Wat voor DJ gear zou jij willen uitvinden (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 15-10-2009 08:47
De topic titel zegt het al.

"Wat mis jij nog in het DJ Gear aanbod over de hele wereld, en wat zou je graag willen uitvinden??"

Ikzelf bijvoorbeeld: Draadloos stroom!?Cool
Dump het hier maar neer!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 15-10-2009 @ 08:47:13 (3%)

What do you think about Wat voor DJ gear zou jij willen uitvinden ??

Vote :   

LilQuint    posted on 30-10-2009 10:49
Poster: MaximDJ
Onzichtbare Kabels XD

Dat is chill ja!
MaximDJ    posted on 30-10-2009 14:01
Zou een hoop oplossen:p Of een microfoon die niet gaat rondzingen
RiX    posted on 30-10-2009 14:06

Haha dat zegt meer over jou onkunde Winking my eye
hoppie    posted on 30-10-2009 14:27

die zijn er tog al? zo'n microfoon met een klein berijk
Question everything
MaximDJ    posted on 30-10-2009 14:41
Poster: RiX

Iedreen maakt fouten XD Als we hem laten rondzingen kost dat me een kratje bier:P dat zijn de regels bij ons:P
Mathiz    posted on 30-10-2009 20:50
een groot touchscreen blad waarmee je je video projecties kan beheren dus echt een tafel waarmee je met allemaal beelden kan spelen door ze naar de projectie muur of scherm te "gooien"(slepe)
Dolivieira    posted on 31-10-2009 09:19
Geef mij maar 2 CDJ2000s
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Dolivieira    posted on 31-10-2009 09:20
Poster: CoenBaas5300

Met een EFX 500 weet ik dat dat sowieso kan geloof ik

Efx 1000 ook.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bouncy    posted on 31-10-2009 09:54
Poster: RiX

Niet altijd onkunde van de geluidstech... Sommige muziekanten kunnen gewoon GEEN gas geven met hun stem..
Nou helpt het uitzingen van een P.A vaak al wel, maar dannog...
Wat ik voor gear wil uitvinden? Gear die je helemaal zelf kan inrichten... je begint met een basis unit waar je dan vervolgens van alles op kan klikken/zetten op de manier zoals je het zelf wilt...
MaximDJ    posted on 31-10-2009 10:05
Poster: Bouncy

Niet altijd onkunde van de geluidstech... Sommige muziekanten kunnen gewoon GEEN gas geven met hun stem..

Nou helpt het uitzingen van een P.A vaak al wel, maar dannog...

Wat ik voor gear wil uitvinden? Gear die je helemaal zelf kan inrichten... je begint met een basis unit waar je dan vervolgens van alles op kan klikken/zetten op de manier zoals je het zelf wilt...

Idd, sommige Deltion Studenten zingen nog harder dan professionele zangers/zangeressen.?

Geweldig!! De Pioneer CDJlego :D Idd, geweldig idee zo 'n kit!!! ZOu best uitgewerkt kunenn worden
hoppie    posted on 31-10-2009 14:37
Poster: matezo
een groot touchscreen blad waarmee je je video projecties kan beheren dus echt een tafel waarmee je met allemaal beelden kan spelen door ze naar de projectie muur of scherm te "gooien"(slepe)

zoals in CSI?
Question everything
feestbeest    posted on 31-10-2009 14:43
Gewoon zegmaar je tulp stekertje met een klein annetenetje eraan en dan nog een in je mixer en dan draad loos geliud)zonder enige kasjes ofzo)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
hoppie    posted on 31-10-2009 14:45
Poster: feestbeest
Gewoon zegmaar je tulp stekertje met een klein annetenetje eraan en dan nog een in je mixer en dan draad loos geliud)zonder enige kasjes ofzo)

na-aper
Question everything
Renzis    posted on 31-10-2009 14:54
Misschien niet direct iets voor de dj-gear maar zeker leuk voor de dansvloer en gelijk een groot voordeel voor geluidsoverlast:

Een manier waarop geluid binnen een bepaald (on)zichtbare ruimte blijft, je dus kan instellen dat je geluid alleen over een bepaald vlak van bijv 30m bij 30m gaat en dat daar een soort grens zit. Dat je buiten die grens niks hoort en zodra je die 'zone' instapt je wel hoort. Je zou daar dan de volgende dingen mee kunnen doen:

-?bijvoorbeeld 4 verschillende zone's (en dus bijv muziekstijlen) op een grote dansvloer kunnen doen. zodat je daar tussen die zones kan switchen zonder de zaal uit te lopen.

- een hele kleine geluidszone maken voor alleen bij je oren, ipv een koptelefoon, of oordopjes (weg geluidsoverlast in treinen enzzz)

enzz
Mixt-Ape    posted on 31-10-2009 15:19

een groot touchscreen blad waarmee je je video projecties kan beheren dus echt een tafel waarmee je met allemaal beelden kan spelen door ze naar de projectie muur of scherm te "gooien"(slepe)?
  Een Dexter dus...
User edit by Mixt-Ape on 31-10-2009 @ 15:20:25 (100%)
Roalin    posted on 31-10-2009 15:33
Ik wil de software van Jazzmutant op een laptopje met touchscreen!
Dat lijkt me heel erg tof! (met een heel leuk prijsje! die Jazzmutants zijn zo duur)
dp_    posted on 31-10-2009 15:51
Poster: Roalin
Ik wil de software van Jazzmutant op een laptopje met touchscreen!
Dat lijkt me heel erg tof! (met een heel leuk prijsje! die Jazzmutants zijn zo duur)

Kijk eens hier Cool
Estacy    posted on 31-10-2009 15:53
Poster: Renzis
Een manier waarop geluid binnen een bepaald (on)zichtbare ruimte blijft, je dus kan instellen dat je geluid alleen over een bepaald vlak van bijv 30m bij 30m gaat en dat daar een soort grens zit. Dat je buiten die grens niks hoort en zodra je die 'zone' instapt je wel hoort. Je zou daar dan de volgende dingen mee kunnen doen:

dat bestaat al, kan er zo gauw niks over vinden. het zijn zeg maar tegels van 50x50cm ofzo die geluid alleen binnen die tegel verspreiden. Gaat ook behoorlijk hard, boven de 110 dB is goed mogelijk. Alleen moet je wel iets voor de bass verzinnen...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Renzis    posted on 31-10-2009 15:59
@Estacy: Dat hoor je er dan buiten ook of helemaal niet?

Als het vanuit die tegels moet komen zal die bass wel niet zo'n probleem zijn, maar vast een dure grap.
Post het ff als je wat vind iig
Roalin    posted on 31-10-2009 16:03
Poster: dp_

Kijk eens hier Cool

Thanx!
hoppie    posted on 31-10-2009 16:16

Als het vanuit die tegels moet komen zal die bass wel niet zo'n probleem zijn, maar vast een dure grap.

die tegels geven geluid recht naar vorn en niet naar de zij of achterkanten
Question everything
hoppie    posted on 31-10-2009 16:16

die tegels geven geluid recht naar vorn en niet naar de zij of achterkanten
Question everything
DaCompra    posted on 31-10-2009 17:28

Doet me denken aan: http://www.youtube.com/watch?v=pzzbPq2fK3U
Yoda heeft daar ook een soort doorzichtig touchscreen Cool
MaximDJ    posted on 16-11-2009 21:34
Of...een onverwoestbare, onkrasbare cd
hoppie    posted on 16-11-2009 21:40
Poster: DaCompra

Doet me denken aan: http://www.youtube.com/watch?v=pzzbPq2fK3U
Yoda heeft daar ook een soort doorzichtig touchscreen Cool

licht het aan mij of is zijn gear niet eens aan? iig liken zijn dvj's uit, geen verlichting in het midde
Question everything
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

72 Users online: 8 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 1.124
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.573.277