Wacom Nextbeat, wat denken jullie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 27-10-2009 14:19
Introducing: the Wacom Nextbeat! draagbaar, touchscreen, effectjes en de hele mikmak.
enkele links
en natuurlijk een plaatje:
Je kunt dus superhandig de module eruit klikken! Je maakt gebruik van SD kaartjes, die je alleen achterin het apparaat kunt verwisselen. Ook is er goed over de lay-out nagedacht, je hebt slechts een play en een cue knop. Ook heb je een kei mooi touch jog ala Stanton SCS 3d.?

Prijs? slechts een luttele 1300 euries. Ik zeg: lekker doorsparen voor een NS7. wat denken jullie?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

What do you think about Wacom Nextbeat, wat denken jullie ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 27-10-2009 14:22
WTF, als ik dit zie denk ik al nee laat maar Happy, laughing.
Bootstrap    posted on 27-10-2009 17:06
Best een vet ding, maar ik ben een beetje huiverig over die touch control dingen. Ik heb veel liever knoppen, faders en platters. De Korg Kaoss Pad mini bevalt me ook niet echt.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Twello    posted on 27-10-2009 17:10
Numark NS7 natuurlijkCool
Dyno    posted on 27-10-2009 17:28
Wat Wacom betreft; het is een goed merk. Ik heb net een Wacom Bamboo Fun - Pen & Touch gekocht (ter vervanging van mijn muis), en daar ben ik nu al erg tevreden over.

Maar ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Ik moest gelijk aan de Pacemaker denken. En dat vond ik niet zo'n geweldig ding.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Mixt-Ape    posted on 27-10-2009 20:37
Heb zelf een Wacom Intuos, deftig ding! Over dit ding ben ik echt helemaal niet zeker hoor...
Nood    posted on 27-10-2009 20:42
Het ziet er alleszins waco uit:d
Volgens mij is het toch niet iets waar iedereen op zit te wachten hoor
baath    posted on 27-10-2009 21:48
als ie er eenmaal is zal ik er toch echt is een keer mee gaan spelen.
en kijken wat het nou echt is.

wacom staat echt bekend om goede kwaliteit produkten laat het dan alleen niet in de dj gear zijn.
ben echt benieuwd....
Bambilaner    posted on 27-10-2009 21:56
Ik zou het iig eens willen uitproberen. Misschien iets voor mee te nemen op reis enzo, als ik eens een groot budget op overschot heb Happy, laughing
www.facebook.com/vinniebegooddj
Sebasz    posted on 27-10-2009 23:01
Oke
En wat kun je er mee?
juless    posted on 27-10-2009 23:11
hmmm wacom die de dj gear in stapt ben benieuwd wat dit te brengen heeft, in de grafische wereld staat wacom in ieder geval goed bekend!
TheDutchDecks    posted on 27-10-2009 23:21
Poster: Bootstrap
Best een vet ding, maar ik ben een beetje huiverig over die touch control dingen. Ik heb veel liever knoppen, faders en platters. De Korg Kaoss Pad mini bevalt me ook niet echt.

toen ik men KRK's ging halen heb ik ook even wat met die Korg pads staan spelen, de KP3.
maar het beviel mij ook niet?helemaal, dat touch werkt niet direct genoeg na mijn gevoel.
daarna?nog met de efx-500 gespeeld?want die was toen?ff duur als de KP3.
maar ik vond die dan weer niet genoeg?toegevoegde waarden hebben?voor ?350,-

on topic: waarom is het handig dat die module eruit kan,
ik bedoel dat is weer een punt waar die aan stuk kan gaan.
?
Estacy    posted on 27-10-2009 23:24
volgens de site kun je dan lekker rondlopen en je performance nog levendiger maken. als ik een set van 6 uur heb, weet ik niet of dat de hele tijd rondspringend wil doen.
RemcoV    posted on 27-10-2009 23:30
Ik zie dit niet gebeuren, kun je lachen als iemand dat ding van je afpaktCool
Estacy    posted on 27-10-2009 23:59
of de batterijen zijn op :p en wat als je alles op je sd kaart heb afgespeeld? dan moet de muziek stoppen, en jij kunt dat stomme kaartje gaan verwisselen
Bambilaner    posted on 28-10-2009 13:43
Poster: Estacy
of de batterijen zijn op :p en wat als je alles op je sd kaart heb afgespeeld? dan moet de muziek stoppen, en jij kunt dat stomme kaartje gaan verwisselen

Op die kaartjes van tegenwoordig (tot zelfs 64 GB dacht ik?) kan wel wat muziek...
Ik denk dat dit ding sowieso niet echt bedoeld is voor professionele performances, maar dat het eerder als leuk (en duur) speelgoed op de markt wordt gebracht...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Bass_von_D    posted on 28-10-2009 13:43
Haha als ik het zo bekijk is het een ideaal aparaat voor op de kermis ...

wat jullie ?
MaximDJ    posted on 28-10-2009 13:45
Dure Bart Smit zooi
Party Sensations. Excellence in entertainment.
baath    posted on 05-11-2009 15:36
Net ff de nextbeat vast gehad...

en moet zeggen super vet apparaat :D

This is an old Topic

No new postings for 5.577 days.
 Post CommentThat would be 185.9 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

110 Users online: 44 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 9.958
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.677.973