Poster: Tekhead
Ben daarstraks m'n zoontje z'n schoolrapport gaan afhalen tijdens het oudercontact, z'n allereerste schoolrapport trouwens, en ik ben zo trots op hem, hij was de eerste van alle eerste leerjaars (4 klasjes van 20 ,kinderen elk) en hij had een score van maar liefst 99,5 %, de eerste van 80 leerlingen is mijn inziens niet niks. Sjongens zo apetrots dat ik ben, met geen woorden te beschrijven
Poster: timmy90
dikke proficiat aan je zoon man!
Poster: BoydGrift
Na 1,5 uur lang op tweakers te hebben gezeten, en mijn tweakotine naar het maximum is gestegen kom ik terug op djresource.
Zie ik ineens dat alle topics op de frontpage highlited zijn, en dat de meeste door ferano gereplyed zijn. Waarvan de meeste zonder zinnige toevoegingen.
Als dit zo doorgaat heeft hij the-melody binnen een week ingehaald.... nog maar 5.000 posts jongen.
40 posts in 4 uur. 40/4= 10 posts per uur. 5000/10=500 uur = 20 dagen.
Poster: ferano
Ik lust wel een biertje, alleen is het te koud voor het water, tenzij het een hottub is<3
Poster: ferano
Ik lust wel een biertje, alleen is het te koud voor het water, tenzij het een hottub is<3
Poster: BoydGrift
Als je wilt mag je hem hier op komen halen in Sneek(fryslan). Dat scheelt 2,5 uur, en dus ong 100 posts.
We willen je hier zeker niet wegpesten of iets dergelijks, maar zorg iig als je wat post deze ook een redelijke zinvolle invulling heeft. Klik anders nog een keer op de preview knop en lees het nog een keer na ipv meteen op submit te rammen.
Poster: Bootstrap
Ik heb al 2 probeersels, stelt niet veel voor, maar ik stuur je ze morgen wel. Ik ga straks namelijk laserquesten en daarna uit (naar de klote)
Poster: BoydGriftalsjeblieft zeg :p
Heeft iemand Millanium eigenlijk nog gezien? Het word namelijk weer tijd voor boterkoek en chocolademelk. Of was het zo dat we daar over zwegen
Poster: Estacy
sorry voor de dubbelpost, maar et is inderdaad best ziek dat alle lopende, nuttige topics plaats hebben gemaakt voor feranos posting gekte.
Poster: Estacy
sorry voor de dubbelpost, maar et is inderdaad best ziek dat alle lopende, nuttige topics plaats hebben gemaakt voor feranos posting gekte.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.