Poster: sanderk
ik zou een inklapbare dj set willen ontwerpen
Dat ik hem gewoon kan inklappen en in mijn broekzak kan stoppenHaha (Flauw)
Poster: Bootstrap
De DJ-muis kun je in je zak stoppenJa hoor, daar issie weer, de meest geweldige uitvinding sinds de uitvinding van het wiel: LINK.
Maar zonder dollenIk zou wel een oplossing willen verzinnen voor de spaghetti bende die er altijd weer ontstaat als je met snoeren werkt.
Poster: Bartjens
Draadloos stroom bestaat al. Laatst eens op tv gezien. Ze cre?ren een sterk magnetisch veld en daartussen heb je dan draadloos stroom.
Best vet, maar ik geloof nooit dat het goed voor je gezondheid is
Poster: main
is er al jolly![]()
mijn uitvinding/geniale ingeving: een cdj 1000 van 5 eurohelaas gaat dat niet lukken
Poster: JollyJunkie
Een mixer waarmee je zo kan mixen?
Mag ik een linkje...
Poster:MaximDJ
Poster: Estacy
Ik heb eens een cd speler uitgedacht met draaiende platter, slot in, effecten, usb aansluiting etc. DIe zou ik uitbrengen als ik ooit zelf een dj gear bedrijf had. Komt de volgende dag de Denon DN-S3700 uit die alles had wat ook op mijn speler zat :p
ik dacht dat dat een broodje aap verhaal was, tenminste, bij je bankpas wel.
ik dacht dat dat een broodje aap verhaal was, tenminste, bij je bankpas wel.
Poster:?RiX
Een hoofddeksel (cap ofzo) die je pitch bijstelt. Dus je beweegt met je hoofd op de maat en dan pitcht je nwe track zich daarnaar?
Poster: RiX
Een hoofddeksel (cap ofzo) die je pitch bijstelt. Dus je beweegt met je hoofd op de maat en dan pitcht je nwe track zich daarnaar
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.