Bij deze zou ik graag willen weten wat jullie mij aanraden.
Het gaat om de: Syrincs M3 220DT Harman Kardon AVR 347 + HKTS7BQ
Ook van beide een foto:
De Harman Karson set beschikt over HDMI en wat het nog compleet maakt, wat ik eigenlijk niet nodig heb. Harman Kardon is perfect als Home Cinema set, maar heeft iemand ervaring met zo'n soort systeem als DJ?
Lomme
User edit by Lomme_ on 17-10-2009 @ 23:59:52 (100%)
What do you think about Syrincs vs Harman Kardon ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je hebt geen aparte versterker nodig. lees het topic maar eens door En natuurlijk zie je geen HK in studios. daar zijn ze ook niet voor bedoeld. zowiezo heb je geen studio geluid als dj nodig.
Na de Syrincs 2 dagen getest te hebben, helemaal niets op aan te merken! Gaan enorm luid, blijven op enorm goede kwaliteit. Zeker een aanrader!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.