Wat leuk, het is weer zo ver, ??n van de standaard onderwerpen. Lalalalalala effecten, blablabla staat in club.
Koop de Xone
. De 700 is niet van lage kwaliteit, maar als je andere bakken in de prijsklasse bekijkt, zoals de 42, dan haalt de kwaliteit van de 700 het er bij lange na niet bij. Die effecten, wat moet je ermee. Die standaard effectjes zijn ondertussen zo afgezaagd dat ik al misselijk word nu ik er aan denk. Flangertje enzo. Met echo en delay kan je echt vette dingen doen, maar de interface op zo'n compacte effecten afdeling op een paneel is gewoon vercracked. Dan zit er ook nog zo'n filtertje op, of je daar blij van moet worden, ik zeg van nee. De kwaliteit zuigt nog harder dan een poolse hoer, klinkt goedkoop. Waarom die mixers dan op zo veel plekken staan? Omdat elke anjer ermee kan werken.?
De Xone heeft filters waar je wel blij van word, veel instelmogelijkheden. Als je echt goed leert omgaan met filters, de mogelijkheden is goed verkent en er veel mee aan prutst ontdek je echt hele vette dingen, erg jammer dat veel mensen niet die moeite nemen, maar als je er goed mee bent geeft het natuurlijk wel wat extra flair
.?
En mocht je dan eens serieus aan de gang willen met effecten, koop je een efx of kaoss pad en dan heb je een fatsoenlijke interface waarmee je effecten wel op een serieuze manier kan gebruiken.?