Poster: MaximDJ
Onzichtbare Kabels XD
Zou een hoop oplossen:p Of een microfoon die niet gaat rondzingen
Zou een hoop oplossen:p Of een microfoon die niet gaat rondzingen
Poster: RiX
Haha dat zegt meer over jou onkunde
Poster: CoenBaas5300
Met een EFX 500 weet ik dat dat sowieso kan geloof ik
Poster: RiX
Haha dat zegt meer over jou onkunde
Poster: Bouncy
Niet altijd onkunde van de geluidstech... Sommige muziekanten kunnen gewoon GEEN gas geven met hun stem..
Nou helpt het uitzingen van een P.A vaak al wel, maar dannog...
Wat ik voor gear wil uitvinden? Gear die je helemaal zelf kan inrichten... je begint met een basis unit waar je dan vervolgens van alles op kan klikken/zetten op de manier zoals je het zelf wilt...
Poster: matezo
een groot touchscreen blad waarmee je je video projecties kan beheren dus echt een tafel waarmee je met allemaal beelden kan spelen door ze naar de projectie muur of scherm te "gooien"(slepe)
Poster: feestbeest
Gewoon zegmaar je tulp stekertje met een klein annetenetje eraan en dan nog een in je mixer en dan draad loos geliud)zonder enige kasjes ofzo)
Poster: matezoEen Dexter dus...
een groot touchscreen blad waarmee je je video projecties kan beheren dus echt een tafel waarmee je met allemaal beelden kan spelen door ze naar de projectie muur of scherm te "gooien"(slepe)?
Poster: Roalin
Ik wil de software van Jazzmutant op een laptopje met touchscreen!
Dat lijkt me heel erg tof! (met een heel leuk prijsje! die Jazzmutants zijn zo duur)
Poster: Renzis
Een manier waarop geluid binnen een bepaald (on)zichtbare ruimte blijft, je dus kan instellen dat je geluid alleen over een bepaald vlak van bijv 30m bij 30m gaat en dat daar een soort grens zit. Dat je buiten die grens niks hoort en zodra je die 'zone' instapt je wel hoort. Je zou daar dan de volgende dingen mee kunnen doen:
@Estacy: Dat hoor je er dan buiten ook of helemaal niet?
Als het vanuit die tegels moet komen zal die bass wel niet zo'n probleem zijn, maar vast een dure grap.
Post het ff als je wat vind iig
@Estacy: Dat hoor je er dan buiten ook of helemaal niet?
Als het vanuit die tegels moet komen zal die bass wel niet zo'n probleem zijn, maar vast een dure grap.
Post het ff als je wat vind iig
Poster: matezo
een groot touchscreen blad waarmee je je video projecties kan beheren dus echt een tafel waarmee je met allemaal beelden kan spelen door ze naar de projectie muur of scherm te "gooien"(slepe)
Poster: DaCompra
Doet me denken aan: http://www.youtube.com/watch?v=pzzbPq2fK3U
Yoda heeft daar ook een soort doorzichtig touchscreen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.