Wat voor DJ gear zou jij willen uitvinden (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 15-10-2009 08:47
De topic titel zegt het al.

"Wat mis jij nog in het DJ Gear aanbod over de hele wereld, en wat zou je graag willen uitvinden??"

Ikzelf bijvoorbeeld: Draadloos stroom!?Cool
Dump het hier maar neer!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 15-10-2009 @ 08:47:13 (3%)

What do you think about Wat voor DJ gear zou jij willen uitvinden ??

Vote :   

Bartjens    posted on 15-10-2009 09:49
Draadloos stroom bestaat al. Laatst eens op tv gezien. Ze cre?ren een sterk magnetisch veld en daartussen heb je dan draadloos stroom.

Best vet, maar ik geloof nooit dat het goed voor je gezondheid is Cool
www.djbrowbeat.com
sanderk    posted on 15-10-2009 10:08
ik zou een inklapbare dj set willen ontwerpen
Dat ik hem gewoon kan inklappen en in mijn broekzak kan stoppenCool?Haha (Flauw)
Ziax    posted on 15-10-2009 11:46
Zelf uitvinden wil ik niet doen maar een samenwerking tussen bv apple of gelijk welk ander bedrijf met native instruments zodat je je geluidskaart (die we gebruiken om traktor aan de sturen) kunt laten inbouwen in je laptop.
Het is toch altijd zo een onoverzichtelijke pak die je weer moet meenemen. Zo zou het veel handiger zijn. 2 draadjes aansluiten en draaien maar.

okeja op zich is het niet zoveel meer werk op dit moment maar het zou een pak makkelijker zijn (en dat niemand me nu lui durft te noemen :p)
Bootstrap    posted on 15-10-2009 12:28
Poster: sanderk
ik zou een inklapbare dj set willen ontwerpen
Dat ik hem gewoon kan inklappen en in mijn broekzak kan stoppenCool Haha (Flauw)

De DJ-muis kun je in je zak stoppen Cool Ja hoor, daar issie weer, de meest geweldige uitvinding sinds de uitvinding van het wiel: LINK.

Maar zonder dollen CoolIk zou wel een oplossing willen verzinnen voor de spaghetti bende die er altijd weer ontstaat als je met snoeren werkt.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Cyberstorm    posted on 15-10-2009 13:39
In elke mixer een universele verzender inbouwen waardoor je een draadloze hoofdtelefoon kan gebruiken.
http://www.allsound.be
Ilja    posted on 15-10-2009 14:09
Pioneer MEP-7000, ( dan heb je de CDJ?900 en 2000 niet meer nodig ). Cool?
sanderk    posted on 15-10-2009 14:20
Poster: Bootstrap

De DJ-muis kun je in je zak stoppen Cool Ja hoor, daar issie weer, de meest geweldige uitvinding sinds de uitvinding van het wiel: LINK.

Maar zonder dollen CoolIk zou wel een oplossing willen verzinnen voor de spaghetti bende die er altijd weer ontstaat als je met snoeren werkt.

Whahahahahahha nooit gezien .... maar echt nutteloos !
MaximDJ    posted on 15-10-2009 16:41
Poster: Bartjens
Draadloos stroom bestaat al. Laatst eens op tv gezien. Ze cre?ren een sterk magnetisch veld en daartussen heb je dan draadloos stroom.

Best vet, maar ik geloof nooit dat het goed voor je gezondheid is Cool

Geniaal XD Dat zou echt vet zijn! Gewoon net zoals het radionet in de lucht, een stroomnet maken! Dan heb je i.p.v een voedig gewoon een miniantenne overal aan :D
JollyJunkie    posted on 15-10-2009 16:47
Wat ik zou willen uitvinden (al is het technisch misschien al wel mogelijk)
Stel je boxen staan aan alle kante van de zaal, zou het niet extreem vet zijn om dan met het geluid te spelen en een 3D effect te creeren, zodat je de mid low en hi van een kanaal apart naar 1 of meerdere kanten van de zaal kan sturen, en dat je bijvoorbeeld ook de vocals uit een nieuwe track rechts inmixt, met de bass er langzaam links bij.
Lijkt me gewoon vet, heb je nog mer om je druk om te maken tijdens het draaien :d
main    posted on 15-10-2009 16:59
is er al jollyWinking my eye
mijn uitvinding/geniale ingeving: een cdj 1000 van 5 euroCool?helaas gaat dat niet lukken
hoppie    posted on 15-10-2009 17:06
edit: veel beter idee, een system waarmee je?cd's/tt's mee aan je mixer link, iets bluteutactigs ofzoCool
Question everything
User edit by hoppie on 15-10-2009 @ 18:45:36 (100%)
JollyJunkie    posted on 15-10-2009 17:19
Poster: main
is er al jollyWinking my eye
mijn uitvinding/geniale ingeving: een cdj 1000 van 5 euroCool helaas gaat dat niet lukken

Een mixer waarmee je zo kan mixen?
Mag ik een linkje...
Estacy    posted on 15-10-2009 17:56
Ik heb eens een cd speler uitgedacht met draaiende platter, slot in, effecten, usb aansluiting etc. DIe zou ik uitbrengen als ik ooit zelf een dj gear bedrijf had. Komt de volgende dag de Denon DN-S3700 uit die alles had wat ook op mijn speler zat :p

Maar wat ik graag zou zien: draadloze dj koptelefoons. je hebt wel draadloze koptelefoons, maar die hebben geen draaibare oorschelpen, geen 1500+ mw aan power enzo
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
main    posted on 15-10-2009 17:56
Poster: JollyJunkie

Een mixer waarmee je zo kan mixen?
Mag ik een linkje...

met de computer kan dat. kun je meerdere outputs hebben namelijk
LLCoolP    posted on 15-10-2009 18:38
Poster: MaximDJ
De topic titel zegt het al.

"Wat mis jij nog in het DJ Gear aanbod over de hele wereld, en wat zou je graag willen uitvinden??"

Ikzelf bijvoorbeeld: Draadloos stroom!?Cool
Dump het hier maar neer!

tja de gezondheid zal nog niet zo erg aangetast worden door magnetisme. Maar je kunt dan vooral geen mobiel of cd?tje harde schijf in de buurt hebben want dan ben je al je gegevens kwijt!
Join the party and become famous!
main    posted on 15-10-2009 18:42
ik dacht dat dat een broodje aap verhaal was, tenminste, bij je bankpas wel.
MaximDJ    posted on 15-10-2009 18:45
Poster: Estacy
Ik heb eens een cd speler uitgedacht met draaiende platter, slot in, effecten, usb aansluiting etc. DIe zou ik uitbrengen als ik ooit zelf een dj gear bedrijf had. Komt de volgende dag de Denon DN-S3700 uit die alles had wat ook op mijn speler zat :p

Whaha, ze hebben je gebeden verhoord!Cool
RiX    posted on 15-10-2009 19:31
Een hoofddeksel (cap ofzo) die je pitch bijstelt. Dus je beweegt met je hoofd op de maat en dan pitcht je nwe track zich daarnaar Cool
Bootstrap    posted on 15-10-2009 19:57

Nee dat is geen broodje aap verhaal, de pas van mijn tante is laatst nog per ongeluk gewist door zo'n magneet op een toonbank.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
main    posted on 15-10-2009 19:58
ok, had mythbusters gekeken en daar lukte t ze niet dus tjaCool
FML    posted on 15-10-2009 20:44
Link naar mythbusters ? lijkt me sterkt op een pasje staan gewoon 1 en 0 in een volgorde een magneet is ook + en - straling waar door de volgorde van de 1 en 0 tjes op je bankpasje veranderen Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Esmee    posted on 15-10-2009 21:32
sowieso moet alles kabelloos worden zonder dat er iets gewist of verstoord kan worden. (koptelfoons, speakers, RCA, echt alles:P )
dat is wel echt t beste idee, nja dan wil ik nog dat mn ds 50 uur mee kan gaan zonder opgeladen te worden (ja geen dj gear maar toch :P)
en ik had net iets briljants bedacht maar dat ben ik even kwijt hoop het zo nog te bedenken...
hoppie    posted on 15-10-2009 21:45
er is tog ook al draatloos dmx?
Question everything
ThijsG    posted on 15-10-2009 21:57

Mijn pas doet t ook niet zo goed meer na altijd bij mn mobiel liggen(dat schijnt de reden te zijn).
Poster:?RiX
Een hoofddeksel (cap ofzo) die je pitch bijstelt. Dus je beweegt met je hoofd op de maat en dan pitcht je nwe track zich daarnaar?Cool

Goed idee!
hoppie    posted on 15-10-2009 22:03
Poster: RiX
Een hoofddeksel (cap ofzo) die je pitch bijstelt. Dus je beweegt met je hoofd op de maat en dan pitcht je nwe track zich daarnaar Cool

of een hp waar dat inzit
Question everything
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

69 Users online: 29 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 6.028
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.771.934