Poster: JollyJunkie
Estacy, ik denk niet dat iedereen het fijn vind dat je ** hard zegt, ik heb er zelf geen problemen mee, en ik snap het ook wel omdat je dat op msn wel vaak gebruikt en als je dan iets snel typt op DJR je het ook zegt, maar niet iedereen is er blij mee denk ik...
Poster: Esmee
Wat is een DJ?
Een Deejay is iemand die mensen vermaakt dmv muziek te draaien.
Hoe serieus ben je erin?
pff hoe serieus...
Ik zie het gewoon als een leuke hobby. Als je ergens voor gevraagt wordt en ik zeg er ja op, kom ik altijd mn beloftes na.
Hoe ver ga je?
Als het mij niet teveel geld kost en niet teveel tijd eist die ik dan niet meer kan besteden aan school, ver. Mits mn ouders mij het niet verbieden.....
Poster: Bouncy
Nog even over die motivatie:
Iets wat ik ook veel mis inderdaad bij DJ's van mijn leeftijd is de motivatie en de passie.
dat merk ik ook. veel mensen denken van, oh een dj is populair dus wordt ik dat ff. zo werkt t niet. alle grote dj's hebben een passie voor muziek en als je niet alles er in steekt om het te maken als dj, zul je het ook niet maken. punt.
Poster: ArTy
Ik vind dat jullie een beetje aan het overdrijven zijn met opmerkingen als je gebeld word moet je die klus aannemen omdat je DJ bent.. Beetje onzin.
Ik doe gewoon wat ik als eerst afgesproken heb, als ik al 3 maanden geleden afgesproken heb om iets te gaan doen met vrienden en nu belt iemand met een standaard klus dan zeg ik daar gewoon nee op hoor.
Verder draai ik ongeveer elke week in een danscaf? maar mijn vriendin vraagt wel eens of ik een keer
niet wil draaien, dan draai ik die week ook gewoon niet (meld me wel af). Nog nooit een klacht over gehoord.
Ook het verhaaltje dat als je 1 keer in het jaar ergens draait je geen DJ bent,?dus iemand die thuis gitaar speelt en niet optreed mag zich geen gitarist noemen?
Een DJ is in mijn ogen gewoon iemand die weet hoe de gear werkt en netjes platen aan elkaar plakt (op wat voor manier dan ook). Dat hij afspraken wel of niet nakomt heeft verder totaal niks met het DJ zijn te maken maar gewoon of je manieren hebt of niet.
Nog even over die motivatie:
Iets wat ik ook veel mis inderdaad bij DJ's van mijn leeftijd is de motivatie en de passie. Veel mensen van mijn leeftijd (en jonger) willen graag popiejopie zijn, en denken dan, ik word effe DJ... maar zo makkelijk is het niet.. K zie ook veel mensen die na een jaar hun setje weer verkopen. Verder zeek ik laatst iemand een beetje af (maar verder wel netjes gebleven, t was opbouwende kritiek) omdat ie mij een mixtape stuurde die nergens op sloeg, vond ie dat ik een grote bek had en dat ik eigenlijk maar een klein mannetje was want hij had in een grote club gedraait (hij noemde nog een naam... weet ik effe niet meer..). Dus ik zij tegen hem... zoooooooo... vet... maareuh... moet ik nou onder de indruk zijn?
Hij: ja, jij hebt het nog niet bereikt.
Ik: Ja, dus? ik bereik andere dingen op DJ gebied, maareuh, heb je daar een beetje goed gedraait?
Hij: Jacker!
Ik: Hmm, dus je mocht weer terug komen.
Hij: Nee...
K bedoel... ALLE feesten die ik heb gedraait heeft de opdrachtgever gezegd: jou willen we de volgende keer weer hebben, DAT is iets om trots op te zijn!
Maar ik dwaal af.. T komt er op neer dat die persoon waar ik het net over had geen DJ meer is.
Verder weetikeffeniksmeertezeggen....
Wat je ziet bij de "nep" dj's is vaak dat ze GIGANTISCH arrogant zijn, en van alles denken te kunnen flikken, zichtzelf te kunnen beoordelen blablabla, dat zegt voor mij vaak al genoeg! (t zelfde geld trouwens voor mensen die zichzelf voorstellen met hun DJ naam en niet hun echte naam gebruiken, dat zegt voor mij ook al veel (dan zijn het mensen die DJ zijn voor het stoere vaak!))
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.