[PIOdemo] Wo 25-11-2009 Kampen (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-11-2009 13:46
De PFS Groep organiseert, samen met Pioneer Benelux en AudioXL, een CDJ-2000 / 900 Demo avond. Daarnaast zullen er diverse JBL producten te bewonderen zijn.

Ik ga een stukje vertellen over de CDJ's en Rekordbox software. Tevens zullen de spelers er staan zodat iedereen er even met zijn vingers aan kan zitten.Voor de seriueze mensen is er een inruil actie die avond en een verloting (nee, helaas is de prijs geen CDJ-2000 Thumbs Up ).

Banner: PFS Pioneer Demo 2009

Flevoweg 90, Kampen
Aanvang : 19:00 uur.

Download hier de uitnodiging voor deze demo avond (PDF, 3MB).

Schrijf u voor 24 november in middels ons inschrijfformulier.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-11-2009 10:01 (4%)

What do you think about [PIOdemo] Wo 25-11-2009 Kampen ??

Vote :   

Tekhead    posted on 12-11-2009 00:36
Ja, dit is niet idem als wat Pio in Nederland doet Doliv. Noxx is een kutdiscotheek en hier hebben ze enkele dj's uitgenodigd, that's all. Het was helemaal geen Dedmo-day, want niemand mocht ze testen, wat is het nut dan van deze introductie ? De aanwezige kwamen voor de dj setjes, wat interesseert hen die pioneers nu
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 12-11-2009 08:34
Breda is nog te doen voor jou dan. Half uurtje van Antwerpen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
mrwhoopie    posted on 12-11-2009 11:52
Die inruilactie houd dat in dat ik mijn dvd1000 en cdj1000 en eventueel CEP 700 kan inruilen tegen 2 cdj2000?
Tekhead    posted on 12-11-2009 17:30
Poster: djdolivieira
Breda is nog te doen voor jou dan. Half uurtje van Antwerpen.
 Idd, ga bijna wekenlijks naar Breda (vriend van mij heeft daar een winkel). Maar Pioneer kan de Pot op met hun hautaine houding, als Pioneer het niet de moeite vindt om de grootste stad van Belgie aan te doen, zou ik niet weten waarom ik geld zou geven voor hun produkten.
User edit by Tekhead on 12-11-2009 @ 17:31:08 (4%)
Bartjens    posted on 12-11-2009 17:51
Dan hoef je dus ook niet bij zo'n demo langs... hoef je je ook niet verder druk te maken over Pioneer...

En als ik dit zo lees, dan organiseert in dit geval PFS de demo en niet Pioneer zelf.?
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 12-11-2009 @ 17:54:26 (100%)
Tekhead    posted on 12-11-2009 19:40
Poster: Bartjens
Dan hoef je dus ook niet bij zo'n demo langs... hoef je je ook niet verder druk te maken over Pioneer...

En als ik dit zo lees, dan organiseert in dit geval PFS de demo en niet Pioneer zelf.?
 zal een samenwerking zijn met Pio, daar de demo's door mensen van Pioneer zelf gegeven wordt
Bartjens    posted on 12-11-2009 20:23
Precies, op uitnodiging van het betreffende bedrijf. Dus waarom Pioneer de pot op kan begrijp ik niet helemaal. Kun je beter zeggen over de "grote" evenementen bureaus/verhuur bedrijven/ Dj Shops e.d. in Antwerpen of Belgi?. Die organiseren niet zo'n demo.

Maar waarom maak je je zo druk als het je toch niets uit maakt..
www.djbrowbeat.com
Tekhead    posted on 12-11-2009 21:47
Wie zegt dat ? Dat Pioneer werd uitgenodigd, en? niet dat Pioneer desbetreffend bedrijf heeft gevraagd om een evenement te organiseren. Ik kan niet opmaken wie vragende partij is ! En ik heb gezegd dat ik geen geld geef aan een bedrijf dat ons geen service en erkenning wil geven, niet dat ik nooit geld zou geven voor Pioneer, je moet m'n woorden niet verdraaien. Als Pioneer eens hetzelfde zou doen als in Nederland, zou aankoop Pioneer gear mogelijk zijn.
Bartjens    posted on 12-11-2009 21:55

Poster:?Tekhead
je moet m'n woorden niet verdraaien.  
Doe ik ook niet, het staat hier namelijk:

Maar Pioneer kan de Pot op met hun hautaine houding

Ik kan niet opmaken wie vragende partij is?

Ben ik met je eens, maar zoals ik het lees, staat er dat PFS het organiseert. En gezien PFS ook uit Kampen komt ging ik er vanuit dat zij Pioneer vragen om een demo te geven.

Maargoed, dat kan ik ook fout hebben.

En ik heb gezegd dat ik geen geld geef aan een bedrijf dat ons geen service en erkenning wil geven

Maar er zijn tog wel shops in Belgie die Pioneer verkopen met een service punt oid?

Als Pioneer eens hetzelfde zou doen als in Nederland, zou aankoop Pioneer gear mogelijk zijn. 

Die snap ik niet helemaal.

www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 12-11-2009 @ 22:01:01 (81%)
sonik    posted on 12-11-2009 22:36
Poster: Tekhead
En ik heb gezegd dat ik geen geld geef aan een bedrijf dat ons geen service en erkenning wil geven, niet dat ik nooit geld zou geven voor Pioneer, je moet m'n woorden niet verdraaien.

?Maar Pioneer kan de Pot op met hun hautaine houding, als Pioneer het niet de moeite vindt om de grootste stad van Belgie aan te doen, zou ik niet weten waarom ik geld zou geven voor hun produkten.

User edit by sonik on 12-11-2009 @ 22:38:20 (3%)
Dolivieira    posted on 13-11-2009 09:27
Ja, Roger Bartjens?heeft hierin wel gelijk. Het zijn de bedrijven/winkels die de demo dagen organiseren die nodigen/inhuren?dan de fabrikanten uit. En de winkels hopen dan dat zij gelijk wat deals kunnen maken met de klanten die komen kijken. Zo werkt het helaas. Voor niks gaat de zon op. En zelf dat gebeurt niet elke dag in deze streek. ?

Tekhead    posted on 13-11-2009 11:08
@ bartjens, ja we hebben beide beetje gelijk, maar waarom geeft Pio dan demodag in the Noxx ? Ach genoeg over geluld he.
mrwhoopie    posted on 13-11-2009 21:49
Heeft er iemand al d mensen van pfs kunnen bereiken?Ik heb namelijk een mail gestuurd of ze intresse hadden in mijn gear maar ik krijg maar geen reply.
Daylight    posted on 13-11-2009 22:31
Ik werk bij de PFS Groep en ga over de Demo avond van de CDJ-2000 maar heb nog geen mail van je ontvangen.

De actie houd het volgende in: Ruil je een werkend DJ Product in ( maakt niet uit welk merk/bouwjaar ) krijg je korting op 1 CDJ-2000. Ruil je 2 werkende DJ producten in dan krijg je op 2 CDJ-2000 korting enz. enz.

Het is natuurlijk niet zo dat je bij inruil van ( 10 ) dingen een speler gratis krijgt! Maar dat lijkt me logisch!

Hopelijk heb ik jullie zo allemaal zo voldoende ge?nformeerd en zie jullie 25 november a.s. in Kampen

Arjen Bottenberg

PFS Groep BV

038-3333048

www.pfs.nl

Poster: mrwhoopie
Heeft er iemand al d mensen van pfs kunnen bereiken?Ik heb namelijk een mail gestuurd of ze intresse hadden in mijn gear maar ik krijg maar geen reply.

User edit by Daylight on 13-11-2009 @ 22:33:39 (2%)
Daylight    posted on 13-11-2009 22:36
Die inruilactie houd dat in dat ik mijn dvd1000 en cdj1000 en eventueel CEP 700 kan inruilen tegen 2 cdj2000?

Nee dat houd de inruil actie niet in! Er staat dat je een spectaculaire korting krijgt. NIET dat je er ??n gratis krijgt!
Daylight    posted on 13-11-2009 22:39
Precies, op uitnodiging van het betreffende bedrijf. Dus waarom Pioneer de pot op kan begrijp ik niet helemaal. Kun je beter zeggen over de "grote" evenementen bureaus/verhuur bedrijven/ Dj Shops e.d. in Antwerpen of Belgi?. Die organiseren niet zo'n demo.

Maar waarom maak je je zo druk als het je toch niets uit maakt..

Daylight    posted on 13-11-2009 22:43
Poster: Desist

Hoo hoo ik neem er dan wel 2 cdj 2000s mee uiteraard hahaWinking my eye

Op de avond zelf krijg je te horen wat de actie inhoud! Nog even spannend dus.
Ik werk bij PFS en organiseer de CDJ-2000 demo.
Ik zou zeggen meld je aan via www.pfs.nl en tot 25 november in Kampen!!!
Tekhead    posted on 13-11-2009 23:20
Poster: DjDaylight
Ik werk bij de PFS Groep en ga over de Demo avond van de CDJ-2000 maar heb nog geen mail van je ontvangen.

De actie houd het volgende in: Ruil je een werkend DJ Product in ( maakt niet uit welk merk/bouwjaar ) krijg je korting op 1 CDJ-2000. Ruil je 2 werkende DJ producten in dan krijg je op 2 CDJ-2000 korting enz. enz.

Het is natuurlijk niet zo dat je bij inruil van ( 10 ) dingen een speler gratis krijgt! Maar dat lijkt me logisch!

Hopelijk heb ik jullie zo allemaal zo voldoende ge?nformeerd en zie jullie 25 november a.s. in Kampen

Arjen Bottenberg

PFS Groep BV

038-3333048

www.pfs.nl

Aha, Tenmiste iemand die snel antwoordt geeft, knap hoor, en dat meen ik ! Weet jij iets van die bug in de rekordbox software ?
mrwhoopie    posted on 13-11-2009 23:50

Arjen Bottenberg

PFS Groep BV

038-3333048

www.pfs.nl

Ik had gestuurd naar informatie@pfs.nl,ik begrijp natuurlijk dat julie daar iets willen verdienen,maar ik hoop ook dat julie begrijpen dat ik een dvj1000 niet kan achterlaten aan 600? korting.Daarmee dus de mail zodat we ms tot een overeenkomst konden komen.
Bartjens    posted on 14-11-2009 11:26
Ik had gestuurd naar informatie@pfs.nl,ik begrijp natuurlijk dat julie daar iets willen verdienen,maar ik hoop ook dat julie begrijpen dat ik een dvj1000 niet kan achterlaten aan 600? korting.Daarmee dus de mail zodat we ms tot een overeenkomst konden komen.

Dat heb ik ook gedaan, naar het zelfde email adres, en net als jou ook geen reactie ontvangen.

Ben namelijk ook wel benieuwd welke producten van JBL er aanwezig zullen zijn.
www.djbrowbeat.com
Mantana    posted on 15-11-2009 18:04

Arjen Bottenberg

PFS Groep BV

038-3333048

www.pfs.nl

Interessant, zou je ook iets kunnen vertellen over de hoogte van de korting? Ik heb namelijk 2 CDJ-1000 MK2's en wil die wel graag inruilen tegen 2 CDJ-2000's.
Daylight    posted on 16-11-2009 10:40

Dat heb ik ook gedaan, naar het zelfde email adres, en net als jou ook geen reactie ontvangen.

Ben namelijk ook wel benieuwd welke producten van JBL er aanwezig zullen zijn.

Ik heb je mail vorige week beantwoord.
Misschien iets vaker je mail checken Cool

Daylight    posted on 16-11-2009 10:42
Poster: Tekhead

Arjen Bottenberg

PFS Groep BV

038-3333048

www.pfs.nl

Aha, Tenmiste iemand die snel antwoordt geeft, knap hoor, en dat meen ik ! Weet jij iets van die bug in de rekordbox software ?

Deze vraag kan je beter aan Lead stellen. Aangezien de CDJ-2000 nog niet leverbaar is heb ik hier ook nog geen versie van de CDJ-2000 en dus ook nog niet van de Rekordbox software.

Succes!!

Daylight    posted on 16-11-2009 10:45
Poster: Mantana

Arjen Bottenberg

PFS Groep BV

038-3333048

www.pfs.nl

Interessant, zou je ook iets kunnen vertellen over de hoogte van de korting? Ik heb namelijk 2 CDJ-1000 MK2's en wil die wel graag inruilen tegen 2 CDJ-2000's.

In princiepe krijgt iedereen de zelfde korting op een CDJ-2000. Maakt niet uit welk werkend dj product je inleverd. De exacte korting kan ik helaas nog niet vertellen maar dat hoor je op de avond zelf!
Spannend nog even en een goede reden op 25 november naar kampen te komen!!!Cool

Dolivieira    posted on 16-11-2009 10:46
Mensen maken zich weer druk om niks, Kan jij mij vertellen welke software programma of welke Digitale DJgear geen bugs hadden? Allemaal dacht ik.
User edit by Dolivieira on 16-11-2009 @ 10:46:26 (15%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

96 Users online: 21 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 10.315
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.960.874