuur bedrijven/ Dj Shops e.d. in Antwerpen of Belgi?. Die organiseren niet zo'n demo.
Maar waarom maak je je zo druk als het je toch niets uit maakt..
Poster: Desist
Hoo hoo ik neem er dan wel 2 cdj 2000s mee uiteraard haha
Poster: DjDaylightAha, Tenmiste iemand die snel antwoordt geeft, knap hoor, en dat meen ik ! Weet jij iets van die bug in de rekordbox software ?
Ik werk bij de PFS Groep en ga over de Demo avond van de CDJ-2000 maar heb nog geen mail van je ontvangen.
De actie houd het volgende in: Ruil je een werkend DJ Product in ( maakt niet uit welk merk/bouwjaar ) krijg je korting op 1 CDJ-2000. Ruil je 2 werkende DJ producten in dan krijg je op 2 CDJ-2000 korting enz. enz.
Het is natuurlijk niet zo dat je bij inruil van ( 10 ) dingen een speler gratis krijgt! Maar dat lijkt me logisch!
Hopelijk heb ik jullie zo allemaal zo voldoende ge?nformeerd en zie jullie 25 november a.s. in Kampen
Arjen Bottenberg
PFS Groep BV
038-3333048
www.pfs.nl
Poster: DjDaylight
Ik werk bij de PFS Groep en ga over de Demo avond van de CDJ-2000 maar heb nog geen mail van je ontvangen.
De actie houd het volgende in: Ruil je een werkend DJ Product in ( maakt niet uit welk merk/bouwjaar ) krijg je korting op 1 CDJ-2000. Ruil je 2 werkende DJ producten in dan krijg je op 2 CDJ-2000 korting enz. enz.
Het is natuurlijk niet zo dat je bij inruil van ( 10 ) dingen een speler gratis krijgt! Maar dat lijkt me logisch!
Hopelijk heb ik jullie zo allemaal zo voldoende ge?nformeerd en zie jullie 25 november a.s. in Kampen
Arjen Bottenberg
PFS Groep BV
038-3333048
www.pfs.nl
Ik had gestuurd naar informatie@pfs.nl,ik begrijp natuurlijk dat julie daar iets willen verdienen,maar ik hoop ook dat julie begrijpen dat ik een dvj1000 niet kan achterlaten aan 600? korting.Daarmee dus de mail zodat we ms tot een overeenkomst konden komen.
Poster: DjDaylight
Arjen Bottenberg
PFS Groep BV
038-3333048
www.pfs.nl
Poster: BartjensPoster: mrwhoopie
Ik had gestuurd naar informatie@pfs.nl,ik begrijp natuurlijk dat julie daar iets willen verdienen,maar ik hoop ook dat julie begrijpen dat ik een dvj1000 niet kan achterlaten aan 600? korting.Daarmee dus de mail zodat we ms tot een overeenkomst konden komen.
Dat heb ik ook gedaan, naar het zelfde email adres, en net als jou ook geen reactie ontvangen.
Ben namelijk ook wel benieuwd welke producten van JBL er aanwezig zullen zijn.
Ik heb je mail vorige week beantwoord.
Misschien iets vaker je mail checken
Poster: TekheadPoster: DjDaylight
Arjen Bottenberg
PFS Groep BV
038-3333048
www.pfs.nl
Aha, Tenmiste iemand die snel antwoordt geeft, knap hoor, en dat meen ik ! Weet jij iets van die bug in de rekordbox software ?
Deze vraag kan je beter aan Lead stellen. Aangezien de CDJ-2000 nog niet leverbaar is heb ik hier ook nog geen versie van de CDJ-2000 en dus ook nog niet van de Rekordbox software.
Succes!!
Poster: MantanaPoster: DjDaylight
Arjen Bottenberg
PFS Groep BV
038-3333048
www.pfs.nl
Interessant, zou je ook iets kunnen vertellen over de hoogte van de korting? Ik heb namelijk 2 CDJ-1000 MK2's en wil die wel graag inruilen tegen 2 CDJ-2000's.
In princiepe krijgt iedereen de zelfde korting op een CDJ-2000. Maakt niet uit welk werkend dj product je inleverd. De exacte korting kan ik helaas nog niet vertellen maar dat hoor je op de avond zelf!
Spannend nog even en een goede reden op 25 november naar kampen te komen!!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.