Poster: Tomazos
i (L) my iphone
Poster: Tekhead
Nokia telefoons zijn prulle, altijd wel iets mee aan de hand.
Poster: Estacy
ik ken anders wel een nokia die al heel wat overleeft heeft (zand, water, 2m val op beton). en dat zie ik een andere telefoon nog niet zo snel doen (buiten de Landrover S1 telefoon)
Poster: MaximDJ
ik ken anders wel een nokia die al heel wat overleeft heeft (zand, water, 2m val op beton). en dat zie ik een andere telefoon nog niet zo snel doen (buiten de Landrover S1 telefoon)
Dan heb je een "oneofakind:p" Alle Nokia's die ik heb gehad waren allemaal prut, net zoals de LG's. Het enige goede is SamsungOf Iphone
Poster: Stefjuuh
LG een +? Ik mocht die van mij (de cookie) ook een keer terugsturen voor software... en ik ben niet de enige..
Daarbij zijn die batterijen rot van vele LG's na een jaar..
Poster: MaximDJPoster: Estacy
Dan heb je een "oneofakind:p" Alle Nokia's die ik heb gehad waren allemaal prut, net zoals de LG's. Het enige goede is SamsungOf Iphone
Mijn ervaring is andersom whewhe. Nokia blijft heel, Samsung gaat altijd stuk, Sony Ericson is ook goed. Nu heb ik weer een Samsung, maar is toch verzekerd whewhe.
Poster: Stefjuuh
Samsung altijd stuk? Ik heb een e390, welke ik al 2 jaar gebruik (en soms zelfs misbruik, gewoon het slidersysteem goed testen enzo) die het dan weer nog PRIMA doet..
Poster: Mixt-Ape
Heb zelf een LG, NOOIT KOPEN MENSEN!
Poster: ccc
Nu heb ik die nieuwe msn verplicht moeten installeren.
Alleen als iemand of ik zelf een paar dingen achter elkaar zegt somt hij deze op.
Voorheen kreeg ik dan Ccc zegt: en dan weer opnieuw Ccc zegt:.
Zit deze optie er niet in ik vind het namelijk niet?
Poster: Mixt-Ape
Heb zelf een LG, NOOIT KOPEN MENSEN!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.