Versterker probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 30-10-2009 17:30
Sinds een paar weken terug heb ik een probleem met mijn versterker. Hij heeft een keer in een tennishal gestaan, en ik denk dat hij toen iets te veel geknald heeft. Ik hoorde het niet, heb afgesloten, en toen ik naar een andere locatie ging, en hem aansloot, schrok ik.

Alle lichtjes bleven aanstaan, en ondanks een paar keer aan/uitzetten en aansluiten op nieuwe stopcontacten blijft hij niet reageren, er komt dus ook geen muziek uit. Iemand een idee wat dit is, en of het te verhelpen is ? (en eventueel hoeveel dit zou kosten ?)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about Versterker probleem ??

Vote :   

Roov    posted on 30-10-2009 17:36
Misschien een zekering die is doorgebrand?
DJADMIN    posted on 30-10-2009 17:41
Zat ik ook aan te denken, maar mijn broertje is nogal technisch en hij zei dat het niet 1 2 3 gemaakt was...vandaar dat ik ging twijfelen.

in ieder geval, gaat om een DAP Palladium (ik meen de 2000)
Boyd    posted on 30-10-2009 18:08
De hoofdzekering kan het niet zijn, want dan zou er geen 1 lampje meer branden. Ik ben toch bang dat hij opengeschroefd moet worden.

Maar s'avonds werkte hij wel, tot je hem uitzette. En toen je hem weer aansloot was hij kapot?
DJADMIN    posted on 30-10-2009 18:16
Nouja, ik had m even in een tennishal gezet omdat we in ??n hal cardio tennis hadden (op muziek) en in de andere hal hadden we tennistraining van mij. Heb de muziek aangezet, op hard. Na een uur kwam ik in de zaal, en het viel me op dat de muziek erg hard stond. Weet niet of iemand aan de apparatuur gezeten heeft, maar die stond best afgeschermd...toen heb ik meteen alles correct afgesloten, en heb het mee naar boven genomen om het daar opnieuw aan te sluiten. Toen kreeg ik alle lichtjes ineens...
-Richard-    posted on 30-10-2009 18:18
EDIT) mijn post was niet meer relevant. dacht tijdens vervoer iets gesneuveld misschien maar dat kan dan dus ook niet...
User edit by -Richard- on 30-10-2009 @ 18:19:33 (59%)
main    posted on 30-10-2009 18:39
wij hadden ook zoiets met een versterker, we zetten m aan en kregen eerst een soort van knal geluidje (als je je boxen ineenkeer hard aanzet krijg je dit ook maar dan zachter)
en daarna bleven alle lampjes branden en stonden die meters naar rechts.. komt geen geluid meer uit
JollyJunkie    posted on 30-10-2009 18:43
Poster: main
wij hadden ook zoiets met een versterker, we zetten m aan en kregen eerst een soort van knal geluidje (als je je boxen ineenkeer hard aanzet krijg je dit ook maar dan zachter)
en daarna bleven alle lampjes branden en stonden die meters naar rechts.. komt geen geluid meer uit

Misschien wel handig om te melden hoe je het hebt opgelost, of doet hij het nog steeds niet?
-Richard-    posted on 30-10-2009 18:56
Denk in elk geval ff laten nakijken! Klinkt zo niet dat je dat even gemakkelijk zelf fixt?
Vaak kun je (althans hier bij de plaatselijke electronica/audioboer) tegen gering kosten na laten kijken, en dan beslissen aan de hand daarvan of je 't meteen wil laten repararen.

This is an old Topic

No new postings for 5.583 days.
 Post CommentThat would be 186.1 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

94 Users online: 38 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 11.530
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.679.545