Het algemene logo/photoshop topic (8/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 02-11-2009 15:29
Beste mensen,

Omdat ik het niet echt handig vind om al mijn geknutselde fotosoepjes en logo's in de Late Leeuw te posten heb ik dit topic aangemaakt. De bedoeling van dit topic is het posten van zelf gemaakte logo's e.d. waar anderen dan commentaar en feedback op kunnen geven.

Dus kom maar op met die logo's Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about Het algemene logo/photoshop topic ??

Vote :   2 members like this  

Stevendlv    posted on 14-02-2010 12:01
Ik vind de dieren er goed uitzien (!), maar het midden is wel erg leeg. Als daar informatie komt zal dat het vast wel opvullen. Ik zou nog even een keer kijken naar de lettertypen vooral die van NWSVhelix en Kom jij mijn schaapje aaien vind ik uit de toon vallen. Hopelijk kan je er iets mee!

Ow trouwens je kan hem natuurlijk ook op andere plekken uploaden dan mijn-album? Zoals je eigen website of Tinypic of iets dergelijks.
Bootstrap    posted on 14-02-2010 19:19
Bedankt voor je commentaar Happy, laughing Hier is de laatste versie. Ik heb de 'handgeschreven' lettertypen er wel ingelaten, omdat het voor wat meer afwisseling zorgt. Als het allemaal strakke fonts zijn ziet het er minder leuk uit. Ik ga nog wel even klooien met de lettergrootte, zodat de locatie meer opvalt en de prijs minder.

Als iemand nog commentaar heeft hoor ik dat natuurlijk graag Happy, laughing Ik vind mijnalbum btw wel handig, hij verkleint de foto's namelijk precies goed. Als je op de foto klikt ga je naar het origineel, daarbij zijn de kleuren wel goed volgens mij.

poster BOEF II

PS: DJR members zijn natuurlijk van harte welkom om langs te komen Happy, laughing Ik ga er ook even draaien, wel lekker commercieel en studentenmuziek.
User edit by Bootstrap on 14-02-2010 @ 19:21:58 (25%)
Ewoud    posted on 14-02-2010 20:56
Poster: Jorrit
Misschien geen photoshop, maar het komt wel voort uit een van mijn photoshop projecten (de flyer die je aan het einde ziet): de promo voor mijn feestje Niks is Tof op 30 jan.?

Ziet er heel erg goed uit! Ga denk ik binnenkort ook beginnen met tutorials te volgen voor Illustrator. Lijkt me egt vet om mijn eigen mooie logo's en posters?te ontwerpen voor feesten etc.

Welke track?heb je daar eingelijk onder zitten?

EDIT:
Srry voor dubbelpost
DJ Ecs
User edit by Ewoud on 14-02-2010 @ 20:58:04 (6%)
Bootstrap    posted on 14-02-2010 21:26
Die track heet 'Why Dont You (Original Mix) - Gramophonedzie'
qntr0l    posted on 14-02-2010 22:05
Wat een heerlijke track is dat zeg!
qntr0l    posted on 22-03-2010 08:38
Nieuw logo gefixt, beetje in de comicbook stijl, `KABOEM`, `POW`.

Bootstrap    posted on 01-05-2010 21:38
Ik heb net een SinuZ wallpaper gemaakt Happy, laughing Graag jullie mening.

SinuZ wall
danielvds    posted on 01-05-2010 22:31
Ziet er leuk uit!Smile Ik zou alleen wat meer met de achtergond doen..

Dit logo heb ik pas gemaakt voor een nieuw house label:

Visionair Records | Daniel Danté
Ziax    posted on 01-05-2010 23:02
Erg mooi bootstrap! Erg leuke site ook trouwens ! Ziet er heel pro uit vind ik, en aan je aantal boekingen te zien ben je erg goed bezig ook Winking my eye
User edit by Ziax on 01-05-2010 @ 23:04:40 (62%)
TheMole    posted on 15-06-2010 20:35
Xurion    posted on 15-06-2010 20:37
Haha die is nogal appart :P Old school?
T-to-the-J    posted on 15-06-2010 20:43
Haha, met een bijl(of weet ik veel wat) in een vinyl hakken :P Sommige members op dit forum zullen dat niet zo waarderen xD
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Xurion    posted on 15-06-2010 20:44
Ben je nu pizza courier of DJ :P
TheMole    posted on 15-06-2010 20:52
Haha, staat eigenlijk symbool voor samplen. :D Ik maak french house en daar wordt dat veel gedaan. Is gewoon letterlijk stukjes uit een plaat nemen voor eigen gebruik.
Xurion    posted on 15-06-2010 20:58
Ooh nu vat ik hem, grappig gedaan dan!
Bootstrap    posted on 20-06-2010 00:11
Het wordt weer tijd voor nieuwe visitekaartjes, dus bij dezen een nieuw ontwerpje. Ik heb een design gebruikt die ik hier een tijdje geleden al heb gepost. Laat maar weten wat je ervan vindt Happy, laughing

Visitekaartje
User edit by Bootstrap on 20-06-2010 @ 00:12:26 (1%)
Mixt-Ape    posted on 20-06-2010 00:18
Ziet er nice uit, ik zou het font en de kleur van 'exclusive house blablabla' veranderen, en de de t:, e: en w: wegdoen. Voor de rest echt super! Goed gedaan met de bollen, mooie gradient op de achtergrond en komt mooi overeen met de site!
Tekhead    posted on 20-06-2010 00:20
Poster: TheMole
Wou even mijn logo posten

Logo

http://www.archive.org/details/SantaCompana-ThePursuitEp

Respectloos vind ik, en je uitleg over je french house veranderd?daar niets aan !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bootstrap    posted on 20-06-2010 00:36
Poster: Mixt-Ape
Ziet er nice uit, ik zou het font en de kleur van 'exclusive house blablabla' veranderen, en de de t:, e: en w: wegdoen. Voor de rest echt super! Goed gedaan met de bollen, mooie gradient op de achtergrond en komt mooi overeen met de site!

Dankje Happy, laughing Ik heb er expres voor gezorgd dat de kleurstelling op de site lijkt, zodat het mooi 1 geheel vormt. Over die t, e en w heb je wel gelijk, die zijn eigenlijk helemaal nergens voor nodig Cool

Nog suggesties voor de font van exclusive blablabla? Ik vind het altijd heel lastig om goede fonts te vinden (die gratis zijn Cool). De font komt nu trouwens wel overeen met die op de website. En welke kleur had je in gedachten?
Sjoewe    posted on 20-06-2010 00:48
Die 'blobs' op de z maken het net een tikje onleesbaar. Misschien moet je ze iets meer blenden. Happy, laughing

Had een simpel ??n kleuren logo nodig voor allerhande toepassingen. Dekt wel fijn de grungie lading die ik graag in m'n sets heb.
User edit by Sjoewe on 20-06-2010 @ 00:48:52 (17%)
Mixt-Ape    posted on 20-06-2010 11:10
@ Bootstrap: Mijn uitspraak over het font neem ik eigenlijk terug. Achteraf gezien is het wel mooi, en past het nog goed bij mekaar. Misschien een goed idee om de onderste informatie en 'exclusive blablabla' in hetzelfde font te doen? Zo vormt het een mooi geheel...ik denk ook dat de letters wat meer karakter krijgen als je een iets warmere kleur neemt, zoals bijvoorbeeld een soort paars dat goed bij de rest past.

Ik wil trouwens je werk niet afkraken, ik vind hem echt wel mooi gemaakt!
Bootstrap    posted on 20-06-2010 11:42
Ik vind het alleen maar relaxt dat je de tijd neemt om commentaar te geven hoor Cool De fonts zijn nu al hetzelfde. Alleen is het onderste dikgedrukt en het bovenste in caps. Ik ben niet helemaal tevreden over de integratie van de onderste tekst, zoals jij ook aangeeft. Ik zal nog wat andere kleuren proberen en misschien nog wat trucjes uithalen. Kijken of het mooier wordt Happy, laughing Misschien is het ook gaaf als ik de onderste tekst ook zwart maak met een gloed erachter.

@ Sjoewe: Ik heb de donkere SINUZ tekst eigenlijk expres een beetje moeilijk te lezen gemaakt. Dan is het een beetje interessant om naar te kijken Happy, laughing Jouw logo ziet er gaaf uit! Lekker simpel en grungy.
Jorrit    posted on 20-06-2010 12:10
Poster: Bootstrap

Nog suggesties voor de font van exclusive blablabla? Ik vind het altijd heel lastig om goede fonts te vinden (die gratis zijn Cool). De font komt nu trouwens wel overeen met die op de website. En welke kleur had je in gedachten?

Ik zou die hele zin weg laten. Ik vind het gebruik van het woord 'Exclusive' zo'n rare hype. Wat maakt jou exclusief? Wat maakt jou meer exclusief dan DJ Jan en Sjaak op de hoek? Wanneer ben je exclusief? Zeg je tegen de helft van je boekingen nee, omdat je dan exclusiever wordt?
Sjoewe    posted on 20-06-2010 17:52
Ja inderdaad. Dat hoef je er helemaal niet op te zetten. Less is more. Daarnaast overhandig je je kaartje aan iemand persoonlijk, zo'n omschrijving is in zo'n geval wat mij betreft overdreven.
Xurion    posted on 20-06-2010 18:33
Heb vandaag met zwart mat plakfolie mijn logo op mijn laptop geplakt. Had ik zin in Happy, laughing En het is ook nog mooi geworden:

User edit by Xurion on 20-06-2010 @ 18:34:32 (2%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

88 Users online: 38 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 32.122
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.109.118