Poster: greupzijn er eigenlijk al veel mensen die zich hebben aangemeld voor Pro+...........
wat is dat dan precies snap het effen niet :S.........
Poster: T4Twister
jep ik heb ze
what the fuck is producers studio nou weer, check forums. nieuw forum!!
ej greup kun jij nu iets meer dan normale pro's?
wat is het effect.
Poster: DNR
heey, ik wil ook Pro+ zijn, maar dat gaat denk ik nog heel lang duren
Poster: T4Twister
...
what the fuck is producers studio nou weer, check forums. nieuw forum!!
Poster: Jorrit
Als je pro+ wilt worden, moet je goed je best doen, en daarmee bedoel ik goed ontopic blijven en dat soort dingen :P (of 6 keer achter elkaar een welkomspost maken)
Als je pro+ wilt worden, moet je goed je best doen, en daarmee bedoel ik goed ontopic blijven en dat soort dingen :P (of 6 keer achter elkaar een welkomspost maken)
Poster: DNR
shit ik heb iedereen bijna al welkom gezecht
Hoe kom je in aanmerking?
Een Pro+ membership kan aangevraagd worden met een speciaal formulier, dit zal t.z.t. verschijnen op DJResource. Op dit formulier moet je motiveren waarom je denkt dat je voor dit level in aanmerking komt, of welke specifieke kennis of vaardigheden je in huis hebt om DJResource te helpen.
Dit kan zijn door bijvoorbeeld: technische bekwaamheid in postings, hulpvaardigheid of het regelmatig toevoegen van actuele nieuwtjes en ga zo maar doorSowieso is gebruik van correct ABN en/of engels een pre.
Indien iemand een van deze eigenschappen uit zichzelf laat zien in buitensporige hoeveelheden zou hij in uitzonderlijke situaties zelfs benoemd kunnen worden tot Pro+.
Poster: W.i.M
Dat heb je rap gezien... We hebben inderdaad een nieuw forum voor de producers onder ons waarbij je alles kunt posten wat over produceren gaat.
Ik vind de mod kleur het mooiste eigenlijk... Alleen stiekem ben ik wel jaloers op het rode plusje, die is wel vet :P (Mod+ member?)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.