Poster: Helixon
Ik ben nog opzoek na een Logo.... Anybody?
Het is meer de bedoeling om eigen logo's hier te posten en dan feedback te krijgen. Momenteel zijn er zo veel mensen die een logo van me willen hebben dat je me beter ff een PM kunt sturen.
Poster: Bootstrap
@ Abram: echt heel mooi gemaakt allemaal! Doe ik je niet snel naDat unicornflakes logo is echt heel erg druk en gek, maar dat is ook wat het moet uitstralen, dus prima
@ Gerhard: Ziet er al leuk uit, maar ik vind de kleuren en de letters niet zo. Ik zou niet zo snel zo'n texture over je letters gooien. Succes ermee!
Poster: Gerhard
Tjah anders was het een beetje saai vondt ik zelf. Maar bedankt voor de tip je hebt ook wel wat gelijk het past er niet helemaal?bij. Ik zal wel vaker eens wat ontwerpen omdat ik in het nieuwe jaar eigenlijk ook een eigen website wil.
Poster: LilQuint
Hallo.
Je hebt een zeer mooi logo!
Zou jij er ook een willen maken omdat ik het heel erg moelijk vind.
Mij dj naam is: DJ Lil Quint (DJ mag ook weg)
Liefste staat er onder bijv. DJ & Producer
Kleur mag jij bepalen.
Me muziek style is house.
Groetjes!
PM me als je er een hebt gemaakt.
of stuur een mail naar: tiesto_8_djstef@hotmail.com
Poster: Dyno
Niet echt een bruikbaar logo, maar ben met een nieuwe website bezig en dit is een deel van de header.
Poster: Sandr
Waarom doet mijn plaatje het niet meer?
Poster: tek-zotic
lijkt een rechtopstaande vrachtwagen roov :d
Poster: Dyno
Voor mensen die graag willen leren met Photoshop te werken, raad ik deze site aan.
Misschien dat anderen nog meer links naar dit soort sites weet?
Poster: Xitrate
Wat moet je als een amateur-DJ met een logo?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.