De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (31/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 06-11-2009 01:54
Nokia telefoons zijn prulle, altijd wel iets mee aan de hand.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dj_Fantasy    posted on 06-11-2009 02:03
Ik zweer bij Samsung.
1ste gsm was een Nokia, die viel van de ene op de andere dag uit en was onherroepelijk dood verklaard.
2de gsm was een samsung, nooit geen problemen uiteindelijk verkocht.
3de gsm was een sony ericson die ik na welgeteld 3 maanden had weggesmeten.
Had op een bepaald moment toetsenbord in 1 hand en het schermpje in de andere hand.
en nu 4de en 5de gsm terug een Samsung en blijf er toch over opscheppenWinking my eye
dj2dj.nl
Tomazos    posted on 06-11-2009 02:10
i (L) my iphone
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
RemcoV    posted on 06-11-2009 04:02
Poster: Tomazos
i (L) my iphone

iPhone is de shit mothaf**kaaa!Cool
Estacy    posted on 06-11-2009 07:17
Poster: Tekhead
Nokia telefoons zijn prulle, altijd wel iets mee aan de hand.

ik ken anders wel een nokia die al heel wat overleeft heeft (zand, water, 2m val op beton). en dat zie ik een andere telefoon nog niet zo snel doen (buiten de Landrover S1 telefoon)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MaximDJ    posted on 06-11-2009 08:43
Poster: Estacy

ik ken anders wel een nokia die al heel wat overleeft heeft (zand, water, 2m val op beton). en dat zie ik een andere telefoon nog niet zo snel doen (buiten de Landrover S1 telefoon)

Dan heb je een "oneofakind:p" Alle Nokia's die ik heb gehad waren allemaal prut, net zoals de LG's. Het enige goede is SamsungHappy, laughing Of Iphone
Party Sensations. Excellence in entertainment.
justjustin    posted on 06-11-2009 08:51
Poster: MaximDJ

Dan heb je een "oneofakind:p" Alle Nokia's die ik heb gehad waren allemaal prut, net zoals de LG's. Het enige goede is SamsungHappy, laughing Of Iphone

eigelijk mag ik hier niets over zeggen aangezien ik een telefoonverkoper ben...Maar wat een rommel maakt NOKIA de laatste tijd! Geen inovatie! ze lopen echt achter de feiten aan! en aangezien dure telefoons (softwarematig) van nokia vaak gerepareerd moeten worden ben ik er wel redelijk klaar mee...

Iphone +
BlackBerry +
Samsung +
LG +
Sony Ericsson +

Sonim -
Nokia -
User edit by justjustin on 06-11-2009 @ 08:51:31 (4%)
Stefjuuh    posted on 06-11-2009 08:55
LG een +? Ik mocht die van mij (de cookie) ook een keer terugsturen voor software... en ik ben niet de enige..

Daarbij zijn die batterijen rot van vele LG's na een jaar..
justjustin    posted on 06-11-2009 09:02
Poster: Stefjuuh
LG een +? Ik mocht die van mij (de cookie) ook een keer terugsturen voor software... en ik ben niet de enige..

Daarbij zijn die batterijen rot van vele LG's na een jaar..

Cookie heb ik echt weinig terug gehad! het idee dat je niet de enige bent met klachten is waarschijnlijk omdat dit toestel enorm veel is verkocht...Accu precies het zelfde! maar de ervaring kan bij jou nattuurlijk anders zijn!
Kwa inovatie en style krijgt LG daarom een + Winking my eye...

En nu hou ik er over op anders ga ik er te diep op in hahahaha
Adrien1989    posted on 06-11-2009 09:08
Poster: MaximDJ
Poster: Estacy

Mijn ervaring is andersom whewhe. Nokia blijft heel, Samsung gaat altijd stuk, Sony Ericson is ook goed. Nu heb ik weer een Samsung, maar is toch verzekerd whewhe.

Stefjuuh    posted on 06-11-2009 09:13
Samsung altijd stuk? Ik heb een e390, welke ik al 2 jaar gebruik (en soms zelfs misbruik, gewoon het slidersysteem goed testen enzo) die het dan weer nog PRIMA doet..
TimmyV    posted on 06-11-2009 09:16
Even over Nokia. Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met nokia telefoons. Heb thuis nog steeds de 3310, 3310i, 6600. En nu een E75 in gebruik. De 3310 heeft alles meegemaakt. Heb hem al uit de sloot gevist en hij is echt 100x gevallen waaronder zeker 3x van de trap. Doet het nog steeds. Heb wel een keer de cover moeten vervangen maar die kon je zo overal kopen. De rest doet het ook nog steeds. De E75 heb ik ook altijd bij me als ik uitga en als er dan iemand op je rug springt terwijl je staat te smsen, dan klettert dat ding op de grond. Hij is al 2x gevallen(niet eens eigen schuld) maar doet het nog perfect buiten een deukje in de metalen rand en wat krasjes.

Ik vind Nokia zeer gebruiksvriendelijk en mijn volgende telefoon wordt ook zeker weer een Nokia.

laat maar eens een iphone vallen van anderhalve meter hoogte. Door het glas is het zo'n ongelofelijk breekbare telefoon. Sowieso alle touchscreen telefoons.
Let's go f*cking mental
Adrien1989    posted on 06-11-2009 09:23
Poster: Stefjuuh
Samsung altijd stuk? Ik heb een e390, welke ik al 2 jaar gebruik (en soms zelfs misbruik, gewoon het slidersysteem goed testen enzo) die het dan weer nog PRIMA doet..

Dat is nog wel een vrij stevige ja, maar al die touchscreen dingen en die hele dunne dingen enzo d900 ging nog, maar toen vanaf u600 werd het minder.
FML    posted on 06-11-2009 10:40
Bij mij gaan ze toch niet langer mee dan een jaar welk merk dat het ook is !
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Flexii    posted on 06-11-2009 10:47
Ik persoonlijk vind LG echt schrot, tv's, koelkasten enzo mogen dan wel ok zijn, maar telefoons vind ik echt een ramp, tot nu toe heb ik van niemand in mijn directe omgeving gehoord dat zijn of haar lg wel goed was en niet een keer heeft moeten terugsturen.

Ik ben sowieso ook niet zo dol op touchscreen telefoons, dat gaat allemaal snel kapot enzo en ook van die klapdingen en slidephones

heb nu een samsung gewoon vast zeg maar, gewoon toetsen geen rare dingen gewoon om te bellen en smsen:P
Mixt-Ape    posted on 06-11-2009 11:12
Heb zelf een LG, NOOIT KOPEN MENSEN!
justjustin    posted on 06-11-2009 12:20
Poster: Mixt-Ape

ik ga er nog 1x tegen in en daarna hou ik er over op :P

Het is onzin dat LG een slecht merk is! aan het aantal reparaties is te zien dat LG NIET meer terug komt dan bijvoorbeeld een Nokia/Samsung/apple, het idee leeft nog wel heel erg dat dit het geval is maar hier is statistisch niets van waar! (uiteraard komt nokia?meer terug voor garantie maar dit komt doordat het meer verkocht word)?LG is ??n van de meest inoverende merken met gedurfde designs (maar dat is altijd nog een mening uiteraard).

Ook het idee van een touchscreen dat gevoeliger is voor breken of zoiets dergelijks is ook niet waar! Wel is het?zo dat een touchscreen toestel een groter display heeft en dat door een groter display het bij bijvoorbeeld vallen sneller geraakt wordt.

Ik heb mijn zegje gedaan!Cool

en 1700 posts...
User edit by justjustin on 06-11-2009 @ 12:36:47 (2%)
Gerhard    posted on 06-11-2009 12:59
Mijn LG is al een aantal keren gevallen en zit best vol met krassen maar verder totaal geen problemen mee.
ccc    posted on 06-11-2009 13:02
Nu heb ik die nieuwe msn verplicht moeten installeren.
Alleen als iemand of ik zelf een paar dingen achter elkaar zegt somt hij deze op.
Voorheen kreeg ik dan Ccc zegt: en dan weer opnieuw Ccc zegt:.
Zit deze optie er niet in ik vind het namelijk niet?
justjustin    posted on 06-11-2009 13:35
Poster: ccc
Nu heb ik die nieuwe msn verplicht moeten installeren.
Alleen als iemand of ik zelf een paar dingen achter elkaar zegt somt hij deze op.
Voorheen kreeg ik dan Ccc zegt: en dan weer opnieuw Ccc zegt:.
Zit deze optie er niet in ik vind het namelijk niet?

volgens mij als je er een coma achter zet kan je ook het andere adres invoeren (deze zoekt hij dan ook op in je adresboek)
Crazy    posted on 06-11-2009 13:46
Zit er niet meer in nee, heb ik ook, het is echt enorm wennen! Ik stond ook versteld toen ik dat bericht kreeg dat ik verplicht was het te upgraden, want ik was de enige uit m'n omgeving.
DjVictorF    posted on 06-11-2009 14:31
Poster: Mixt-Ape

Helemaal gelijk! Heb nu de Vieuwty. Zit allemaal shit achter het scherm. Kan soms bijna niet zien wat er staat. Hij is heeul sloom. Moet precies 30 seconden wachten voordat hij mijn muziek map open maakt.
Die camera is 5 minipixels inplaats van 5 megapixels.
@Justjustin: Ik denk dat de meeste mensen te lui zijn om hem terug te sturen. (waaronder ik)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
LouisCasper    posted on 06-11-2009 15:10
Nokia's kunnen echt wel tegen een stootje hoor, een vriend van me gooide m regelmatig tegen de muur en had zelfs met een passer een gaatje in de batterij geprikt en nog bleef dat ding het doen!
Ikzelf heb nu de Sony Ericsson C902, en ben er best tevreden over.
http://www.louiscasper.com
MaximDJ    posted on 06-11-2009 15:24
Leuk om te zien dat de ene wel een goede heeft en de andere een totaal niet goede...:p Maargoed, ander onderwerp maar ?weer:p Uhmm...Iemand zin in bami?:p
Party Sensations. Excellence in entertainment.
TimmyV    posted on 06-11-2009 15:26
Bami goreng??Smile
Let's go f*cking mental
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

69 Users online: 33 Guests (36 Unknown)
Pages generated today : 8.168
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.680.266