dit zit erbij: rond de 180 cd's 50 gebrand de rest orgineel. american audio mcd510 american audio q3433 1 versterker van jvc 2 boxen van sony zeer goed geluid samen met de versterker! 2 actieve boxen van behringer 1 hoofdtelefoon van senheiser hd-52 alle kabels Het is een goede set om mee te beginnen en het geluid is goed voor heel wat man! Er is zeer goed mee omgegaan altijd stofvrij gehoudenalle bonnetjes nog wel aanwezig
voor foto's kijk dj-booth
What do you think about [TK] Gehele dj-set! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb dus misschien interesse in je mixer, Saskia in je cd speler, main in je Behringer boxen... Zo kom je er echt wel!
american audio mcd510 american audio q3433 1 versterker van jvc 2 boxen van sony zeer goed geluid samen met de versterker! 2 actieve boxen van behringer 1 hoofdtelefoon van senheiser hd-52
aangezien ze nu nieuw 88,- (even opgezocht) kosten bij de musicstore? en ze al 6 maanden gebruikt zijn moet ik even kijken wat ik ervoor overheb. ik pm je wel.
User edit by Delcone on 29-11-2009 @ 15:07:35 (8%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.