Het algemene logo/photoshop topic (9/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 02-11-2009 15:29
Beste mensen,

Omdat ik het niet echt handig vind om al mijn geknutselde fotosoepjes en logo's in de Late Leeuw te posten heb ik dit topic aangemaakt. De bedoeling van dit topic is het posten van zelf gemaakte logo's e.d. waar anderen dan commentaar en feedback op kunnen geven.

Dus kom maar op met die logo's Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about Het algemene logo/photoshop topic ??

Vote :   2 members like this  

Bootstrap    posted on 20-06-2010 19:52
Poster: Jorrit

Ik zou die hele zin weg laten. Ik vind het gebruik van het woord 'Exclusive' zo'n rare hype. Wat maakt jou exclusief? Wat maakt jou meer exclusief dan DJ Jan en Sjaak op de hoek? Wanneer ben je exclusief? Zeg je tegen de helft van je boekingen nee, omdat je dan exclusiever wordt?

Het woord exclusive voegt mijns inziens wel een lekker 'gevoel' aan het zinnetje toe Happy, laughing Het is toch de bedoeling dat ik met dit kaartje reclame voor mezelf maak.

Ik wil wel ergens op het kaartje hebben staan dat we een house dj duo zijn. Je moet ook kunnen zien wat het voor kaartje is als je hem op de grond zou vinden bijvoorbeeld. Ik ga in ieder geval nog even aan de slag met de font van de tekst aan de onderkant Happy, laughing Ik denk trouwens dat ik de achterkant zwart laat drukken.
Jorrit    posted on 20-06-2010 21:27
Vanuit mijn perspectief, organisator van m'n eigen feestjes, kan je beter niet op deze manier reclame voor jezelf maken. Hoe onderscheidend is het voor een organisator om van een DJ te horen dat hij 'exclusief' is? Ik zou niet eens weten wat je daarmee nou eigenlijk wil zeggen.
Probeer eens iets te verzinnen wat jou anders maakt dan die hordes DJ's die Nederland bevolken? Was het niet zo dat jullie heel veel digitaal draaien? Kan je daar niet wat mee? Dat zou voor mij als organisator eerder een reden zijn om je te boeken dan het feit dat je jezelf exclusief vindt...

Hoop dat je wat met m'n feedback kan Winking my eye
Bootstrap    posted on 20-06-2010 21:56
Hmm ja heb je eigenlijk wel gelijk in Happy, laughing Ik ga nog even goed brainstormen met Steven samen, komen we wel uit. Misschien wordt het 'digital dj duo', allitereert ook lekker en slaat ook op ons. Bedankt voor de feedback Cool Helpt altijd natuurlijk. Zijn er binnenkort nog NIT parties?

edit: nieuwe versie Happy, laughing Ik zit alleen nog wat te vogelen met de plaatsing van de onderste tekst.

Visitekaartje 2
User edit by Bootstrap on 20-06-2010 @ 22:14:54 (35%)
jannickv    posted on 20-06-2010 22:39
ik zou wel nog het einde van DUO gelijk zetten mijn het einde van SINUZ als ook de site en het email adress

thijs en je nummer zou ik dan uitlijnen met het begin van SINUZ gewoon om het allemaal mooi gelijk te hebben
Bootstrap    posted on 20-06-2010 23:14
Zo is ie mooier Happy, laughing Maar ik vind het wel geinig als het einde van duo een beetje uitsteekt. Vind je hem verder wel mooi?

Visitekaartje 3
jannickv    posted on 20-06-2010 23:22
ongeveer... heb even wat photoshop gedaan om mijn uitlegje te doen

Wat heb ik gedaan
-sinuz gecentreerd op de letters want bij jouw staan de letters niet gecentreerd op je blad (kaartje)
-sinuz ook wat naar boven want je hebt nu heel veel spave bovenaan en je info staat nogal tegen de onderkant geduwd
-letters ook uitgelijnd deed jij nu ook al
-ik heb toch dj duo uitgelijnd
-ook alle info mee omhoog zodat da onderkant minder druk lijkt

Hopelijk heb je er iets aan is geen afbrekende kritiek ofzo wil je enkel helpen uit ervaring... heb ook al visitekaartjes laten drukken waar mijn onderste regel tekst er maar hal opstaat door de knipafwijking
Bootstrap    posted on 20-06-2010 23:55
Dankje Jannick Happy, laughing Ziet er toch een stuk beter uit zo, ik ga hem nog aanpassen. Ik weet wel dat het opbouwende kritiek is hoor, wees maar niet bang Cool

edit: Laatste versie

Visitekaartje 4

Alles is nu netjes op een lijn en de aspect ratio klopt ook met het uiteindelijke visitekaartje. Er wordt inderdaad nog een stukje van de rand afgeknipt, maar dat is juist wel goed. Bedankt voor al het nuttige commentaar allemaal! Cool
User edit by Bootstrap on 21-06-2010 @ 00:12:46 (100%)
walteur    posted on 21-06-2010 14:18
Poster: Bootstrap
Dankje Jannick Happy, laughing ...

ziet er strak uit Thumbs Up
Alert : Als je reageert op een post hoeft je deze niet te quoten als je reply eronder komt te staan hoor,....
Mod edit by Lead on 21-06-2010 14:45 (81%)
Bootstrap    posted on 21-06-2010 22:22
Thanks Happy, laughing Ik heb ook een achterkant gemaakt, lijkt me wel vet als hij gedrukt is.

Visitekaartje achterkant
Joep    posted on 21-06-2010 22:27
Dat is zeker origineel!Cool
Ziet er heel netjes uit zeg!
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Sandr    posted on 02-03-2011 22:34
Beste photoshoppers,

Voor koninginnedag ben ik op zoek naar iets vrij simpels maar dat moet wel even goed gedaan worden.
Wij willen dit logo:

maar dan met deze vlag op de achtergrond.

of iets met een van deze 2 logos:

Of iets wat daaar mee in de buurt komt. De tekst moet ook niet zijn: Holland's got talent maar Domburg's got talent.

We willen dit op een grote vlag of spandoek laten drukken en dit achter het podium hangen tijdens de lokale talentenjacht.

Zou iemand dit (tegen een kleine vergoeding) kunnenr realiseren. Het gaat erom dat er iets van Domburg is te herkennen in de achtergrond en dat de tekst wordt aangepast van Holland's naar Domburg's.

Ik ben benieuwd en wacht het even af. Alvast bedankt
Play that funky music white boy....
ElVrieso    posted on 02-03-2011 22:57
Dat spiegelbeeld ga ik zeker onthouden! Haha! Nice.
Bruno de Vries - @djelvrieso
iGrasmat    posted on 03-03-2011 00:08
@Sandr, dat gaat niet werken, grootste logo wat je kunt vinden is 500px.
Als je hem wilt drukken heb je ongeveer 10x zo groot nodig wil je redelijke kwaliteit hebben.
?
Maar ik kan we proberen hem te re-maken.
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Gidi    posted on 03-03-2011 14:03

Mijn logo Happy, laughing
eerst uitgetekent en toen digitaal gemaakt.
GF -> Gidi Ferdinand
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
User edit by Gidi on 03-03-2011 @ 14:04:17 (42%)
Xtremer    posted on 03-03-2011 14:45
Ziet er niet slecht uit, maar die HP, huis in het midden en die speakers aan de zijkanten zijn zonde. Zonder die dingen heb je een mooi logo denk ik.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Sandr    posted on 03-03-2011 15:14
Poster: iGrasmat
@Sandr, dat gaat niet werken, grootste logo wat je kunt vinden is 500px.
Als je hem wilt drukken heb je ongeveer 10x zo groot nodig wil je redelijke kwaliteit hebben.

Maar ik kan we proberen hem te re-maken.

Als je er iets van kunt maken graag.. De eventuele kleine vergoeding betaal ik uit eigen zak omdat ik een bon nodig heb willen we het van de vereniging doen...
venzi    posted on 03-03-2011 15:40
domburg, geweldige stad aan de zeeWinking my eye aantal jaar op vakantie geweestHappy, laughing verdiend wel een top spandoek:P
jannickv    posted on 03-03-2011 18:40
Poster: Xtremer
Ziet er niet slecht uit, maar die HP, huis in het midden en die speakers aan de zijkanten zijn zonde. Zonder die dingen heb je een mooi logo denk ik.

Speakertjes vind ik nog gaan... maar die bol in het midden met die hp en dat huis..... past er totaal niet bij

edit: het is trouwens ook een niet zo mooie hp xD
User edit by jannickv on 03-03-2011 @ 18:40:54 (17%)
Sandr    posted on 04-03-2011 15:50
Poster: venzi
domburg, geweldige stad aan de zeeWinking my eye aantal jaar op vakantie geweestHappy, laughing verdiend wel een top spandoek:P

Woon er al 22 jaar, en 4 jaar gecombineerd met Breda dus ben het volledig met je eensWinking my eye Ook wel eens op stap geweest?
venzi    posted on 04-03-2011 22:38
euhh, was te jong eh:P wel op die kut golfbaan geweest, geen bal aanHappy, laughing ?strand is er mooi en verzorgd, en tja, dorpjes erlangs (westkappele/oostkappele) vond ik ook hele mooi! die dijken die ze toen helemaal aan het vernieuwen waren ( nu wss nog?)
Sandr    posted on 05-03-2011 14:25
Aha, dorpjes ernaast zijn niks hoorWinking my eye Maar goed dat je het leuk heb gehad...

Even ontopic: gezien de weinige reacties ga ik mijn vraag wat aanpassen: Zou iemand een Holland's got talent logo kunnen maken maar dan alleen met Domburg's ipv Holland's? Dus wel gewoon met de nederlandse vlag?
Bootstrap    posted on 08-03-2011 21:59
Ik heb net een design gemaakt om op een t-shirt te laten drukken Happy, laughing Zal hem gaan dragen tijdens het draaien/feesten. Vind hem wel tof geworden, wat jullie?

niet klagen
Xurion    posted on 08-03-2011 22:02
Ik vindt hem tof! :P
Bootstrap    posted on 08-03-2011 22:05
Thanks! Is vooral ook grappig bedoeld, maar dat begrijp je natuurlijk wel. Ik ben met deze foto begonnen haha Cool

BA
DJSHAK3S    posted on 08-03-2011 22:07
Mr. T brothaa!!! Kij ruig
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

148 Users online: 52 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 16.430
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.125.948