Poster: Wouterjan
Mischien is de Jb system imove 5s wat?
Poster: timmy90
ik kan via iemand 2 martin scx 500'en kopen voor 350 euro, inclusief doos en bonnen,
14 maand oud, denken jullie dat dit een goede koop is?
ze zijn ongeveer 2x per maand gebruikt op een drive in...
kopen of niet?
Poster: b-shock
Ja daar dacht ik ookal overna. mooie movingheads voor een lekker prijsje.
Poster: IllusionPoster: b-shock
Ja daar dacht ik ookal overna. mooie movingheads voor een lekker prijsje.
Mag ik vragen wat de reden is dat je moving heads wil aanschaffen? Op je 14e moving heads aanschaffen is een verspilling. Heb je een drive-in show? Heb je geluid al compleet? Of is het gewoon omdat het vet is,? en omdat je het perse wil hebben.
Heb je nagedacht of je hem via DMX wil besturen?? of wil je ze gewoon zonder DMX Controller. Anders moet je ook die nog aanschaffen. Waar ga je ze voor gebruiken? Zoals hierboven wordt beschreven kan je beter gaan voor een paar leuke scans. Die Martins zijn best goed!Ja ik ik heb een drive-in. en ik ben 15. Ik heb geluid, al wat lichten een dj set met flightcase alles compleet alleen nog lichten dmx controller heb ik ookal.
Poster: ThirTeen
Ik denk dat we deze jongeheer niet kunnen overtuigen dat movinghead niet ideaal zijn voor zijn drive-in. Als je al mvh's hebt hangen dan moet de rest ook deftig in orde zijn.
En voor het geld van 2 mvh's kan je beter 4 goede scans kopen of 2 echt deftige.
Poster: mp
... als je voor een movinghead gaat besef dan dat je moet gaan kiezen tussen spot of wash ....
Poster: zrcl0272
Spot heeft een gobowiel en een kleurenwiel
Wash heeft enkel een kleurenwiel
Poster: BoydGrift
Al nagedacht over het vervoer? Scanners zijn kleiner en lichter dan movingheads.
Movingheads zijn 2x zo duur als scanners, dus inplaats van 2 goedkope mh's 2 goede scanners of 4 goedkopere scanners.
Martin mania scx500 (duur maar wel kwaliteit)
of een set JB Winner's. Je kunt natuurlijk ook 4 JB dynamo's kopen.