Draaitafel aan de binnenkant?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Poort    posted on 11-10-2005 22:16

Heej Hallo DaarHappy, laughing

want vinden jullie lekker draaien?

Draaitafel aan de binnen kant en cd speller aan de buiten kant? of andersom

en waarom vind je datHappy, laughing

What do you think about Draaitafel aan de binnenkant? ??

Vote :   

DJ-Poort    posted on 11-10-2005 22:19
Sorry de hoofd titel moet zijn:

Draaitafel aan de binnenkant? en de cd speller aan de buitenkant?
Lead    posted on 11-10-2005 23:24
Binnen in de Cd spelers, ik draai meer Cds dan vinyl (Ik zie dat tegenwoordig ook al steeds vaker op feesten)
Let the BASS be louder
Dav3    posted on 12-10-2005 09:06
Ligt eraan wat je het meest gebruikt, die zou ik binnenin zetten, persoonlijk zou ik dus net als Lead voor CD-spelers aan de binnenkant, dus direct nast de mixer.

www.everybeat.nl
Lassy    posted on 12-10-2005 10:01
Bij mij staan de TT's direct naast m'n mixer en m'n cdj's hangen er schuin boven, zie plaatje in m'n profiel (inmiddels heb ik de hoek van de beugel wat aangepast).
Dit draait voor mij persoonlijk het lekkerst, omdat alles goed onder handbereik is.

DavyJ    posted on 12-10-2005 16:32
ik de tt naast de mixer   om dat als je hem niet helemaal strak heb lopen    hoef je  je arm niet zo we uit te steken  als je hem wil bijsturen

en ik draai het meeste vinyl
dj_agressor    posted on 12-10-2005 17:17
ik heb geen cd spelers...

heb een paar keer met cd spelers gedraaid(wel simpele dus mischien dat mijn mening nog verandert) en ik vind het superk*t draaien Happy, laughing
djjw    posted on 12-10-2005 18:29
bij mij staan mn platenspelers naast mn mengpaneel,
en mn cd speler hangt er boven, maar dat is ook een
cmx 5000 dus die hang je wat makkelijker op als
een table top..

Kiwi    posted on 12-10-2005 23:33
cd spelers?
djjw    posted on 13-10-2005 00:30
Poster: Kiwi
cd spelers?

yep cd spelers, is dat raar dan

maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat je bedoelt ,
hahaha
Kiwi    posted on 13-10-2005 09:16
Poster: djjw
Poster: Kiwi
cd spelers?

yep cd spelers, is dat raar dan

maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat je bedoelt ,
hahaha
 net zoals ik het zeg: ce spelers?. Die dingen heb ik nog nooit gebruikt, en dat zal zeer waarschijnlijk ook nooit gebeuren.

Zuur    posted on 15-10-2005 00:31
Ik heb het zo staan:

TT - CD-Speler - Mixer - CD-Speler - TT

Maar dan in een hoek, dan moet je maar even naar mijn foto's kijken!
User edit by Zuur on 15-10-2005 @ 00:32:30 (100%)
Laidback    posted on 15-10-2005 02:16
ik had het vanaaf zo staan :

1x XONE 92
2x DVJ-X1 (cdj-1000mk2 had de verhuur niet beschikbaar. dusz weten te regelen dat we voor 20 euries meer 2x dvj hadden :D)
2x cdj-800 (van collega)

twas een redelijk GROOT schoolfeest. heerlijk om te zien hoe 600 man los gaan op het Nummer van Deepack & The Prophet - Wij gaan stampen!

voor de 3 andere dj's was het de 1e x op een DVJ. en binnen No-time hadden ze oowk alle belangrijke functies door!.  ik was voor het begin vant feesie al aardig aant showen met die heerlijk apperaatjes :D,  beetje scratchen,  majah, we hadden eigenlijk de spelers alleen nogdig voor het laatste "STAMP" Uurtje,  de rest van de avond is er meer "gefaderd"  en ja, een hele strakke Reggeaton Mix Gedraaid :D,  Van DJ chuckie tot DOn omar..,  1 nadeel,  de monitor Kapte er mee,  de versterker CLIPTE, dusz sloeg die uit Unhappy  , dat gaat dusz naar het verhuur bedrijf,  1 Diepe Bass en het was gebeurd Unhappy.... dusz jah, me hardstyle mix maar opt Oor gedaan,  met Split Ceu..  dat ging lekker, totdat ik de iets snellere nummers ging draaien  (Hardcore)  toen werd het aardig lastig, sinds dat ik normaal gesproken altijd met Monitor draai!!.  die hardstyle beats waren makkelijk te volgen,  maja  de dvj's gaven op begeven moment gewoon 170/80 BPM weer,  dusz benk ma lekker op bpm counters gaan mixen!  en als je denkt, hmn je kan toch oowk wel zonder,  NOU, ze zitten er niet voor niets op!, dusz als je ze hebt, Gebruik ze!.  scheeld meestal een hoop werk  (voordeel van cd!)
gah btw nie Blind op bpm vertrouwen, heb het 1 x geprobeerd vanaaf,  nou hij gaf aant begin 173 aan, en na nog geen 30 Sec stond ie op 187BPM !  (en ja! dit was een snel aafie Winking my eye,  niet vaak meegemaakt dat de Counters al op 187 staan!,  met me hardstyle set waren ze allemaal rond de 130/140  (R&B  70/80) Reggeaton, Niet op Counters vertrouwen, Helpt niet!,  de beats stuiteren zo heen en weer op een Bubbling manier.. dat je Counters ook telkens verspringen en uiteindelijk NIX meer aangeven! das tenminste bij de nummers die ik draaide,  Van DOn omar, Hector, Tito en The master himself, Daddy Yankee. nummers van Hardwel en chuckie bleven netjes staan!

Nou dit moest ik ff kweit! :D :P

hahahaha

Greetsz, Robert!
Laidback    posted on 15-10-2005 02:22
Ow btw, ik heb eens mogen zien hoe 1 van de Verhuur Jongens de CD eject Pin gebruikte,  steekt dat ding er gewoon Vol in  (niet voorzichtig ofsow :S )
cd kwam er netjes uit, maar daarna zecht ie, Nou je hebt gezien hoe het moet, mocht het vanaaf een x gebeuren, doe maar wat :S:S:S (lekkere uitleg!), hmnz,  Heb het ook gelukkig nie hoeven gebruiken .....  zo wel, dan had ik de 800 afgekoppelt en wask lekker met de dvj's verder gegaan!!!

en jups, die cdj was nie eens vant verhuur bedrijf!, gewoon van een andere DJ... majah ik heb em wel gezecht dattie ff contact op moet nemen met dat bedrijf mocht er wat kapot zijn gegaan!

Lukaz    posted on 15-10-2005 13:16
hmm voor mij toch de draaitafel binnen..  gewoon simpel weg omdat ik voornamelijk vinyl draai..

This is an old Topic

No new postings for 6.908 days.
 Post CommentThat would be 230.3 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 8 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 9.333
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.796.079