ik heb een djm 800 maar er is veel slijtage bij de fladders (de lak gaat er vanaf),
nu is mijn vraag kan je dat plaatje vervangen en zo ja weet iemand een adres(A)
Joris
p.s. hoop dat ik het goed geplaatst heb ben nieuw op het forum!
What do you think about Pioneer DJM 800 faceplate ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je kunt de faders zowie vervangen , er zijn ook draaiknoppen ipv Faders.
had via Lead? (stuur hem anders een pm) een adres gekregen ergens in het zuiden van het land. Kan het alleen niet meer terug vinden . Heb die jongen gesproken op de dj dag in Zuid Limburg. Denk dat dat niet goedkoop gaat worden. Succes
Je kunt de faders zowie vervangen , er zijn ook draaiknoppen ipv Faders.
had via Lead? (stuur hem anders een pm) een adres gekregen ergens in het zuiden van het land. Kan het alleen niet meer terug vinden . Heb die jongen gesproken op de dj dag in Zuid Limburg. Denk dat dat niet goedkoop gaat worden.? Succes
ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen ik bedoel het plaatje onder de fladders of is dat wel wat je bedoelde?
Dat is ook de bedoeling als ik het goed begrijp. De Deckplate van zijn DJM-800 is afgesleten (gebeurt vrij veel) en dan zou zo'n sticker best een goede oplossing zijn!
oke Harstike bedank ga er binnekort eens langs gelijk eens kijke voor zo'n styleflip
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.585 days. Post CommentThat would be 186.2 months or a whopping 15.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...