Poster: hoppiegrappig als je even je hoofd beweegt en heel je mix opeens naar de kloten is
of een hp waar dat inzit
Maar wat ik graag zou zien: draadloze dj koptelefoons. je hebt wel draadloze koptelefoons, maar die hebben geen draaibare oorschelpen, geen 1500+ mw aan power enzo
Poster: hoppie
er is tog ook al draatloos dmx?
Poster: Luni-B
Link naar mythbusters ? lijkt me sterkt op een pasje staan gewoon 1 en 0 in een volgorde een magneet is ook + en - straling waar door de volgorde van de 1 en 0 tjes op je bankpasje veranderen
Poster: Lucalicious
lijkt mij soms vet om effecten over?de frequenties (hi, mid, low) apart?te kunnen gebruiken.
Poster: CoenBaas5300
Met een EFX 500 weet ik dat dat sowieso kan geloof ik
Poster: JollyJunkie
Stel je boxen staan aan alle kante van de zaal, zou het niet extreem vet zijn om dan met het geluid te spelen en een 3D effect te creeren, zodat je de mid low en hi van een kanaal apart naar 1 of meerdere kanten van de zaal kan sturen, en dat je bijvoorbeeld ook de vocals uit een nieuwe track rechts inmixt, met de bass er langzaam links bij.
Poster: Winston
Goeie keus, (maar dan zul je erge dorst hebben).
Poster: Bartjens
Klopt ja.
Poster: MaximDJ
Whaha, ze hebben je gebeden verhoord!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.