Poster: BigSignIk gebruik al jaren mij HP als micro, de zeldzame keer dat ik een micro nodig heb, is het aaschaffen ervan niet waard, en idd ge moet hem niet als zang micro gebruiken, maar hij doet met een goede geluidskwaliteit prima dienst als je eens een oproep of mededeling moet doen, mijn HP's hebben daar nooit problemen mee gehad.
?Ik doe mijn koptelefoon gewoon?in de ingang van de MIC op mijn DJM800. En als ik dan in een van de oordoppen praat dan kan ik hem als mic gebruiken Maar is dit slecht of niet?
Poster: BigSign
De titel zegt het al, Mijn vraag is, is het slecht om je koptelefoon als microfoon te gebruiken? Ik vind het soms nog wel is grappig om dat te doen. Maar kan mijn HDJ1000 hier stuk van gaan?
Poster: ArCee
Het klinkt natuurlijk voor geen meeeeeeeeeeeeeeeter dus vanuit dat standpunt zo'n nutte en zinloze vraag!!
Volgende gaat vragen: Is het slecht om mijn cdj als dienblad te gebruiken??
Poster: Roalin
@ Phenix en MaximDJ
Ik heb het ook een keer gehoord. Maar dan met een profi Shure, en dat deed het heel erg goed!
Leuk als grapje! Iemand staat op het podium en wil gaan praten, hoort ie muziek door de mic! :p
Poster: ArCee
Volgende gaat vragen: Is het slecht om mijn cdj als dienblad te gebruiken??
Poster: BouncyPoster: JollyJunkie
Mijn mixer heeft gewoon een jack input.
Dat heeft niks met fatoom te maken (A)
DJ mixers hebben vrijwel GEEN fantoomvoeding
Zit je ons een beetje bang te maken voor niks?
Dus voor de duidelijkheid (zonder moeilijke termen, we volgen niet allemaal een ingewikkelde geluid technische studie), je mixer en headphone kunnen niet kapot door rare phantoom spook en vampier stroom? En dan heb ik het over een dj mixer, iets waar 95% van dit forum mee werkt.
Heb het net geprobeerd, het is wel grappig, beetje beatboxen en spitten op me kamer! Voelde me even 50cent voor 2 minuten (h) West Side!
Poster: SnoeyPoster: BouncyPoster: JollyJunkie
Mijn mixer heeft gewoon een jack input.
Dat heeft niks met fatoom te maken (A)
DJ mixers hebben vrijwel GEEN fantoomvoeding
Zit je ons een beetje bang te maken voor niks?
Dus voor de duidelijkheid (zonder moeilijke termen, we volgen niet allemaal een ingewikkelde geluid technische studie), je mixer en headphone kunnen niet kapot door rare phantoom spook en vampier stroom? En dan heb ik het over een dj mixer, iets waar 95% van dit forum mee werkt.
Heb het net geprobeerd, het is wel grappig, beetje beatboxen en spitten op me kamer! Voelde me even 50cent voor 2 minuten (h) West Side!
dj mixers hebben idd geen fantoom(48v) uitgang dus op een dj mixer is het gewoon veilig
Poster: MaximDJ
Kan het echt dat je je Mic als Headphone gebruikt Daar kan toch geen geluid uit komen? Dan van HP als mic kan wel, maar het klinkt als de tering.