Poster: TimmyV
Wat een ongelofelijk vette remix??die wil ik wel in mijn collectie hebben.
Gewoon om mensen helemaal gek te maken(op een positieve manier)
Poster: Hardshortklinkt niet goed, wat is er gebeurd dan??
Vandaag geleerd dat ook in je eigen vriendenkring smerige stokers kan hebben!
Ben zo over de zeik dat ik spontaan weer aan de 2 jaar oude tabak ben geslingerd!
Gelukkig vanmiddag een reloop IQ2+ usb halen hopelijk vrolijk ik daar wat van op..
Poster: DJADMIN
haha Thomas, hoe heet die jinglebellsmix op t begin van dat SMF filmpje ? Zal een crookers mash up zijn, vind m erg vet !
Poster: Arty
Owja, ik kwam laatst nog twee technics SL-1210MK2 tegen in de berging van me residentie, mag ze waarschijnlijk hebbeOf ja, in bruikleen, maar ze zullen ze toch hooguit 1 keer in het jaar moeten hebben dus de rest van de tijd staan ze dan bij mij
Poster: Yorick
Nieuwe Avater!!:D
Poster: feranoavond, maar wet nou niet of di nou wel hlmaal de bedoeling is, ik bedoel , lullen ok, maar zinvol tegen elkaar praten is toch echt te veel
Goedenavond allemaal
Poster: Leo981
avond, maar wet nou niet of di nou wel hlmaal de bedoeling is, ik bedoel , lullen ok, maar zinvol tegen elkaar praten is toch echt te veel
avond, maar wet nou niet of di nou wel hlmaal de bedoeling is, ik bedoel , lullen ok, maar zinvol tegen elkaar praten is toch echt te veel
Poster: DjVictorFgeenidee, ik zeg maar wat, en wat ben jij onbeleefd zeg, niet eens ff hoi zeggen!en ook nog eeens niet kloppen!
Is gewoon prima wat hij doet hoor. Mensen wensen hier ook elkaar een goeden morgen, dus waarom niet ook een goeden avond?
Poster: Saskia
Heb op tijd een mailtje gestuurd naar school. Nu mag ik misschien draaien op het gala!
geenidee, ik zeg maar wat, en wat ben jij onbeleefd zeg, niet eens ff hoi zeggen!en ook nog eeens niet kloppen!
Poster: Roalin
Met platen draaien was toch niks voor jou?
Je had zo'n hele mooie gepimpte SL, maar die heb je weer verkocht..
Zonde
Sorry, ik zie hem niet (tenzij je hem hebt 'veranderd' naar het bacardi logo)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.