Poster: BigSign
Ik doe mijn koptelefoon gewoon?in de ingang van de MIC op mijn DJM800. En als ik dan in een van de oordoppen praat dan kan ik hem als mic gebruiken Maar is dit slecht of niet?
Poster: Bouncy
Mwha... K weet niet of ie fantoomvoeding leuk vind, maar hij kan d'r wel tegen zolang er niet te veel geluidsdruk in komt (scheurt t ding enzo..)
Poster: Estacy
nou heeft volgens mij niet elke mixer fantoomvoeding. of zit ik er nu naast...
Poster: JollyJunkie
Mijn mixer heeft gewoon een jack input.
Poster: BouncyPoster: JollyJunkie
Mijn mixer heeft gewoon een jack input.
Dat heeft niks met fatoom te maken (A)
DJ mixers hebben vrijwel GEEN fantoomvoedingSorry ik vatte het ff verkeerd op, had net jjou stukje gelezen over XLR dus ik las bij Estacy's post XLR ipv fantoomvoeding?
Poster: Bouncy
DJ mixers hebben vrijwel GEEN fantoomvoeding
nou heeft volgens mij niet elke mixer fantoomvoeding. of zit ik er nu naast...
Poster: Flexii
Dat wou ik dus net zeggen ik begon dit topic te lezen en ik had zoiets van wt.. is dit dan voor bullshit een djm800 heeft zowieso geen phantoom voeding en alle andere dj mixers ook niet, dus ik vond het verhaal van bouncy al raar, bovendien als een mixer phantoom voeding heeft dan kun je die aan en uit zetten, want voor een normale zang mic gebruik je helemaal geen phantoom voeding
als je al een studio mixer hebt lijkt het me sterk dat je alles opneemt met HP's....
Poster: Stagiar
omdat microfoons MONO zijn?
Poster: Nood
Maar het klopt wel, als ik mijn hp op mono zet dan kan ik maar in 1 kant spreken en in stereo in 2 kanten
(of was het net omgekeerd?)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.