Ik heb thuis nog een Synq-audio scratch processor met time code platen. De bedoeling is dat je die tussen je cdx-1 van synq-audio en draaitafel aansluit.
Nu weet ik niet hoe serato of final scratch precies werkt, maar zou er een mogelijkheid zijn om die scratch processor aan te sluiten op men pc en dan aan te sturen via software?
What do you think about Synq-audio scratch processor ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Aangezien de scratchbox geen usb of andere digitale aansluiting heeft, is hij waardeloos in het gebruik met de pc.
Een timecode oplossing om met een computer te gebruiken werkt met een geluidskaart. Deze geluidskaart brengt de piep(timecodeplaat) over naar de computer. De computer kan vervolgens de tijd en plaats van de timecode herkennen en hier een nummer aan koppelen(pitch, positie, forward/revers etc). Deze wordt weer teruggestuurd naar het mengpaneel. Met een beetje degelijke geluidskaart en computer kan je de latancy(tijdsverschil tussen scratch en weergaven) op ong 5ms houden.
Oke, maar mijn scratchbox heeft een minijack aansluiting.
Dus als ik die mini-jack aansluit op de geluidskaart van mijn pc zou die moeten werken?
This is an old Topic
No new postings for 5.603 days. Post CommentThat would be 186.8 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.