Hallo. Ik ben 11 jaar en wil ook beginnen/leren. Ik kan een een set kopen: 2 x technics? sl 1200 compleet met kappen en tonar banana 1 x behringer 700 mixer en ongeveer 300 platen
voor ?? 600,-
is dit duur of goed?
Groetjes
What do you think about technics sl 1200 etc. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
das een nette set, alleen moet je wel goed testen of de mixer het doet, en of er niks kraakt (ik zeg dit niet omdat het een behringer is ) als de mixer wel kraakt, ding dan wat van de prijs af. ook moet je goed kijken of die platen wel jouw smaak zijn. kopieer er een paar uit de lijst, en zoek eens op youtube of je het wat vindt. Verder is het best een nette prijs.
ik heb mijn technics 2 jaar terug kunnen verkopen voor 650 euro de set, plus stofkappen en van die speciale naalden (je hebt ze in type 'nightclub' etc. ben ff de naam kwijt)
hier is de set dus goedkoper, en krijg je er een simpele mixer en platen bij. super deal lijkt me, mits alles nog in orde is!
langsgaan, alles checken en uitproberen. Aan de toon in je startpost te horen, zou ik een ervaren DJ meenemen. Als alles in orde is of voor een prikkie te repareren (ledje ofzo), dan is de prijs erg mooi... en heb je een superset binnen...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community