ik heb een X1500S mixer van Denon, echter zijn bij kanaal 2 en 3 de cue knoppen aan het slijten. om dit te kunnen repareren heb ik microswitches nodig. Ik kan deze bij een bepaalde zaak bestellen.\ Hebben jullie ervaring met het vervangen van een dergelijk onderdeel? volgens mij stelt het niet zo gek veel voor. Gelukkig is mijn vader goed in solderen (mocht dat nodig zijn), dus op zijn hulp kan ik wel rekenen.
groetjes, santiagojwz
What do you think about Denon X1500 microswitch vervangen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Haal eerst anders even de bovenkant ervanaf, dat moet niet al te moeilijk zijn Weet je meteen waar je aan toe bent.
This is an old Topic
No new postings for 5.478 days. Post CommentThat would be 182.6 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.