Poster: Esmee
ja... maar voor zo'n moeilijk pw.... ik snap dat je voor een woordjes so of een topo toetjes makkelijk een 10 hebt, of iig wel een 9. Maar voor een moeilijk pw met allemaal dingen die niet in de tekst stonden... dat heet dan vwo... dus dat zijn uhhm.. algemenekennisvragen + toepassingsvragen .... ofzo:P
Poster: Jorrit
Tenzij je op hyves wil?
Poster: tom-jja cker wel!!anders zou ik het niet doen hea, dan is het gewoon geld vernaggelen
kan ook:P is het ook een beetje te eten dan of niet?
Poster: JollyJunkie
Bedankt
maar ik word hier niet veel wijzer van, ik heb namelijk mijn mixer
opgestuurd voor reparatie, mixer is 14 maanden oud, en ik weet toch
bijna zeker dat ik hem heb gekocht met 2 jaar garantie, ze zeggen
alleen nu dat er maar 1 jaar garantie op zit, klopt dit, of is dit in
strijd met de wet aangezien er minimaal 2 jaar garantie op elk product
moet zitten.
Die link is beetje vaag, erg onduidelijk waarover het nou precies gaat: Iedereen krijgt 2 jaar garantie. Waarop?
Tja je bent er bijna. het is in nederland mogelijk 1 jaar volledige gerantie te geven. en het 2e jaar zullen ze de kosten van het opsturen/ of de kosten van onderdelen niet rekenen.
vandaag de dag is het idd zo dat de meeste 2jaar volledige gerantie geven. maar bijv phillips heeft het nog maar sinds vorige maand 2 jaar gerantie eerst altijd 1 jaar.
Poster: JollyJunkie
Bedankt maar ik word hier niet veel wijzer van, ik heb namelijk mijn mixer opgestuurd voor reparatie, mixer is 14 maanden oud, en ik weet toch bijna zeker dat ik hem heb gekocht met 2 jaar garantie, ze zeggen alleen nu dat er maar 1 jaar garantie op zit, klopt dit, of is dit in strijd met de wet aangezien er minimaal 2 jaar garantie op elk product moet zitten.
Die link is beetje vaag, erg onduidelijk waarover het nou precies gaat: Iedereen krijgt 2 jaar garantie. Waarop??
Op elektronische apparatuur zie ik nu, geld dat dus ook voor mijn mixer?
Poster: Flexii
Ik krijg mijn Avatar niet veranderd en ik snap niet waarom,, hij is 75x100px en 20,5kb je mag 100x100 en 50kb, waarom doet hij t dan niet
Poster: Flexii
Ik krijg mijn Avatar niet veranderd en ik snap niet waarom,, hij is 75x100px en 20,5kb je mag 100x100 en 50kb, waarom doet hij t dan niet
Edit: en nu opeens wel,, nja
Poster: Nvie
Volgens mij was dat iets met opnieuw uit- en inloggen.
Poster: Bartjens
Alle andere producten van ableton zijn ook leuk gezakt in prijs vanwege hun 10 jarig bestaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.